Şimdi Ara

Seat İbiza 1.4 TSİ 180 Lik İle 0-100 Denemem.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracımla ufak bir 0-100 denemesi yaptım. Umarım hoşunuza gider. Aracı merak eden ve almayı düşünen arkadaşların sorusu varsa cevaplyabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat425 -- 19 Haziran 2020; 11:59:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • 0-200 çeker misin?
  • 6,9 saniye ölçtüm yazılım var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PatlıcanMusakka -- 7 Temmuz 2020; 15:26:25 >
  • 7 saniye ortalama görünüyor, fabrika verisi 6.9 saniye zaten, bazılarında da 7.2 sn yazıyor ama. güzel değerler. spor tarz arabalar bunlar, normal.


    bizim Tosun 12.1 saniye
  • Güzel araç da farları güçlendir derim. Videoda tam belli olmaz tabi de bi şey göremedim yolda.
  • Oooo bir Cupraci daha.

    Benim sasirdigim nokta lastiklerin hic sarmamasi. Hangi lastigi kullaniyorsunuz? Bende Potenza var degismeyi dusunuyorum memnunum aslinda ama normal yollarda 60 a kadar sariyor benimki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake

    0-200 çeker misin?
    0-225 çeker misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Oooo bir Cupraci daha.

    Benim sasirdigim nokta lastiklerin hic sarmamasi. Hangi lastigi kullaniyorsunuz? Bende Potenza var degismeyi dusunuyorum memnunum aslinda ama normal yollarda 60 a kadar sariyor benimki.
    Lastik aslında ucuz bir lastik. Milestone marka ama daha bin km yaptı 9 yüzden baya iyi tutuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Lastik aslında ucuz bir lastik. Milestone marka ama daha bin km yaptı 9 yüzden baya iyi tutuyor

    Alıntıları Göster
    Potenza yol tutmada gercekten iyi isindigi zaman yol tutus ve frenleme cok basarili ama bazi asfaltlarda 50-60 a kadar sariyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be bundan 5 yıl öncesine kadar 2012 İbiza Cupra vardı bende.
    Turbo intercooler - Revo Stage 2 plus 385 hp torku tam olarak hatırlamıyorum ama sanırsam 320 lerde falandı.

    En son kapıştığım Camaro yu süren eleman direksiyonu yumrukluyordu.... Ne günlerdi....

    O zamanlar kullandığım lastik Potenza Adrenalin di....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_34 -- 18 Temmuz 2020; 21:14:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Sarma olayının çözümü var mı? Golf 1.4 act var benimde sarıyor herhalde çözümü yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son zamanların en güzel şaka makinası bu arabaydı. Yıllar da geçse hayranlığım geçmez. Keşke bir tane alıp sıfır saklama şansım olsaydı. Benim için çok çok özel bir araç. Kazasız belasız inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_34

    Vay be bundan 5 yıl öncesine kadar 2012 İbiza Cupra vardı bende.
    Turbo intercooler - Revo Stage 2 plus 385 hp torku tam olarak hatırlamıyorum ama sanırsam 320 lerde falandı.

    En son kapıştığım Camaro yu süren eleman direksiyonu yumrukluyordu.... Ne günlerdi....

    O zamanlar kullandığım lastik Potenza Adrenalin di....
    Şaşırtan bir ön takımı var çünkü araba bu güç ve önden çeker bir araca göre nerdeyse hiç patinaja kalmıyor. Yol tutuşu daha önce 208 gti kullanmış biri olarak hoşuma gitmedi pek ama sürüş keyfi baya baya iyi. Bana cupra da göze batan tek şey direksiyonun böyle güçteki bir araca göre fazla yumuşak olması.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok iyi bence ibiza cupra modelini bende çok seviyorum çok yakışıyor gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake

    0-200 çeker misin?
    100-200/120-200/80-200

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.