Şimdi Ara

13TL zam, Gigabit paketler, altyapı çalışmaları 'Türknet'e sorduk'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
5.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu yayınlar sponsorlu felan mi? Sunucu maşallah kraldan çok kralcı gibi davranmış. shiftdelete'e göre 10 kat daha iyi tabi sorular. Sinan bey'e müşteri hizmetleri robot mu mevzusu konusunda katılmıyorum. Boş bir vakit bulursa forumdaki destek konusunda canlı-kanlı dediği Müşteri temsilcilerinin yazdıklarını okursa fikrini kesinlikle değiştirir. Şöyle bir sorunumuz var diyoruz yazıyoruz ediyoruz adamlar hiç okumadan hattınızda sorun yok deyip kaydı kapatıyorlar. Bir diğer konu ise ADSL kullanıcılarını VDSL'e geçirmeye çalışmaları mevzusu. Forumda bir çok kişi mevcut VDSL için başvurup ADSL bağlanan ve VDSL'e geçmek için çırpınan.
    yahu kardeşim sayın türknet burayı okuyorsan, altyapısı düşük hız destekleyen insanlara yeni paketler oluştur bu zam mevzusu kapansın.

    ben 100mbps hız alıyorum 95 lira ödeyeceğim. bu paranın karşılığını veren bir olay.

    ama 8mbs hızı olan adamdan 85 lira almak büyük adaletsizlik. yapmanız gereken şey şu, düşük hızlar için yeni ödeme planları oluşturun. bitti gitti.
    Reklam videosuna dönmüş. Forumda yüzlerce şikayet var bunca müşteri bende dahil yalan söylüyoruz o zaman. Geçen yıla kadar 2 yıl süreyle türknet kullandım. Hız bir dönem her akşam 1 mbitlere inerdi M.h. verdiği cevap hep aynı " modem ve bağlantınızı kontrol edin"den ödeteye geçmiyordu. Hattımı dondurma hakkım varken dondurmama izin vermediler. Kendi koydukları kurala kendileri uymadılar. Defalarca yazdım yinede anlaşamadık. Kendi koyduğu koşullar yok sayıyorlardı. Öyle oluncada iptal yoluna gittim. Fax yolladım 3-4gün yine bunların iptal onayı alması için uğraştım. Acil olduğunu belirttiğim halde yurt dışına çıkmama 1 gün kala akşam vakti iptali gerçekleştirdiler. Bir daha para verseler bulaşmam bu firmaya.
    Ne müşteri hizmetleriymiş be arkadaş tutturmuşsunuz MH diye. "Sorunum var kayıt açıyorum çözülmeden kaydı kapatıyolar" diyor arkadaş, iyi güzel de müşteri hizmetleri olsa sorunun anında çözülecek mi sanıyosun? Destek kaydını aç ve bekle işte kardeşim. Bırakın şu telefonda görüşmek isteme sevdanızı artık. Adamlar herkes için MH'ne eleman alırsa bu fiyatlar tavan yapar. MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAKLA DESTEK KAYDI AÇMAK AYNI ŞEY. (Evet kardeşim Türknet kullanıyorum, destek kaydıyla da sorunumu hallediyorum)
  • Dublex /Triplex evde Tüplü TV mi o?
  • Telekom fiyatlara 2 kat artış yapmadığında bu kadar tartışma olmamıştı.

  • Bu yayınlar sponsorlu felan mi? Sunucu maşallah kraldan çok kralcı gibi davranmış. shiftdelete'e göre 10 kat daha iyi tabi sorular. Sinan bey'e müşteri hizmetleri robot mu mevzusu konusunda katılmıyorum. Boş bir vakit bulursa forumdaki destek konusunda canlı-kanlı dediği Müşteri temsilcilerinin yazdıklarını okursa fikrini kesinlikle değiştirir. Şöyle bir sorunumuz var diyoruz yazıyoruz ediyoruz adamlar hiç okumadan hattınızda sorun yok deyip kaydı kapatıyorlar. Bir diğer konu ise ADSL kullanıcılarını VDSL'e geçirmeye çalışmaları mevzusu. Forumda bir çok kişi mevcut VDSL için başvurup ADSL bağlanan ve VDSL'e geçmek için çırpınan.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    "Altyapı interneti tarafında güncel bilgim yok" diye başlıyorum videonun ilk dakikalarında zira Superbox kullanıyorum uzun zamandır, neyine nasıl kralcılık yapacağım Allah aşkına :D

  • Gerçekten dürüstçe yazmak gerekirse, keşke siz yapmasaymışsınız yayını.
    Sorular-karşılıkları çok basit, dolayısıyla verilen cevaplarda tatmin edici değil. Lütfen 35 dakika 23 saniye mi geri verin..
  • Reklam videosuna dönmüş. Forumda yüzlerce şikayet var bunca müşteri bende dahil yalan söylüyoruz o zaman. Geçen yıla kadar 2 yıl süreyle türknet kullandım. Hız bir dönem her akşam 1 mbitlere inerdi M.h. verdiği cevap hep aynı " modem ve bağlantınızı kontrol edin"den ödeteye geçmiyordu. Hattımı dondurma hakkım varken dondurmama izin vermediler. Kendi koydukları kurala kendileri uymadılar. Defalarca yazdım yinede anlaşamadık. Kendi koyduğu koşullar yok sayıyorlardı. Öyle oluncada iptal yoluna gittim. Fax yolladım 3-4gün yine bunların iptal onayı alması için uğraştım. Acil olduğunu belirttiğim halde yurt dışına çıkmama 1 gün kala akşam vakti iptali gerçekleştirdiler. Bir daha para verseler bulaşmam bu firmaya.

  • Wi-Fi 2.4ghz hız 100mbit internet olsada hız düşük çıkar yüksek hız için 2.4ghz 5ghz çift bant modem Router’lar almal 5ghz hız çok stabil ve yüksek çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joven -- 14 Haziran 2020; 22:10:12 >
  • Ya hızları yükset yada 2 senede bir zam yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinan Kurmuş buraya harcayacağı vakti müşterilere destek için harcasaydı iyi olurdu. Müşteriye sesli destek vermeyen bir firma olabilir mi? 2 kişiyi Türknet'e taşımıştım ki sonrasında telefondan pandemiden dolayı call center hizmeti iptal oldu. Online işlemlerden destek almaya çalıştığında ya dönüş yapılmıyor ya da kafalarına göre günler sonra nadiren arıyorlar. Bu gidiş biz de Türk Telekom'a doğru geçişe zorluyor

  • türknete geçtiğim günden beri sinir hastası oldum senelerce telekom da sıkıntı çekmemiştim taki türknete geçiş yapana kadar tam 1 aydır günde ortalama 100 kereden fazla kopma yaşıyorum arıza kaydı açtırdım halen bir sonuç yok sürekli bi sorun yok deniyor şuan bu yazıyı yazarken bile 3-4 defa koptu türknetten bir arkadaş geldi sorunun kapının önündeki direkteki kutuda olduğunu telekom un gelip bakması gerektiğini söyledi ne gelen var ne çözüm var bu hafta aboneliğimi iptal ettirecem

  • TürkNet ilk çıktığı dönemde sürekli övgü dolu yorumlar görüyordum. Şimdilerde küfür, isyan görüyorum.

    Sanırım artan talebe karşılık veremediler.

    Bu da çöktü.

  • Şimdi 85 TL ödemek için, YAPA altyapısında veya VAE de olup max 35 mbit hız alıyor olmanız gerek.

    YAPA' da olup 35 mbit üzerinde hız alıp 85 TL ödeyen bence abonelerin azınlığını oluşturuyordur.
    VAE' de olup 35 mbit üzerinde hız alıp 95 TL ödeyen abone sayısı daha çoktur diye düşünüyorum.

    YAPA' da olup ADSL hız alan kullanıcılar ise 85 TL ödeyemeye mahkum olmamak için aboneliğini ya iptal edecek, yada türknet bu kullanıcılara zam yapmayacak.
    Ama bunu yapmadıklarına göre YAPA' da olup ADSL kullanıcı hepsinden fazla olduğunu umuyorum. Yoksa zarar ederler :)

    Bu tarz şirketler bu sektördeki rekabeti canlandırdı ve bunları desteklemek gerekiyor. Ama tabi zam yapılırken daha adil davranmaları gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar3th -- 14 Haziran 2020; 22:55:46 >
  • ilk 10-15 dakika boş sohbet
  • 60 liradan basladık 90 liraya geldi her sene zam geliyor.Neden?Biz fiyatlarda dusme beklerken bırak dusmeyi aynı bile kalmıyor.Neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Dublex /Triplex evde Tüplü TV mi o?
    sony iyidir


    çağrı merkezi olayına çok takılıyor bazı arkadaşar.
    çoğu bankada bile müşteri hizmetlerine zor bağlanılıyor.canlı chate geçti bazıları.

    turknet destek kayıtlarını okuyanlar sorunu anlayamayabiliyor.biraz detaylı anlatmak gerekiyor.
  • Kendi açımdan bakarsam Türknet 100% zam yapsa yine öyle paket bulamıyorum. Ev telefonu da aktif kullanlıyor ve bana 1000 dk + 75/7 hızı bu fiyata verebilecek bir iss yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Dublex /Triplex evde Tüplü TV mi o?
    eminim 15 yıldır hiç atılmadan oradadır
  • ben bağlatıcakltım bi ara port kalmadı dediler bağlatamadık o yüzden samimi geliyor bana ne diyim

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.