Şimdi Ara

Hepsiburada.com'un iade sistemi rezalet.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
964
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 30.12.19 tarihinde satın aldığım laptop bozuldu. Servise yönlendirdim. Ürünün fabrikasyon hatalı olduğu söylendi doa kapsamında doa İade raporu verildi. 8 Haziran'da raporu hepsiburada.com'a gönderdim. 10'unda teslim alındı. Bugün 21'i ve iadem reddedilmiş gözükmekte. Müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün Hepsiburada'ya ulaşmadığı, söylendi. Bu işi bilmediklerini böyle durumlarda iade raporunun müşteriye verilip bozuk ürünün serviste kaldığını, türkçe bilen herkesin iade raporunu okuyup anlayacağını söyledim. Özür dileyip benden Asus servisinin adını aldılar.. Ürünü servisten istemek Hepsiburada'nın görevi. Genel müdürlüğe yazı gönderildiğini pazartesi işleneceğini vs söylediler. Demem o ki iade raporumu okuyup servisten ürünü isteme gereksinimde bulunmamış Hepsiburada. Ben mağdurum 2-3 aydır bilgisayar kullanamıyorum. Son 3 haftadır da iade durumunun sizin keyfinizi bekliyorum. Bu hafta içinde bu sorunlar çözülüp iadem yapılmazsa hakkımı yasal mercilerde arayacağım . Sizin başınıza bu tarz bir olay geldi mi ?



  • Hepsiburada.com dan 22 Temmuz 2019 da Xiaomi Redmi Note 7 marka telefon satın aldım. Telefonu kullandığım süre boyunca var olan hayalet ekran probleminden dolayı 25 mayıs 2020 tarihinde hepsiburada.com un servis işleriyle ilgilenen departmanına telefonu gönderdim. 17 Haziran 2020 tarihinde bilgi almak maksadıyla müsteri hizmetlerine mail attım. Müsteri hizmetleri cevaben , serviste ekranı ve titreşim motoru değiştirildikten sonra kargoya verildiğini ve 10 Haziran'da sözde tarafıma teslim edildiğini yazdı. Ürün bana ulaştırılmadı , ayrıca verdikleri takip numarasını kargo firmasının sistesiminden sorguladığımda , kargo İstanbul Tophanede MER*** YIL*** adında birine teslim edilmiş olarak görünüyor ancak mersinde oturuyorum ve o tarihlerde İstanbulda bulunmadım ve bu adı geçen şahsı tanımıyorum. Hepsiburada müşteri hizmetleri ile konu hakkında defalarca görüştüm ve yine 22 haziran 2020 tarihindeki görüşmemde, gereken araştırma yapılıp tarafıma 3 iş günü içinde bilgi verileceği ve konunun kesin çözüme kavuşturulacağı söylenmesine rağmen 29 Haziran'a kadar oyaladılar. 29 Haziran'da Hepsiburada genel müdürlükten bir yetkili beni arayıp 6 Temmuz 2020 tarihine kadar konunun kesin çözüleceğini söylemesine rağmen 1 Temmuz da mesaj ile herhangi bir gelişme olup olmadığını sorduğumda ürünün LED ekranı ve titreşim motorunun değiştirilerek tarafıma 788391464*** kargo kodu ile gönderileceğine dair yalan bir mesaj gönderdiler. Zaten telefonu servise gönderdiğimde değiştiği söylenen parçaların bir daha değişecek olması imkansız ; ayrıca kargo kodunu sistemden sorguladım böyle bir kayıt numarası da yok. Ben de cevaben yalan söylediklerini , ya telefonumu sağlam şekilde göndermelerini yada telefonun ücretini iade etmelerini aksi halde yasal yollardan hakkımı arayacağımı söyledim. 2 Temmuz 2020 tarihinde gönderdikleri mesajda onarım, değişim veya iade hakkımın olduğunu uygulanacak işlem sürecinin yetkili servisin ürünle ilgili vereceği rapora göre belirleneceği yazıyordu. Ben de telefonun bana ulaşmadığını ve nerede olduğu belli olmadığı için telefonun gönderim , kabul , kontrol sürecini beklememize gerek olmadığını ; durum böyleyken onarımın da mümkün olmadığını ve hemen yeni telefon göndermeleri gerektiğini belittim. Buna cevaben yaşanan gecikme için özür dileriz , ürününüz değişim yapılarak 788391464*** PTT Kargo ile tarafınıza gönderilmiştir diye cevap verdiler. Kargo kodu yukarıda yazılı kod ile aynı olan , yine yalan bir numara paylaştılar. Firmayı konunun çözümü için defaatle aramama ve mesaj atmama rağmen hala yalan dolanla konuyu savuşturmaya çalışmaktalar. Mağduriyetim hala devam ediyor konuyu tüketici hakem heyetine taşımaya karar verdim. Bunların yalanı dolanı bitmez 1 aydan fazla zaman oldu hala çözüm yok , ortada telefon yok.
  • Hb iade raporumu 10 Haziranda teslim aldı . İadem 29’unda yapıldı. Allah a şükür ben paramı kurtardım. İnşallah sizin de sorununuz kısa zamanda çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kovalenko -- 6 Temmuz 2020; 4:51:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözün aydın hocam , ben de bugün tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacam bakalım ne olacak göreceğiz hayırlısı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 14 Ekim 2020; 17:27:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahadayıyasor42

    Gözün aydın hocam , ben de bugün tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacam bakalım ne olacak göreceğiz hayırlısı olsun
    Çok teşekkür ederim.Hakkınızı yedirmeyin hocam. Çok üzgünüm insan başına gelince daha bi anlıyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kovalenko -- 6 Temmuz 2020; 23:31:30 >
  • ahadayıyasor42 kullanıcısına yanıt
    halletin mi hocam
  • Warpalawas kullanıcısına yanıt
    Evet dün hakem heyeti kararı geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun uzak durulması gereken bir yer hepsiburada.com

    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-tuketici-kanunu-ile-ilgili-suc-isliyor--146548419

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.