Şimdi Ara

NetSpeed internet hızımı (kasıtlı olarak) düşürüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • NetSpeed den 2 adet aboneliğim var. 2 farklı ev de farklı adreslerde. ikisi de 35 mbit ve sorunsuz hatlar. Geçen ay hatlardan biri gün içinde acayip yavaşladı. Pek üstünde durmadım düzelir diye ama 2-3 gün sürdü farklı sitelerde yaptığım hız testlerinde 3-4 mbit lere çıkıp iniyor du değerler. Sorun düzelmeyince aradım , geçte olsa operatöre bağlandım ve sorunu anlattım. Modemin hat değerleri gayet iyi hatta 95mbit e kadar alabileceğimi gösteriyor. SNR değerleri de çok iyi. ama ortalama 3 Mbit alıyorum. Tamam dedi arıza kaydı açayım. Ve 30 dk içinde sorun düzeldi ve cayır cayır gelmeye başladı internet.

    2 gün önce de diğer evimde ki diğer abneliğime aynı şey oldu. Düzelir diye 2 gün bekledim bu sefer düzelmedi. Tüm herşey yukarıda anlattığım ile aynı gelişti. yine aradım ve 30 dk yı bile bulmadan düzeldi. Sorun şu ki; ben durumun farkına varmasam ve böyle kullanmaya devam etsem sorun düzelmiyor. Çünkü kasıtlı yapıyorlar. Siz işe uyanıp aradığınızda o zaman düzeltiyorlar.

    Çok mu internet kullanıyorum? Evet çok kullanıyorum çatır çatır film izliyorum, youtube izliyorum. Ama ben bu hatlara aylık 160 TL para ödüyorum.

    Belki bu durum ile karşılaşan vardır diye buraya yazayım dedim.
    Tekrar aynı durum başıma gelir ise Netspeed i bile aramadan direk başka servis sağlayıcıya geçeceğim.
    Parasını ödediğimiz şeyi bile hakkı ile kullanamaz olduk.

    Benim sorunuma benzer iki tane de şikayet buldum internette
    https://www.sikayetvar.com/netspeed/netspeed-netflixi-yavaslatiyor

    https://www.sikayetvar.com/netspeed/netspeed-inanilmaz-dusuk-hiz

    NetSpeed i uyarmak istiyorum buradan. Böyle davranmaktan vaz geçin. Maldan çalmayın, hakkımızı yemeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuafortr -- 9 Haziran 2020; 4:2:8 >







  • hocam netspeed şu pandemiden önce yoğun kullanım olmadığında sorun yaşatmıyordu ama pandemiden sonra iyice çıvkını çıkardı hatta pandemi öncesi sıkıntı çıkarmaya başladı pandemiden 1-2 hafta önce hız kısıtlamaları yoğun saatlerde 20.00-24.00 arası hızım kasıtlı olarak 75 mbps hızdan 20-25 mbps hıza düşürülüyordu 1 haftadan fazla böyle devam etti aradım sorun hiç bir şekilde düzeltilmedi 2.haftada düzeltilmedi değiştirdim sağlayıcımı sorun düzeldi ne hız düştü ne bir şey oldu hattımın değerlerindede bir sorun yoktu netspeedde iken birebir aynı kablo ile şuan 93 mbps hız alıyorum 100lük tarifede size tavsiyem netspeed harici bir sağlayıcıya geçiş sağlamanız ben türknete geçtim ne netflix ne farklı bir sitede kısıtlamam yok taahhütsüz firmalardan birini deneyebilirsiniz illaha türknet olması zorunda değil hız sorununuzun ortadan kalktığını göreceksinizdir direkt olarak bende kalktı çünkü netspeedin altyapısı kaldırmıyor çok belli oluyor bu durum




  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Evet kırılgan bir firma olduğunu anlamaya başladım. Hizmet kalitesi önceki gibi değil. Muhtemelen değiştireceğim, çünkü içime kurt düştü bir kere ve kerizlendiğimi hissetmeye başladım. Teşekkürler yorumunuz için.
  • uzun bi süredir memnundum fakat son bi iki haftadır cıvkını çıkardılar pingsiz oyun oynayamıyorum 35 mbit pakette 20 25 mbiti anca görüyorum. Destek talebine elektrikçi çağırın hat değeriniz düşük bizlik değil diyolar ki bundan önce 75mbit paketi sıkıntısız tam hızla kullanabiliyodum...
  • Söylediğini birebir yaşadım. Anında aradım anlattım durumu düzeltiler. Daha sonra yeniden oldu yine aradım. Hatta ve hatta farklı zamanda da bakım için 24 saate yakın kesinti olacağını söylediler. Şuan için 24 saatte 1 kesinti oluyor modemden kontrol ettiğimde sabah saatleri ve akşam oluyor ve hız dediğin gibi arada 1 mbt kadar düşüyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.