Şimdi Ara

HEPSİBURADA gönderilmeyen ürün.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
926
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Mayıs ta Hepsiburada üzerinden eşime doğum hediyesi olarak(bu arada geçtiğimiz cuma beklenenden biraz daha önce doğum oldu), satıcısı "Hepsiburada" olan Xiaomi Note 9s 128 GB beyaz renkli telefondan sipariş ettim. Aynı gün faturası kesildi ve mailime gönderildi.

    Ürünün açıklamasında aynı gün kargo yazıyor. Ancak ürün o gün kargoya verilmedi. Normalde planlanana göre 03.06. 2020 tarihinde çarşamba günü elimde olması gerekiyordu. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede "faturası kesilen ürünlerin 24 saat içinde kargoya verilmesi zorunludur" ifadesini kulaklarımla duydum. Bugün 07.06.2020 perşembe ve ürün hala kargoya verilmedi.

    Sıkıntılı bir dönemde olduğumuzun bende farkındayım. Yani kargolamada paketlemede sıkıntı yaşıyor olabilirler. Yani bir ürünü aynı gün kargoya veremeyebilirler. Ama o zaman da ürünün açıklamasına aynı gün kargo yazmayın bari. Bu ürün 2 gün öncesine kadar "aynı gün kargoda" ifadesi ile yine satıcı "hepsiburada" olacak şekilde satıştaydı. 2 gündür aradığımda satıcı hepsi burada olan aynı ürünü bulamıyorum. Başka satıcılar var şu anda. ama benim ürünü hala kargoya vermediler.

    Durumla ilgili talep oluşturdum. Oluşturduğum talebe 3 iş günü geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı. Pazartesi gününden bu yana her gün müşteri hizmetlerini aradım. tam 6 kez müşteri hizmetleri ile görüştüm.
    Bir açıklama yapamıyorlar. Ürün paketlenmiş kargo bandına geçmiş orada bir sıkıntı olmuş diyorlar. Ama ne olduğunu kimse söyleyemiyor. Genel merkez size geri dönüş yapacak deyip oyalıyorlar. Dün itibariyle oluşturduğum inceleme talebine cevap verilmiş ve ürünün yaşanan yoğunluk nedeniyle geciktiği ve 7 iş günü içerisinde elime ulaşacak şekilde kargoya verileceği yazıyor. İnşallah öyle olur ama hiç olacakmış gibi gelmiyor.

    İnternette bu durumda olan bir sürü insana ait şikayet gördüm. Benden çok daha uzun süredir bekleyenler var. Sonucun onlar gibi olmasından korkuyorum.


    Yok mu içime su serpecek bir yorum, bir öneri?



  • Hocam merhabalar, benim de aynı siparişte bulunan bir ürünüm 2 hafta sonra gönderildi ptt 1 haftaya getirdi, diğeri 1 ay sonra gönderildi. Evet bazen yoğunluktan sorun oluyor hepsiburada satarken bunu belirtmiyor, 24 saatte kargo yazıyorlar. Bazen o süreye uyuyorlar bazen uymuyorlar. Benim paket de sizin gibi oldu, fatura kesildi diye mail geldi sonra 2 hafta boyunca kargoya verilmedi, her gün aradım şikayet oluşturdum en sonunda yetkili biri aradı beni paketiniz kaybolmuş olabilir depo çıkışında, o yüzden bu kadar uzamış olabilir yoksa fatura kesilince ürününüz paketlenmiş demektir, depo çıkışı yapılmadan fatura kesilmez, kargoya verilirken ürün arada kaybolmuş olabilir dedi, yeniden gönderdiler. Benim mağduriyetimi çözdüler en sonunda, süreç biraz sıkıntılı oldu ama sonunda çözmeleriyle beni yeniden kazandılar. Son zamanlarda verdiğim bütün siparişleri aynı gün kargoya veriyorlar, aynı gün kargo yazmasa bile.
  • Hepsiburada'dan 1 ayakkabı sipariş ettim taksitle, 2. taksiti geldi ürünün iptal ettiler. Özellikle süreçte defalarca kez konuşup o kadar beklettiniz ürünü gönderin dememe rağmen hiçbir şey söylemeden iptal ettiler. Böyle kafalarına göre iş yapıp para tutan firma ile alışveriş yapmamalıyız.
  • @Lj.23
    quote:

    Hocam merhabalar, benim de aynı siparişte bulunan bir ürünüm 2 hafta sonra gönderildi ptt 1 haftaya getirdi, diğeri 1 ay sonra gönderildi. Evet bazen yoğunluktan sorun oluyor hepsiburada satarken bunu belirtmiyor, 24 saatte kargo yazıyorlar. Bazen o süreye uyuyorlar bazen uymuyorlar. Benim paket de sizin gibi oldu, fatura kesildi diye mail geldi sonra 2 hafta boyunca kargoya verilmedi, her gün aradım şikayet oluşturdum en sonunda yetkili biri aradı beni paketiniz kaybolmuş olabilir depo çıkışında, o yüzden bu kadar uzamış olabilir yoksa fatura kesilince ürününüz paketlenmiş demektir, depo çıkışı yapılmadan fatura kesilmez, kargoya verilirken ürün arada kaybolmuş olabilir dedi, yeniden gönderdiler. Benim mağduriyetimi çözdüler en sonunda, süreç biraz sıkıntılı oldu ama sonunda çözmeleriyle beni yeniden kazandılar. Son zamanlarda verdiğim bütün siparişleri aynı gün kargoya veriyorlar, aynı gün kargo yazmasa bile.

    merhabalar. aslında bende sürekli alış veriş yapıyorum. hatta bu siparişten önce verdiğim 2 sipariş söylenenden çok daha önce elime ulaştı. ama o siparişlerde satıcı hepsiburada değil sitedeki başka mağazalardı. inşallah sıkıntı şu anda içinde bulunduğumuz durumun yoğunluğundandır da geçte olsa kargoya verilir.

    @teatalay
    quote:

    Hepsiburada'dan 1 ayakkabı sipariş ettim taksitle, 2. taksiti geldi ürünün iptal ettiler. Özellikle süreçte defalarca kez konuşup o kadar beklettiniz ürünü gönderin dememe rağmen hiçbir şey söylemeden iptal ettiler. Böyle kafalarına göre iş yapıp para tutan firma ile alışveriş yapmamalıyız.

    umarım bende de bu şekilde olmaz.
    sizin üründe satıcı hepsiburada nın kendisi miydi yoksa sitedeki farklı bi mağaza mıydı?
  • benim 50 inç koskoca tv'mi kaybeden bir firma hepsiburada. nasıl kötü bir e-ticaret sitesi olunurun dersi veriliyor adeta. tüketiciyi thh'ye mecbur bırakıyor.
  • 16 mayısta verdiğim dezenfektan sparisi daha kargoya verilmedi 7 haziran 23:07 saat . satıcı ürünü 2 kat yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustaaacan

    benim 50 inç koskoca tv'mi kaybeden bir firma hepsiburada. nasıl kötü bir e-ticaret sitesi olunurun dersi veriliyor adeta. tüketiciyi thh'ye mecbur bırakıyor.
    hocam bu sıkıntıyı ne zaman yaşadınız? ve sorunu nasıl çözdüler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyny1

    16 mayısta verdiğim dezenfektan sparisi daha kargoya verilmedi 7 haziran 23:07 saat . satıcı ürünü 2 kat yaptı
    daha neler çıkacak kim bilir. mağaza ismi ney acaba.
  • mvkrmz M kullanıcısına yanıt
    hosmedgrup ürün aldıgımda 38.71tl di. suan 59.98.tl yarın okkalı bir tweet atacağım hfta ici çözülür diye umuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvkrmz

    @Lj.23
    quote:

    Hocam merhabalar, benim de aynı siparişte bulunan bir ürünüm 2 hafta sonra gönderildi ptt 1 haftaya getirdi, diğeri 1 ay sonra gönderildi. Evet bazen yoğunluktan sorun oluyor hepsiburada satarken bunu belirtmiyor, 24 saatte kargo yazıyorlar. Bazen o süreye uyuyorlar bazen uymuyorlar. Benim paket de sizin gibi oldu, fatura kesildi diye mail geldi sonra 2 hafta boyunca kargoya verilmedi, her gün aradım şikayet oluşturdum en sonunda yetkili biri aradı beni paketiniz kaybolmuş olabilir depo çıkışında, o yüzden bu kadar uzamış olabilir yoksa fatura kesilince ürününüz paketlenmiş demektir, depo çıkışı yapılmadan fatura kesilmez, kargoya verilirken ürün arada kaybolmuş olabilir dedi, yeniden gönderdiler. Benim mağduriyetimi çözdüler en sonunda, süreç biraz sıkıntılı oldu ama sonunda çözmeleriyle beni yeniden kazandılar. Son zamanlarda verdiğim bütün siparişleri aynı gün kargoya veriyorlar, aynı gün kargo yazmasa bile.

    merhabalar. aslında bende sürekli alış veriş yapıyorum. hatta bu siparişten önce verdiğim 2 sipariş söylenenden çok daha önce elime ulaştı. ama o siparişlerde satıcı hepsiburada değil sitedeki başka mağazalardı. inşallah sıkıntı şu anda içinde bulunduğumuz durumun yoğunluğundandır da geçte olsa kargoya verilir.

    @teatalay
    quote:

    Hepsiburada'dan 1 ayakkabı sipariş ettim taksitle, 2. taksiti geldi ürünün iptal ettiler. Özellikle süreçte defalarca kez konuşup o kadar beklettiniz ürünü gönderin dememe rağmen hiçbir şey söylemeden iptal ettiler. Böyle kafalarına göre iş yapıp para tutan firma ile alışveriş yapmamalıyız.

    umarım bende de bu şekilde olmaz.
    sizin üründe satıcı hepsiburada nın kendisi miydi yoksa sitedeki farklı bi mağaza mıydı?
    Hepsiburada'nın kendisi idi. 40 gün geçti iptal ettiler, şaka gibi. Ürünü gönderin tekrar diyorum, yok.
  • Aynı durumdan mağdur oldum. Kargom kadıköy hepsijet şubesinde gözüküyordu gittik sorduk aradılar. Bulamayınca böyle bir kargo bize gelmedi dediler. Her yerden yazdım hepsiburada ve hepsijet üzerinden sesli ve mesaj olarak ilettim. şikayet var sitesinden tek tek üşenmeden girdim. 2 günde bir tekrar tekrar aradım. 50 gün sonra ödemeyi iade ettiler. Baya uğraştım valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d3ng3siz -- 7 Haziran 2020; 23:47:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyny1

    hosmedgrup ürün aldıgımda 38.71tl di. suan 59.98.tl yarın okkalı bir tweet atacağım hfta ici çözülür diye umuyorum.
    tweet işini nasıl yapacaksın. hepsiburadayı etiketleyip mi atıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d3ng3siz

    Aynı durumdan mağdur oldum. Kargom kadıköy hepsijet şubesinde gözüküyordu gittik sorduk aradılar. Bulamayınca böyle bir kargo bize gelmedi dediler. Her yerden yazdım hepsiburada ve hepsijet üzerinden sesli ve mesaj olarak ilettim. şikayet var sitesinden tek tek üşenmeden girdim. 2 günde bir tekrar tekrar aradım. 50 gün sonra ödemeyi iade ettiler. Baya uğraştım valla.
    umarım böyle sonuçlanmaz. benimki hepsijetle gelmeyecek. gelirse tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teatalay

    Hepsiburada'nın kendisi idi. 40 gün geçti iptal ettiler, şaka gibi. Ürünü gönderin tekrar diyorum, yok.

    Alıntıları Göster
    kötü olmuş. telefonun fiyatı da artı şu an. 40 gün beklersem ne olur düşünemiyorum. hayır iptal de edemiyoruz şu anda. tarafınıza geldikten sonra iade edebilirsiniz diyor sipariş kısmında.
  • mvkrmz M kullanıcısına yanıt
    14 mayısta kargo firması ürünü iade ettim diyor. 21 mayısta bana hepsiburadadan ürünü teslim aldık diye mail geliyor. Sonrasında hiç bir işlem yapılmayınca 1 haziranda arıyorum ambarda olmalı kayıt açıyorum gün içinde dönülcek vs diyorlar hala hiçbirdönüş yok. Ekşide ve forumda konu açacağım ben de yakında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ustaaacan U kullanıcısına yanıt
    genelde satıcı hepsiburada olunca sıkıntı çıkmazdı. sitedeki diğer mağazalarda sıkıntı çıkma ihtimali daha yüksek aslında. ama şu anda tam tersi durum. sanırım hepsi burada deposu aşırı yoğun. birikmiş iş çok gibi geliyor. eğer bundansa sorunlar çözülür. ama kaybolan paketler nereden çıkar bilmiyorum.
  • mvkrmz M kullanıcısına yanıt
    evet
  • 3 mayıs sipariş verdim hala gönderilmedi, napıcaz bilmiyorum herşey karışık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S20FE

    3 mayıs sipariş verdim hala gönderilmedi, napıcaz bilmiyorum herşey karışık
    benim sipariş için iade işlemi başlattılar. iade etmek istediğime dair bi talepte bulunmadığım halde. paramı alırsam ne mutlu. 18 gün önce aldığım ürün şimdi 150 200 tl daha pahalı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.