|
9520 SIFRE Alamama
-
-
Uygulamaya girecek sen *952# veriyor
Ama web e girmiyor webden ŞİFRE YAZIP 9520 YE yolluyon gelmezse
btk ya şikayet yazın anca öyle çözüyorlar -
TT online işlemler yenilendi tek çatı altında toplandı ilk mesajdaki gibi bir sorun şu an bende de var birebir aynı sorun? Nasıl çözebiliriz?
-
Cevap konuda yazıyor zaten
-
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666Cevap konuda yazıyor zaten
Btk çözene kadar sim kart tedavülden kalkar hocam, başka çözümü varsa onu deneyelim.
-
Tedavülden kalkmadan operatörünüzü değiştirin o zaman.
-
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666Tedavülden kalkmadan operatörünüzü değiştirin o zaman.
Yeni hat zaten.
-
90 gün dolunca artık eskir
-
*952# yapıp arama tuşuna basınca da artık şifre vermiyor. 9250 ye mesaj gönderin diyor. 9250 ye mesaj gönderince Degerli musterimiz, su anda isleminizi gerceklestiremiyoruz. Lutfen daha sonra tekrar deneyiniz diyor. 2 aydır şifre alamıyorum. Geri zekalı müşteri hizmetlerini arayıp bir insana bağlanmayı başarınca ( aptal sesli yanıt sistemini aşmak zor) karşındaki kişi sorunu ısrarla anlamıyor. Telefon ayarlarında kısa mesaj ayarımla ilgili olduğunu iddia ediyor. Yav kısa mesaj ayarımla ilgili olsa sizin mesajınız gelmez ama mesaj geliyor, mesajda şifre yok diyorum. Öyle gibi sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz diyor. Delirmeme az kaldı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nörofizyolog -- 17 Ocak 2021; 12:6:13 > -
BTK ya yazın btk yazın başka türlü zor çözerler şimdiye yazsaydın 2 ay beklemek yerine çözülmüştü
-
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666BTK ya yazın btk yazın başka türlü zor çözerler şimdiye yazsaydın 2 ay beklemek yerine çözülmüştü
BTK'ye şikayet açtım. Şikayetime ve itirazlarıma ısrarla "... numaralı hattınız üzerinden online işlemlere giriş için ilk 9520'ye SMS atıldığında ekranda ücretlendirileceksiniz kabul ediyor musunuz uyarasına hayır denilmesi durumunda şifre için SMS gönderimi yapılamadığı tespit edilmiştir. Telefonunuzun ayarlar kısmından değiştirebilirsiniz." şeklinde cevap verdiler. BTK'ye açılan şikayet çözüm olmayabiliyor.
Bugün TürkTelekom Çağrı Merkezinden arayıp SIM kartımı başka cihazlara takmamı ve 9520'ye SMS göndermemi istediler. SIM kartımı önce eski Vestel 5530 cihazıma taktım ve SMS gönderilip gönderilemediğini kontrol için 5555'e SMS attım, gönderildi ve cevabı da geldi; sonra 9520'ye SMS attım, gönderilemedi. Aynı numaralara eşimin Samsung telefonundan SMS attım, her iki numaraya da gönderildi SMS ve cevapları geldi. Samsung telefona 9520'den cevap gelince hemen döndü TT Çağrı Merkezi, 9520'ye SMS atabildiğinizi gördük diye.
Samsung telefona SIM kartımı takıp 9520'ye SMS gönderebilince kendi telefonuma hard reset ile fabrika sıfırlaması yaptım. Sonuç kendi cihazımdan 9520'ye halen SMS gönderilemiyor. TürkTelekom'un dediği gibi telefonun ayarlarından olsa düzelmeliydi.
TürkTelekom, bugünkü aramasında telefonunuzu üretici yetkili servisine götürün dedi bir de. Servise götürünce ne diyeceğim adamlara? "Her yere SMS atabiliyorum ama 9520'ye atamıyorum. TT size getirmemi söyledi" mi?
Şimdilik internette çözüm arayacağım. Son çare yetkili servise götüreceğim telefonumu. Sorun varsa çözsünler ama sorun yok derlerse servisten yazı alıp tazminat davası açmayı düşünüyorum. Feci gerildim bu 9520 meselesine.
-
Dediğiniz gibi hard reset atınca düzelmesi lazım aslında tekrar reset atın 9520 ye mesaj yollayınca seçimi hatırla dediyseniz kalmış olabilir göndermemiştir .
ücretlendirilebilir ekranı geldiğinde evet deyip gönderin göndermesi lazım .Bence servislik bir durumu yok .
-
aynı sorun bendede var, iphone dan gönderemiyorum
-
Volte açıkken bu *# li işlemleri yapmıyor turk telekomda diye biliyorum volte kapatıp deneyin.(en son öyleydi yani :))
-
Bende denediğimde “ŞİFRE” çıktı Türk karakterli. Kendim mesajı İngilizce karakter yaptım manuel olarak yani “SIFRE” yaptım ve olumlu oldu. Ş ve İ yerine S ve I kullanın bi deneyiniz. -
O nereden çıktı öyle bişi yeni duydum data hatlarda da mı volte açık yok sa
-
Volte açık, yapıyor her türlü işlemi, sıkıntı yok. -
Değerli Müşterimiz, Bildirime konu olan 555xxxxx numaralı hat Evimde Mobil Wifi 50GB Tarifesi ile kullanılmaktadır. Yeni OIM web ile Mobil, İnternet, Ev Telefonu ve TV ürünleri tek bir giriş yapılarak yönetilecek şekilde tek çatı altında birleştirilmiştir. Müşterilerin online işlemlerde yapacağı işlemlerde herhangi bir değişiklik yapılmamış olup, giriş yapısı değiştirilmiş ve müşterinin tek uygulama ile mobil, sabit, genişbant, tivibu, tv hesaplarını yönetmesi sağlanmıştır. Abone, Portal'a onlineislemler.turktelekom.com.tr adresinden giriş yapabilir veya turktelekom.com.tr Adresinden ‘online işlemler’ tabından ‘Bireysel’ ve akabinde ‘Mobil’ sekmesine ulaşabilir. Bireysel Mobil için GSM+Tek Kullanımlık Şifre ile ‘Giriş Yap’ butonuna basarak giriş yapılabilecektir. Mobil hatlar için, ilk girişte ya da istendiğinde, 9520'ye ŞİFRE yazıp SMS ile giriş şifresi almak mümkün olacaktır. İlk girişten sonra müşteriler login sayfasında yer alan “Şifre Gönder” butonuna basarak da şifre alabilir. Şifre almak için 9520'e "SIFRE" yazarak göndermelidir. Portal şifresi 6 karakterden oluşur ve nümerik olması şarttır. Giriş şifresi sadece SMS ile alınır ve tek kullanımlıktır. Müşteri devamlı olarak gireceği bir şifre belirleyemez. Bireysel Türk Telekom Mobil aboneleri *952# den aldıkları şifre ile online işlemlere login olamaz. Data hatları için 9520’ den şifre alınamamakta olup adınıza kayıtlı Türk Telekom ADSL, Tivibu veya farklı Türk Telekom hizmetlerinizden birinden Online işlemlere giriş yaparak numarayı ekleyebilir. Bilginize sunarız.
-
yazıklar olsun bunların hizmetine neymiş efendim hepsini tek çatı altında toplamışlar yanı adıma kayıtlı adsl tvbu falan olacakta oradan görecekmısım ulan sen ne hakla bana kalan haklarımı çıkan faturamı falan göstermessın resmen mılletı madur ettıler o kadar btk üzerinden mail attım sonuç yok dıyecek söz bulamıyorum
Benzer içerikler
- cepten internet ne demek
- karşı taraf beni arayabiliyor ama ben arayamıyorum
- arama yapabilmeniz için lira yüklemeniz gerekmektedir ne demek
- 212 li numaraları engelleme
- türk telekom e sim
- vowifi ne demek
- internet çekmiyor
- gizli numaradan arama
- pubgm ne demek türk telekom
- mobil imza ücreti
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X