Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kardeşim 14 yaşında ve bu yıl LGSye girdi. 2-3 yıldır havacılığa ilgi duyuyor ve hayali pilot olmak. Bu yıl lise sınavına varını yoğunu vererek arkadaşlarıyla oyun oynamayı ihmal ederek çok sevdiği bilgisayar oyunlarından kendini alıkoyarak çalıştı. iyisiyle kötüsüyle bu sınavı atlattı. yaşadığımız şehir memlekete yakın olduğu için yolculuklarımızı hep arabayla yaparız ve kardeşim doğdu doğalı uzak mesafeye gitmedi. yani bir yere gezmeye tatile gitsek bile arabamızla gidip geldik. dolayısıyla kendisi uçağa binmedi hiç.
    bu sınavdan sonra kendisine moral olsun diye Anadolujet ankara bileti aldık. ankaradaki akrabamızda kalıp sonra onlarla birlikte memlekete dönecekti. dün Sabah AJ mobil uygulamasından HES kodunu doğum tarihini girerek ve seyahat belgesini alarak bileti aldık. geçen yıl kendi biletimi alır gibi aldım hatta bilet satışından sonra sırf check-inde pencere kenarı boş koltuk bulamayız satılır diye de bir de kanat arkası pencere kenarı koltuk aldım ek ücretle. dün sabahtan beri etrafta heyecanla dolanıp duruyordu adı gibi ezberlediği Boeing737 yi açıyor koltuk düzenine bakıyor Aj filosunda kaç tane var bana hangi kuyruk numaralı olan gelir gibi şeylere bakıyordu o derece heyecanlıydı ve yerinde duramıyordu. Sabah 6.30da heyecanla kalkmış elini yüzünü yıkamış sonra beni uynadırdı. işte içi yüreği nasıl atıyor nasıl heyecanlı görmeniz lazım. Derken uçuşa son 1.5 saat kala çıktık 70dk kala havalimanına girdik. babam park yeri ararken bizi bileti çıkartma valiz teslim alma yerine yönlendirdi. gittik çok sert bi ablamız ikiniz mi gidiyorsunuz dedi sertçe. ben de 'hayır, yalnızca kardeşim gidiyor' dedim. Aynı ses tonuyla'uçağa binemez o tek başına dedi. sebebini sorduğumda '18 yaşının altında olan birisi tek başına binemez. yanında 18yaşından büyük birinin refakatçi olması gerek' dedi. O nasıl oluyor dedim. 'Siz bileti satarken bize öyle bir uyarı yapmadınız ve biz bu bileti orada burada ucuz bilet sitesinden değil de direkt AJ mobil uygulamasından aldık' dedim. Ve işin komik tarafı biz bileti alırken çocuğun doğum tarihine TCsine kadar girdik doğal olarak ve böyle bir sıkıntı olmadı. Sitede olsun gerek mobil uygulamada olsun böyle bir uyarı yoktu. ben kendime bilet alsam o uçaktan havalimanı içinde yine bu çocuk o uçağa binemezdi çünkü refakatçi belgesi almamız gerekiyormuş. ve o kadın bunu söylerken ciddi sert bir tavırla söylüyordu. Sonra bizi böyle 10-15dk oyaladıktan sonra isterseniz bileti ertekeyin iptal edin dedi ve bilet satış kısmına yönlendirdi. bilet satış kısmına gittiğimizde ise yine bu sorunu çözmeye çalıştık ama maalesef almadılar çocuğu uçağa. babam bir yandan itiraz eiyor ben bir yandan itiraz ediyorum en sonunda babam 'bileti iade edelim' dedi. amacı en azından parayı kurtaralım dedi son gün almıştık bileti bir de. Ama o bilet satışındaki hanımefendi check-indekine göre daha anlayışlıydı bize 'bilet iadesi yapamam çünkü uçuş için olsan son 1 saatlik süre içine girdik' dedi. ve komik bir ücretle sanırsam 5tl gibi geri ödeme olacak dedi ve ayrıldık havalimanından.

    eve geldik cumartesi üniversite sınavına gireceğim. yani sınav olduğundan dolayı sadece ona tek bilet aldık ve alırken böyle olacağını bilmiyorduk. herhangi bir uyarı görmedik gerek mobil uygulaması olsun gerek sitesi olsun. şuan kardeşim yarım saattir evde hıçkıra hıçkıra ağlıyor. bilete verdiğimiz o para tamam yüksek bir miktar, babam memur bir şekilde ödedik ama bu çocuğun göz yaşları kadar değerli değil.

    yaptığınız ihmalkarlik sonucu hayali pilot olmak olan gönlünü havacılığa veren bir çocuğun kalbini kırdınız hayalleriyle oynadınız.

    TEŞEKKÜRLER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pichbomber -- 19 Eylül 2020; 22:2:41 >







  • Dostum hikayeni bastan sona okudum ve uzuldum acikcasi ama yasamis oldugunuz durum pandemi suresince cikmis bir durumdur keske call centeri arayip ucus teyiti alsaydiniz onlar ucamiyacaginizi soylerlerdi veya bileti acik bilete cevirseydiniz bileti yakmak yerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seco1337 S kullanıcısına yanıt
    maalesef çocuğun uçamayacağını öğrendiğimizde 1 saatten az kaldığından dolayı hiçbir işlem uygulayamadık yandı gitti bilet. bileti alırken doğum tarihini girdik seyahat izin belgesi aldık tek başına diye hiç sorun olacağını düşünmedik. uçuştan önce de havalimanına gidene kadar böyle bunun problem olacağını düşünmemiştik.
  • Kötü bir durum olmuş ancak konunun Thy ile alakası yok maalesef. Bu kural devlet tarafından uygulamaya konuldu. Ayrıca 18 yaş altı çocuklar için tek bilet alınabilir, sistem yanında ebeveyn var mı diye sorgulamaz. Örneğin ebeveyn ayrı çocuk ayrı bilet alıp birlikte ucabilir. Sadece 12 yaş altı için internetten bilet alınamaz, onu da call center ya da satış ofisinden alırsınız.

    Sizin yapmanız gereken Havalimanı bilet satış ofisinden bileti açığa aldırmak olmalıydı. Bu şekilde cüzi bir ücret karşılığı tekrar kullanabilirsiniz. Maalesef birçok yolcumuz son dakika böyle atarlanip biletini yakıyor. Sonra kurtarma şansları olduğunu öğrenince pişman oluyor.

    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni düzenlemeye göre 18 yaş altı kişiler THY ve Pegasus ile yalnız başına uçabilecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • purple kullanıcısına yanıt
    evet öyle olmuş peki bize para iadesi yaparlar mı istesek tekrar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.