Şimdi Ara

Yardımlarınızı bekliyorum.Golf 1.6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    Aracımı yeni aldim 2008 golf 5 1.6 düz motor manuel benzinli. Aracı aldığımda baskı balata , triger , periyodik bakım, buji ve buji kabloları şanzuman yaği , fren hidrolik yaği, fren balatalarını yeni değiştirdim.

    Sorun şurada 2.vitese aldiğimda ayağım gazda sabit 1.500 devirden 2500 devire kadar yavaş ivmeleniyor. Yine ayağim gazda sabit 2500 devire gelince birden şahlaniyor araç uçuyor gidiyor. Sorunum ne olabilir acaba yardimlarinizi bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Heralde kimsenin yardım edeceği yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alt devirlerde cansızlık varsa turbo çalışmıyordur hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Şefim 1,6 düz motor atmosferik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.6 atmosferik motorda şahlanma durumu hiçbir zaman olmaz,hiçbir atmosferikte olmaz çünkü güç eğrisi lineer şekilde artar.1500 devir civarı,8 valf bile olsa bir atmosferik motor için çok düşük bir devir aralığı,yani zaten 145nm olan tork 3k devrin sonunda gelmeye başladığı için bu hantallık bence doğal kabul edilebilir.Atmosferik motor 1500-2500 arasında çok hantal kalır güç istenirse,bu gayet doğal bir durumdur,eğer lpg yoksa ve aracınız bakımlıysa devir çevirmekten korkmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstteki arkadaş açıklamış. 1.6 atmosferik motorun 1500-2500 devir arasında hantal olması normaldir üst devirlerde canlanır.
    Bu devirlerde ani hızlanma için gaza basıp hızlanmasını beklemek yerine vites küçültüp gazlayın.
    Sanırım önceden daha güçlü veya dizel bir araç kullandınız o yüzden garip gelmiş size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg varsa benzinde deneyin. Aynı sorun olmuyorsa lpg enjektorleri ve lpg ayarlarını kontrol etmenizi öneririm.

    Araç 8v hitler motor ise alt devirlerde o kadar ölü olmaması lazım. 16 v ise alt devirlerin ölü olması normaldir. Neticede turbolu bir araç değil. En iyi koşullarda 0-100 ü 12 sn civarı olan bir araç neticede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofyou

    Şefim 1,6 düz motor atmosferik
    2000 sonrası atmosferiklerin karakteristik özelliği alt devirlerdeki cansızlıktır. sebebi de yakıt tasarrufu ve egzoz kısıtlamaları.
  • bence erken vites atıyorsunuz o araç 1500 devirde boğulyor gibi olur.. 1. viteste gaza basın şöyle bir devir yükselsin öye 2 ye çekin
  • Aynı araç bende var. 3bin altı birşey beklemeyin zaten. Ben 2500 altına düşmüyorum şehir içi. 4500 de geçmiyorum çünkü çok bağırıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maksimum torkunu 4000 devirde veriyordu diye hatırlıyorum.
    Bir zamanlar 1999 model golf4 üm vardı. 100 kmde 10 litre yakıyordu. Ocağıma incir ağacı dikecekti. Sattım kurtuldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayalet sürücü 33 -- 13 Haziran 2020; 20:37:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese teşekkür ederim tecrübelerinizi yansittiğiniz için. Daha önceden 16v atmosferik bir araç kullaniyordum galiba alişamadim farkli geldi . Ben yinede boğz kelebeğini ve ateşleme bobinlerini değiştireceğim. Değişme olmazsa artik böyle kabul edeceğiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.