Şimdi Ara

Eski hızımı vermediler! 23 GÜN! Rezalet!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar askere gitmeden önce sabit olarak tam 2-2.5 sene türknet kullandım gayet memnundum ancak mecbur olarak kapatmak zorunda kaldım.
    32 download 6 upload alıyordum memnundum bi sıkıntım yoktu aynı interneti verebilirler düşüncesiyle tekrardan başvurdum.
    Bağlanması TAM 22 Gün sürdü.
    Bugün gelip bağlantıyı tamamladılar ve aldığım internet rezalet gerçekten rezalet böyle bir saçmalık olamaz.
    Hattıma 10 mbit internet tanımlamışlar ve uzaklıkla birlikte aldığım internet 6-7 arası değişiyor.
    Upload desen hiç yok zaten.

    BEN VDSL MODEMİ VE VDSL BAŞVURUSUNU BOŞUNA MI YAPTIM
    EĞER İNTERNETİM 2-3 GÜN İÇİNDE ESKİ HALİNE GELMEZ DİREK İPTAL ETTİRİCEM.

    Müşteri NO: 1721990

    Eski hızımı vermediler! 23 GÜN! Rezalet!







  • Düzelir mi hiç bilemem ama altyapını sorgula millenicomdan ne çıkıyorsa ona yakın hız vermeleri lazım veya Türknetin kendi sitesinde ne çıkıyorsa ona yakın hız vermeliler.
  • 1343 tane mesajınız var, belli ki forumda tecrübelisiniz, bunca insan mesaj atmış Turknet aleyhine hala Turknet e başvurmuşsunuz ve şikayet ediyorsunuz. Kusura bakmayın ama kendi düşen ağlamaz.
  • Modemde gözüken max. hat kapasitesi ve zayıflama gibi değerlerinizi paylaşabilir misiniz?
    Benzer sorunu yaşıyorum ve bugün Millenicom'a taşıma için sesli onay verdim.
    Hattımı 1 hafta içinde aktif ettiler. 88mbit hızı 10 gün kadar problemsiz kullandım. Hattım maksimum 120mbit destekliyordu.
    Tanımlanan paketin 88 yerine 100e çıkarılması için talep oluşturdum.
    Sonra hızım süprizli bir şekilde 15mbite düştü. Port değiştirdiler sanırım :)
    Az ile tamah etmeyen çoğu bulamaz dediler heralde :)
    15 günü geçti. durum değişmedi. Dün belgeleri imzaladım, bugün sesli onay.
    48 saat içinde milleni'deyim. Bakalım türknetin bozduğunu onlar düzeltebilecek mi. Portun değişmesi gerekiyor...
    Hayırlısı :)
    Olmazsa onları da 14 günlük cayma kapsamında iptal edip sıfırdan telekoma başvuru oluşturacük..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemilian

    Modemde gözüken max. hat kapasitesi ve zayıflama gibi değerlerinizi paylaşabilir misiniz?
    Benzer sorunu yaşıyorum ve bugün Millenicom'a taşıma için sesli onay verdim.
    Hattımı 1 hafta içinde aktif ettiler. 88mbit hızı 10 gün kadar problemsiz kullandım. Hattım maksimum 120mbit destekliyordu.
    Tanımlanan paketin 88 yerine 100e çıkarılması için talep oluşturdum.
    Sonra hızım süprizli bir şekilde 15mbite düştü. Port değiştirdiler sanırım :)
    Az ile tamah etmeyen çoğu bulamaz dediler heralde :)
    15 günü geçti. durum değişmedi. Dün belgeleri imzaladım, bugün sesli onay.
    48 saat içinde milleni'deyim. Bakalım türknetin bozduğunu onlar düzeltebilecek mi. Portun değişmesi gerekiyor...
    Hayırlısı :)
    Olmazsa onları da 14 günlük cayma kapsamında iptal edip sıfırdan telekoma başvuru oluşturacük..
    Bende olayın portla alakalı olduğunu düşünüyorum. Uzun süre kullanmamın verdiği güven vardı bende ona aldandım 48 saat süreleri var çözdüler çözdüler çözemediler direk iptal işlemlerini başlatıcam boş yere 100 lira veremem kimseye 6 mbit internet için




  • Sen işlemleri başlat hocam. Taşınması 7-10 gün kadar sürebiliyor zaten. Hiç şüphen olmasın, 48 değil 480 saat versen çöz(e)meyecekler :)

    edit, ya da dur, PM at bana, hattım aktif olunca indirim kodumu paylaşayım birer ay ücretsiz kullanalım :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 23 Haziran 2020; 15:52:22 >
  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde yapa santralimiz üzerinden hizmet alıyorsunuz. Santral mesafesi 1358 metredir. Bu nedenle VDSL hizmet verilmemektedir. Aynı binada VDSL hizmet alan abonelik varsa hizmet numarası ile birlikte aldığı hızı belirterek www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Vae geçişi uygun görülmesi durumunda geçiş yapılacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde yapa santralimiz üzerinden hizmet alıyorsunuz. Santral mesafesi 1358 metredir. Bu nedenle VDSL hizmet verilmemektedir. Aynı binada VDSL hizmet alan abonelik varsa hizmet numarası ile birlikte aldığı hızı belirterek www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Vae geçişi uygun görülmesi durumunda geçiş yapılacaktır.
    Ben derdimi anlatamıyorum heralde BEN 3 SENE BOYUNCA VDSL HİZMET ALDIM BURADA ALDIM TAM OLDUGUM YERDE ALDIM ANLIYOR MUSUNUZ? SİZİN HİÇ Mİ GEÇMİŞ KAYDINIZ YOK 3 YIL BOYUNCA 32 MBİT İNTERNET VE 6 MBİT UPLOAD VERDİNİZ. BANA VERDİNİZ YA BEN ALDIM DİYORUM İNTERNETİ KULLANDIMLAN DAHA NE YAPAYIM KANITLAMAK İÇİN. BAŞKA ABONE YOK BURADA Bİ BEN VARDIM TEKRARDAN BAĞLATMAK İSTEDİM AYNI İNTERNETİ. 3 SENE ÖNCE VDSL OLUR EFENDİM DİYEN ŞİRKET ŞİMDİ NİYE OLMUYOR DİYOR. BEN ASKERDEYKEN DÜNYADA KAYMA OLDUDA BEN Mİ BİLMİYORUM KARDEŞİM YA !




  • Hacı sen askerdeyken santrale kendi cihazlarını kurup YAPA denilen hizmete almışlar. Eskiden TT altyapısı ile VAE kullanıyordun.
    Enteresandır YAPA geçişinde yakın olanlar TTden daha yüksek D/U hızları alırken uzak olanlar eskisinden daha düşük alıyor.
    Telekomun eski cihazları Türknet in yeni cihazlarından daha iyi çalışıyor anlaşılan :)
    Neyse, benim milleni geçişim tamamlanmak üzere. Az önce tlf hattı geçti. İnternet de geçince sana referans kodumu vereyim, başvurunu oluştur :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemilian

    Hacı sen askerdeyken santrale kendi cihazlarını kurup YAPA denilen hizmete almışlar. Eskiden TT altyapısı ile VAE kullanıyordun.
    Enteresandır YAPA geçişinde yakın olanlar TTden daha yüksek D/U hızları alırken uzak olanlar eskisinden daha düşük alıyor.
    Telekomun eski cihazları Türknet in yeni cihazlarından daha iyi çalışıyor anlaşılan :)
    Neyse, benim milleni geçişim tamamlanmak üzere. Az önce tlf hattı geçti. İnternet de geçince sana referans kodumu vereyim, başvurunu oluştur :))
    şuan iptal dilekçelerini internet üzerinden faksla ilettim arkadaşlar en fazla 8 mbit verebiliriz diyorlar. Millenicoma sordum oda maksimum 14 mbit verebiliriz diyor o yüzden internet bağlatmama kararı aldım çünkü evimizde zaten 14 mbit farklı bir internetimiz var türkneti isteme sebebim tamamen yüksek hızdı oda olmayınca bi anlamı kalmadı.




  • En azından dilediğiniz zaman iptal ediyorsunuz 5 kuruşta para vermiyorsunuz. Diğerleri olsa birde borçlu çıkacaktınız.
  • Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydınız üzerinden tekrar kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
  • 5 senelik aboneyim, herhangi bir yoğunluk olmayan, abartı sayıda insanın yaşamadığı, sitelerin olmadığı bir yerde oturuyorum, durup dururken geçen hafta pazartesi internet gitti 10 gündür internet yok.

    Eski hızı vermekten bahsetmişsiniz. 10 gündür internetim yok.
    Sürekli buradaki arkadaş beni alıntılayıp çalışmalar sürüyor, ilgileniyorum yazıyor. Rahat bir 10 mesajı var bu şekilde.
  • treach kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.