Şimdi Ara

Başvurumu takip edemiyorum :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18 Haziranda, indirim kodumu ileterek başvuru oluşturdum. (BAŞKA SAĞLAYICIDAN NAKİL)
    Dün (23 Haziran) belgeleri imzalatmaya geldiler. Hallettim.
    Bu sabah erken saatlerde (24 haziran) sesli onay için 0212 li numaradan aramışsınız ancak uyuyordum, açamadım. Geri aradığımda çağrı merkezine bağlanıyor. Sesli onay veremiyorum. Tekrar aramanızı bekliyorum. Aciliyet notu da ilettik ama, umarım yarına kalıp yine erken saatlerde arayıp ulaşamama sorunu yaşatmazsınız :)

    Az önce ise aşağıdaki SMS geldi. Ancak oradaki linkten takip yapamıyorum. Başvurunuz bulunamadı diyor. Lütfen başvurumu yanlışlıkla silmiş olmayın... :(

    Ek olarak; yazılı onayımı, bir sürü imzamı, kimlik fotoğrafımı falan aldınız. Bu kadar şeyin üstüne sesli onayla niye vakit kaybettiriyorsunuz, bağlayın işte hattımı :)

    Degerli musterimiz, abonelik islemleriniz baslatilmistir. Basvuru surecinizihttps://smart.milleni.com.tr/DfOBTNefhZZpG0wwwa-G4Q%3d%3d uzerinden online takip edebilirsiniz. Millenicom'u tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz. B016

    Başvurumun son durumu nedir? Link niye çalışmıyor?...
    @millenicom







  • WhatsApp destekten yazıyorum irtibat numarası soruyorsunuz çok ilginç :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş bugün 23 haziran. Başvuru linkini gelen mesajdan tıkla. Dışardan yazarsan çalışmıyo. Mesajdan tıkla. Bende yeni başvurdum iyimi yaptık kötümü bilmiyorum.
  • Başvuru tamamlandı, hat aktif. Bakalım TürkNet'in çözemediğini Milleni çözebilecek mi :)

    Merhaba.

    10462663243383@millenicom | 2663243383 |

    Yukarıdaki internet aboneliğimde, 15 gün kadar önce hat kapasitem maksimum 120 mbit göstermekteydi. 100mbit hızı sorunsuz ( kopma, ping, yavaşlık vs. olmadan ) kullanabiliyordum. 23.06.2020 tarihinde Millenicom'a geçişim tamamlandı. Ancak hat değerlerim maksimum 120 yerine 13 mbit olarak gözüküyor. Ve 13mbit link alıyorum. Hız testlerinde 1mbit üstüne çıkamıyor, ve çok yüksek ping değerleri görüyorum.
    Kişisel tahminim, Türk Telekom ekiplerinin fiziksel olarak bir port değişikliği yaptığı yönünde. Hattım sorunsuz iken bana en iyi değerleri veren santral üzerinden bağlantı kuruyor olmama rağmen, değişiklik sonrası şuanki durumda farklı bir santral /daha uzun bir hat veya farklı bir şekilde hizmet almakta olduğumdan maksimum değerlerim düşürüldü.
    Ön bilgi olarak, iç tesisatımda sıkıntı olması imkansız. Çünkü iç tesisatım yok. Türk Telekom TELEFON DİREĞİnden gelen siyah kablo doğrudan modeme girmekte. Binada ankastre kutusu bulunMuyor. Haliyle iç tesisat söz konusu değil.
    Ya direkte, ya da santral tarafında bir sıkıntı veya limitlendirme söz konusu. Türk telekom ekiplerinin ivedilikle bu sorunu çözümlemesi için bildirim yapılmalı ve takip etmeliyiz. Yoksa ilgili ekipler kendi (TT) müşterisi değil de Milleni müşterisi olduğumuz için "sorun bulunamadı" veya "kullanıcı kaynaklıdır" gibi gerekçelerle arızayı kontrol etmeden kaydı sonlandırabiliyorlar. ( Önceki sağlayıcımda bu problemi çok yaşadım. )
    Konuyla ilgili aciliyet notu düşerek işlem yapabilirsek çok sevinirim. Teşekkürler.

    (Hesap No: 9968372)

    @millenicom




  • Anlaşılan milleni, türkneti aratacak bize. Arızanız çözümlendi diyerek kapatmışlar hiç bir değişiklik olmadan. Yukarıda whatsapp desteğin tutumunu yazmıştım.
    Bugün de telefon üzerinden tekrar oluşturdum aynı kaydı.
    Sonrasında hattım interleaved modda mı yoksa fast path üzerinde mi sorusunu yönelttiğimde MH yanıt veremedi, ping bizden değil sizin kullandığınız uygulamalardan kaynaklı olduğu için böyle bir işlem sağlanamamaktadır dedi. Komik. Eski sağlayıcımda 50ms aldığım IPler millenide 80ms alıyor. Benden kaynaklı tabii, iss değiştiren benim :) çok yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son mesajımdan sonra 1-2 gün içerisinde problem çözüldü. TurkNet'in 10 günde gönderemediği ekipleri milleni hızlıca yolladı. Problem çözüldü.
    Şuan 100mbit ( aslında 99967 kbps ) link aldığım bağlantımdan yazıyorum. Mutluyum.
    Tek sıkıntı,
    1- TN'de ping değerlerim epey daha düşüktü. yurtiçi 10-12 civarından 23-25e yurtdışı (cs:go en azından) 59dan 70-80 aralığına çıktı
    2- Milleni ping nedir bilmiyor. Bugün birkaç saatliğine 70-80 olan Cs:go pingim minimum 170 olacak şekilde yükseldi. Yurtiçi adresleri denediğimde onlar da 60ms civarındaydı.
    Ancak kesinlikle arıza kaydı açmadılar. Ping milleniden kaynaklı değil, oyundan veya girilen sitelerden kaynaklıymış :)
    Komik.
    Bu anlayışla fazla yürütebileceğimi sanmıyorum.... Yine de şimdilik memnunum.
    İlgilenenlerin bilgisine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemilian

    Başvuru tamamlandı, hat aktif. Bakalım TürkNet'in çözemediğini Milleni çözebilecek mi :)

    Merhaba.

    10462663243383@millenicom | 2663243383 |

    Yukarıdaki internet aboneliğimde, 15 gün kadar önce hat kapasitem maksimum 120 mbit göstermekteydi. 100mbit hızı sorunsuz ( kopma, ping, yavaşlık vs. olmadan ) kullanabiliyordum. 23.06.2020 tarihinde Millenicom'a geçişim tamamlandı. Ancak hat değerlerim maksimum 120 yerine 13 mbit olarak gözüküyor. Ve 13mbit link alıyorum. Hız testlerinde 1mbit üstüne çıkamıyor, ve çok yüksek ping değerleri görüyorum.
    Kişisel tahminim, Türk Telekom ekiplerinin fiziksel olarak bir port değişikliği yaptığı yönünde. Hattım sorunsuz iken bana en iyi değerleri veren santral üzerinden bağlantı kuruyor olmama rağmen, değişiklik sonrası şuanki durumda farklı bir santral /daha uzun bir hat veya farklı bir şekilde hizmet almakta olduğumdan maksimum değerlerim düşürüldü.
    Ön bilgi olarak, iç tesisatımda sıkıntı olması imkansız. Çünkü iç tesisatım yok. Türk Telekom TELEFON DİREĞİnden gelen siyah kablo doğrudan modeme girmekte. Binada ankastre kutusu bulunMuyor. Haliyle iç tesisat söz konusu değil.
    Ya direkte, ya da santral tarafında bir sıkıntı veya limitlendirme söz konusu. Türk telekom ekiplerinin ivedilikle bu sorunu çözümlemesi için bildirim yapılmalı ve takip etmeliyiz. Yoksa ilgili ekipler kendi (TT) müşterisi değil de Milleni müşterisi olduğumuz için "sorun bulunamadı" veya "kullanıcı kaynaklıdır" gibi gerekçelerle arızayı kontrol etmeden kaydı sonlandırabiliyorlar. ( Önceki sağlayıcımda bu problemi çok yaşadım. )
    Konuyla ilgili aciliyet notu düşerek işlem yapabilirsek çok sevinirim. Teşekkürler.

    (Hesap No: 9968372)

    @millenicom
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz

    Alıntıları Göster
    Konuyu bile okumamışsınız yazık, ben de TürkNet te MH yok sanıyordum, beterin beteri var.. 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.