Şimdi Ara

Clio 4 & fiesta surus dinamikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aslinda polemik cikar diye hic konu acasim yoktu ama Beni sasirtan bu durumu paylasmak istedim

    Sirkette Clio 4 ler ve onceki nesil fiestalar var ve araclar 60 bin km dolaylarinda esdeger araclar hepsi dizel

    Simdi gelelim yol tutusu muhabbetine

    Ayni viraja ve benzer yol sartlarinda 2 araclada defalarca kullandim ve sunu soyliyebilirim Clio 4 daha hizli girip daha hizli cikiyor arada 4-5 kmh fark var fakat limitin ustundeyken clionun direksiyonu hamur kivamina geliyor iyice hissizlesiyor fakat fiesta bu konuda cok daha iyi ,limitlerin ustunde daha kontrol edilesi ve esp duzgun mudahale ediyor diger yol olaylarinda da buna yakin tepki veriyorlar

    Sertlik olarakta yakin gibiler sanki fiesta bir tik daha yumusak fakat clionunda burclar felan yumusak o da bariz hissediliyor sizde tecrubelerinizi paylasirsaniz cok memnun olurum bu fark hissiyatmi gercekmi merak ediyorum kullananlardan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 22 Haziran 2020; 22:8:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Clio4 kullanıcısı olarak benim hissedemediğim hangi dinamiklerden bahsediyosun gardaş? Bir direksiyon dört teker üzerinde salça tanekesiyle eşdeğer bir kaporta.

    Burada teneke var teneke dinamiklik isteyen audi a6'ya gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araçta gündelik kullandığımız modeller. Limitlerde sürekli zorlayan biri degilim ama normal koşullarda ikisi de denk diyebilirim .Fiesta zaten iyi yok tutan bir araç olarak biliniyor ama B sınıfında Clio her daim iyi yol tutan araçlar arasındadır. Clio4 için konuşursak guven hissi veren bir yol tutusa sahip. Virajlarda yana yatma eğilimi oldukça az. Ben özellikle sık virajlı yollarda B- sınıfı araçları C sınıfı araçlardan daha başarılı buluyorum.C sınıfı araclar biraz daha konfor odaklı oldukları için B- sınıfı kadar kıvrak ve sıkı hissettirmiyorlar.

    Yine Clio 4 özelinde konuşursak bu araca sahip oldugunu iddia edip yol tutuşu laçka felan diyen alenen yalan söylüyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vaktiyle eve ikinci bir araç olarak 2016 otomatik vites 1.6 motorlu fiesta almıştım sıfır km. İlk olarak bayiiden çıktıktan sonra anayolda kamyon sollayınca ne kadar boş beleş bir araba olduğunu anladım. Hemen sağ çekip babamın arabasıyla değiştik. Rezalet bir hissiyatı vardı dayanamadım. Anca markete gidip gelmeye kullanılır şehir içinde.

    Şimdi de sıfır km clio 4 var 1 ay oldu alalı, yola tutunuşu çok daha iyi sanki c segmenti kıvamında. Bu sefer bayiiden sonra ben sürdüm hoşuma gitti gidişi.

    Clio 4 0.9 tce 2020 sıfır km ve 2016’da fiesta 1.6 powershift sahibi olmuş biri olarak ben clio 4 diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evde ikinci araba 2019 model Clio 4. Açıkçası düşündüğümden daha iyi yol tutuyor ama Clio almadan önce eski kasa Fiesta da sürmüştüm. Direksiyon hissi ve sürüş dinamiklerinde bence Fiesta sınıfında rakipsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiestanın rakipsiz olduğu alan sürüş hissi, direksiyon tepkileri.

    Yol tutuş konusunda clio da geri kalmaz, zaten geyik testi ortada, epey dengeli iyi yol tutan bi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani B segment araçlar hem genelde hatchback hemde D ve E segmentinden hafif oldukları için virajlarda iyi performans sergiliyor

    Arabanın ağırlığı ve ağırlık merkezi çok önemli hale geliyor , 1 ton ve 1.5 ton iki arabanın 150km hızda savrulma direnci çok çok farklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta sınıfında çok iyi dinamiklere sahip. Clio da aynı şekilde fena yol tutmaz. İyidir fakat Clio da direksiyon fazla yumuşayabiliyor bu biraz negatif.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.