Yaklaşık 4 yıldır Vodafone evde internet abonesiyim. Müşteri hizmetleri tarafından arandım ve taahhüdümün bitmek üzere olduğunu ve yenilenmesi gerektiğini söylediler bende bunun üzerine kabul ettim. 62,79 TL ödediğim taahhüt 89,90 TL'ye çıktı. Telefonu kapattıktan sonra en son faturama baktığımda henüz 4 ay daha 62,79 TL. den taahhüdümün olduğunu gördüm. Aynı gün bir saat sonra müşteri hizmetlerini arayarak taahhüdümün yenilenmemesini istediğimi, bitmesine 4 ay olduğunu, müşteri temsilcisinin beni kandırdığını, 62,79 TL. den 4 ay daha eski taahhüdüme devam etmek istediğimi, 4 ay fazladan 27x4=108 TL. fazla ödemek istemediği belirttim. Kayıt oluşturdular, yarım saat sonra gelen mesajda "değerli müşterimiz iletmiş olduğunuz faturanız incelenmiş olup herhangi bir sorun tespit edilmemiştir" şeklinde mesaj geldi. Bundan sonra iki gün boyunca 4 defa müşteri hizmetlerine talep oluşturmama rağmen her seferinde dalga geçer gibi "faturanızda sorun tespit edilmemiştir" şeklinde mesaj geldi. 3 adet telefon hattım ve evde internet hattım vodafondu 4 yıldır kullanıyordum bundan sonra Vodafone'un yanından geçmem. 3 kuruş için insanları kandırmanın alemi yok, daimi müşterinizi 3 kuruş için kaybettiniz. İnsanı salak yerine koyuyorsunuz tüm günümü müşteri hizmetlerine dert anlatmak için ayırmama rağmen hala "faturayla ilgili sorun bulunmamıştır" mesajı geliyor. Müşteri hizmetleri tam bir rezalet. |
Bildirim