Şimdi Ara

Dell Teknik Servis tecrübelerim ve önerilerim (Detaylı) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hknclngr

    Hocam servis dışı verdiğim yerden dün geldi bilgisayar ama yine aynı sorunu yaşadım, dell'i aradım direkt koçsistem operatörüne bağlanıyor artık, bugün koçsisteme kargoladım, sorun büyük ihtimalle anakartta hocam, garantisi de yok uygun anakart var mıdır bilemiyorum ya da ne kadar fiyat biçecekler merakla bekliyorum



    Alıntıları Göster

    Hocam teşekkürler cevabınız için, sizden geri dönüş bekliyorum eğer uygun bir fiyat biçerlerse ben de direk koç sisteme gönderebilirim garantisi yok benim de aynı şekilde fiyat konusunu bana da iletirseniz çok sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam koçsistemin arıza tespiti, anakart için 8.226 tl, batarya için 725tl, pnarım ve hizmet bedeli 308 tl toplamda 9.260tl gibi bir ücret, parça temini 3-4 hafta, yaptırmadım yeni bilgisayar aldım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arniseo

    Hocam merhaba;
    Dell 7567 bilgisayarınıza olanları okurken gerçekten aynı şeyleri yaşamışız. Aynı sorunları ben de yaşadım. Bugün power tuşuna bastım fakat 1 -2 sn sonra kendiliğinden ışık sönüyor bilgisayar açılmıyor. Siz son olarak ne yaptınız Dell servisine gönderdiniz mi acaba ?

    hocam koçsistemin arıza tespiti, anakart için 8.226 tl, batarya için 725tl, pnarım ve hizmet bedeli 308 tl toplamda 9.260tl gibi bir ücret, parça temini 3-4 hafta, yaptırmadım yeni bilgisayar aldım

  • Merhaba,


    Dell G3 15 3500 model cihazımda ses, ekran kartı görmeme ve ışık sızması sorunları vardı.


    15.03.2021 de cihazı kargo ile koç sistem servisine gönderdim. Kapsamlı bir eposta yazarak DOA kapsamında değişim talep ettim.

    16.03.2021 koç sistem servisine ulaştı.

    17.03.2021 işleme aldılar.

    19.03.2021 Dell'in kendi web sitesinde service tag'iyla değişim istediğimi belirttikleri talebe ulaştım.

    22.03.2021 Araya hafta sonu girdiğinden ve saat farkından 3 gün sarktı ancak 22 gecesi Dell Tech Support'tan ingilizce bir eposta aldım. Birebir değişim onayı verilmiş. İçerik aynen aşağıdaki şekilde...


    Koç sistem web sitesinden cihazımı sorguladığım zaman ise halen DOA onay bekleniyor yazmaktadır.

    Bunun üzerine koç sistem'e eposta gönderdim, bana verdikleri cevap ister hemen ister distribütör cihazı talep ettiğinde biz size göndereceğiz siz distribütöre göndereceksiniz oldu. Bu durumda cihazın başına gelebilecek herhangi bir sorunda değişim hakkımı yitireceğim mi anlaşılıyor? Ve ben cihazı talep etmeden servis ile distribütör aralarında bu konuyu neden çözmüyorlar bunun özel bir sebebi mi var?


    Ayrıca yeni cihazın temini için 5 hafta gibi bir süre gerçekten bekletecekler mi sizce?


    Alıntı

    metni:
    Dear Customer,
    We have processed the request for the Dell replacement system and it will be the exact same specification as the original order. The estimated date of delivery is 06/05/2021 and the old system would be collected on 26/04/2021 and can be delayed.
    Please note the remaining warranty from your original system will be transferred to your new tag. This is an automatic process which we are unable to change. I trust this is to your satisfaction, please do not hesitate to reply with any queries or questions regarding the order.
    Regards,
    Nirmal UnniAnalyst, Business OperationsDell EMC | GCEONirmal_Unni@Dell.comWorking Hours: Monday ‒ Friday | 12:30 PM to 9:30 PM IST



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frdtrkc -- 23 Mart 2021; 17:19:39 >
  • frdtrkc F kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz prosedür öyle işliyor. Değişim olaylarında cihazın alındığı yere göre vs. değişimi yapan taraf başka faturanın kesildiği taraf başka oluyor. Çin’den geldiği için gelmesi vakit alabiliyor.
  • Daha önce hem samsung hem de asus'tan cihaz değişimi yaptım. İki firmada değişim raporunu verdiler o raporla cihazı satın aldığım firmaya gidip para iadesi veya değişim talep edebiliyordum. Eski cihaz ise serviste kalıyordu.

  • Merhaba arkadaşlar. Dell Inspiron 7569 cihazımın pili ve ekranı bozuldu. Garanti biteli çok oldu. 2016da almıştım Amerika'dan. Koç sistem biraz tuzlu olacak gibi sanırım. Başka yetkili servis de var mı bir bilgim yok. Nasıl bir yol izlemeliyim? Tavsiye edebileceğiniz teknik servis var mıdır İstanbul'da?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.