Şimdi Ara

vodafone müşteri hizmetleri aldatmacası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 4 yıldır Vodafone evde internet abonesiyim. Müşteri hizmetleri tarafından arandım ve taahhüdümün bitmek üzere olduğunu ve yenilenmesi gerektiğini söylediler bende bunun üzerine kabul ettim. 62,79 TL ödediğim taahhüt 89,90 TL'ye çıktı. Telefonu kapattıktan sonra en son faturama baktığımda henüz 4 ay daha 62,79 TL. den taahhüdümün olduğunu gördüm. Aynı gün bir saat sonra müşteri hizmetlerini arayarak taahhüdümün yenilenmemesini istediğimi, bitmesine 4 ay olduğunu, müşteri temsilcisinin beni kandırdığını, 62,79 TL. den 4 ay daha eski taahhüdüme devam etmek istediğimi, 4 ay fazladan 27x4=108 TL. fazla ödemek istemediği belirttim. Kayıt oluşturdular, yarım saat sonra gelen mesajda "değerli müşterimiz iletmiş olduğunuz faturanız incelenmiş olup herhangi bir sorun tespit edilmemiştir" şeklinde mesaj geldi. Bundan sonra iki gün boyunca 4 defa müşteri hizmetlerine talep oluşturmama rağmen her seferinde dalga geçer gibi "faturanızda sorun tespit edilmemiştir" şeklinde mesaj geldi. 3 adet telefon hattım ve evde internet hattım vodafondu 4 yıldır kullanıyordum bundan sonra Vodafone'un yanından geçmem. 3 kuruş için insanları kandırmanın alemi yok, daimi müşterinizi 3 kuruş için kaybettiniz. İnsanı salak yerine koyuyorsunuz tüm günümü müşteri hizmetlerine dert anlatmak için ayırmama rağmen hala "faturayla ilgili sorun bulunmamıştır" mesajı geliyor. Müşteri hizmetleri tam bir rezalet.








  • hocam şikayet vara veya onun öncesinde vodafone foruma yazabilirsiniz oradan yardımcı olma ihtimalleri var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panter20

    hocam şikayet vara veya onun öncesinde vodafone foruma yazabilirsiniz oradan yardımcı olma ihtimalleri var.
    Hocam şikayet var, bir de btk ya şikayet ettim. Resmen dalga geçiyorlar müşteri temsilcileri insanı enayi gibi oyalıyorlar telefonda defalarca.
    vodafone müşteri hizmetleri aldatmacası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 aylık kalan sürenin bitmek üzere olarak iddia edilmesi kabul edilebilir değil. büyük bir hata var. konu takip.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • panter20 kullanıcısına yanıt
    Vodafonet'in BTK'ya yapmış olduğum şikayetin cevabi metni
    "Sayın MURAT BA***,
    İlgi yazınıza istinaden 000 6308483 müşteri numarası ile alınan hizmete ilişkin şikayetiniz incelenmiştir.
    Yapılan incelemede; Mevcut Müşteri VDSL Devam Kampanyası DSL 24 Mbps'e Kadar - S-69,90 Kampanyası ile katılım sağladığınız görülmüştür.
    Şikayete konu husus ile ilgili incelemede müşteri temsilcisi tarafındna sehven değişiklik yapıldığı tespit edilmiştir. Kampnaya departmanı ile iletişime geçilmiş olup, talep ettiğiniz paket ile değişiklik yapıldığı görülmüştür. Aktivasyonunuz tamamlandıktan sonra 88956147 numaralı kaydınızı referans göstererek aradaki fatura farkı iin müdahale sağlatabileceğinizi belirtmek isteriz.
    Bilgi talep etmeniz halinde 0850 542 0 542 müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayabilirsiniz.
    *0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.
    Bilgilerinize sunarız,
    Saygılarımızla"




  • en başta bu hatayı yapanlar düzeltme yapmak yerine peşine düşeni dikkate almayı tercih etmişler. bu da tüketiciye verilen değeri gösteriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.