Şimdi Ara

Dell Teknik Servis tecrübelerim ve önerilerim (Detaylı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Dell KoçSistem üzerine forumda veya sözlüklerde pek elle tutulur bilgi bulamadım. O nedenle teknik servis tecrübemi paylaşmak adına, birilerine yardımcı olur belki umuduyla bir kaç satır yazmak istiyorum.

    1)Giriş

    Öncelikle şunu söyleyeyim, herkesin tecrübesi aynı olmayabilir. Ben daha önce Dell 7567 kullanıyordum ve servise göndermiştim, hava soğutma radyatörünü, Rami ve SSD’yi 6-7 günde değiştirmişlerdi ve sorunsuz bir deneyim gerçekleştirdim. Fakat sözlüklerde, forumlarda ve arkadaşlarımdan negatif tecrübe yaşayanlar oldu, açıkçası bu beni korkuttu. Arkadaşımın birisi cihaza fiziksel zarar verildiğini söylemişti fakat aksi gibi bir arkadaşım yolladı temizlediler bakım yaptılar ve geri yolladılar. Yani özetle herkesin deneyimi farklı olabilir, ben size son deneyimimi aktaracağım ki benim gibi titiz, cins, takıntılı arkadaşlar fikir sahibi olabilsin.

    2)Sorun

    06 Mayıs 2020 tarihinde Dell G5 5590 bir cihaz aldım. Başlarda her şey güzeldi, hiçbir problemim yoktu. Bizim ev cadde üstünde olduğundan sürekli ses ve gürültü olur. Bir hafta sonu gece finallere çalışırken ve sokağa çıkma yasağı varken laptoptan HDD sesine benzeyen bir ses duydum. Coil Whine denilen sorunla karşılaştım özetle. Bu ses o kadar azdı ki fan çalışırken mümkün değil duyamazsınız. Ama benim gibi takıntılı bir insansanız sürekli kulağınız orda kalıyor maalesef, hatta milleti çağırıp “ses geliyo mu baksana bi” dediğimde “Yoo ne sesi” dediklerini biliyorum. Bu nedenle güç bela bir video kaydı aldım sorunun görüldüğünden emin olmak için.

    3)Teknik servisle iletişim

    KoçSistem hakkındaki olumsuz yorumları okuduktan ve dinledikten sonra 20 günlük cihazı göndermek istemedim açıkçası. Çünkü okuduğum yorumlarda cihazı çizilenler mi dersiniz, bozulanlar mı dersiniz ne ararsanız vardı. Önce bilgisayarı aldığım yere mesaj attım (Ebrarbilgisayar) sağolsunlar bir bey beni aradı ve bilgilendirdi. Onlar çok yardımcı oldular. Ardından Dell KoçSistem’i değil Dell Türkiye’yi aradım, normalde garantim KoçSistem’e ait. Dell Türkiye bu noktada hiçbir sorumlulukları olmamasına rağmen ciddi efor sarfedip yardımcı oldular. Hatta tam olarak emin olmasam da mesai saati dışında aramama rağmen dönüş yaptılar sanırım. Konuştuk ettik, hala olumlu tecrübeme rağmen KoçSistemden korktuğum için garantiyi taşıma teklifi istedim ve 70$+KDV olarak dönüş yaptılar. (Dparca.com) Tabi 500-600 civarı fiyatı duyunca el mahkum KoçSistem’e gönderme kararı aldım. Tesadüf o ki 1-14 Haziran Final haftamdı, arayıp anlattım durumu not alır mısınız şuan yollayamıyorum ama sorun şu an var dedim ki bilsinler, geç yollarsam değişimi reddetmesinler. Bunu yaptıktan sonra final haftası 1 hafta kaydı ben de fırsattan istifade çok kafasına takan cins bir tip olduğumdan hemen yollama kararı aldım ve pazartesi dell koçsistemi aradım.

    4)Kargolama / Ürünü ulaştırma

    Ürünü ulaştırma konusu sıkıntılı. Dell KoçSistemi arayıp şikayetinizi belirtiyorsunuz, onlar size Yurtiçi Kargo kodu ve şikayet numarası veriyor. Şikayet numarasını (teknik servis için, kargo için değil) kutuya bir yere yazıyorsunuz, Yurtiçi kodu ile gidip teslim ediyorsunuz kargoyu. Buraya kadar her şey normal. Pazartesi teknik servisi aradım, servis kodunu aldım 16:00 civarı Yurtiçi kargoya gittim. Kargoyu veremedim. Neden? Çünkü Yurtiçi kargo kotalı sisteme geçmiş, kargo göndermek istediğim şubenin kotası doluymuş. E benim işim acele, ben de dedim başka bir firmayla yollayayım ürünü. Aras, MNG, Sürat hepsine gittim belirli kargo kabul saatleri varmış. Haliyle ürünü gönderemedik. Ertesi gün adresten aldırayım dedim sabah aradım, Yurtiçi adresten alım yapmıyormuş artık. Neyse söve söve atladım arabaya gittim baktım kuyruk var Yurtiçi kargoda saat 12-1 civarı kargoyu teslim edebildim. (Buraya dikkat edin, mutlaka sabah saatlerinde kargoyu teslim edin ki karşı şubenin kotası dolmasın)

    Özetle Yurtiçi kargonun kota olayına dikkat edin gönderirken ve sabah erken saatlerde kargoyu teslim edin. Yoksa “Karşı şubenin kotası doldu” ile karşılaşırsınız. Özellikle işten çıkıp teslim edecek arkadaşlar düşünmesin bile.

    5)Paketleme ve şikayet detayları

    Önce Dell Türkiye’yi aradığımdan onlar bir kaç ufak tüyo verdi bana sağolsunlar, ki genel yorumlarda da gördüm zaten bunları. Dell Türkiye ciddi anlamda aşırı çözüm odaklı çalışıyor, işiniz düşerse arayın adamları. Apple teknik destekten bile iyi olabilirler (ki Apple teknik desteğe hayranım ben, Türkiye’ye geldiklerinden beri her türlü sorunu çatır çatır çözerler) Bunları sizinle paylaşacağım. Hangi tüyoyu nerden aldım yazmayacağım çünkü bir de bilmediğim bir şey yaparım, birileri Dell Türkiye’deki adamlara kızar vs. sorumluluk almayayım. Yani aşağıdaki tüyoların bazıları forumlardan bazıları Dell Türkiye’den ama hangisi söylemem...

    A) Driverlar: Driverları kesinlikle güncelleyin çünkü Driverlar güncel değilse “Driverları güncelledik” diyerek geri yolluyormuş KoçSistem. Bu tüyoyu sözlüklerden ya da Dell Türkiye’den öğrendim ama önemi yok çünkü bir kaç yerde daha denk geldim. Bunun için Dell’in sitesine gidip ürününüzü bulun, tüm Driver’ları support kısmından indirin ve kurun. Ben “hepsini indirdim, güncel aha bu da kanıtı” demek için kurup masaüstüne attım tüm driverları ve klasör adını “Güncel Driverlar” yaptım. Ek olarak Dell SupportAssist ve Update uygulamalarıyla güncelleme kontrolü yapıp ss aldım ve masaüstüne iliştirdim. Driver mevzu çok önemli maalesef, aşırı dikkat edin ki süreç uzamasın.

    B)Paketleme: Ben bilgisayarı normal kendi kutusuyla yolladım. Yurtiçi Kargo sigorta yapmıyor ürünlere bu yüzden iyi paketleyin. Yolda kırılırsa, çalınırsa sigortanız yok yani. Paketlerken DOA talebi istediğim için faturayı kutuya koydum. Size verilen SD*** ile başlayan servis numarasını sağa sola her yere yazın ki gözden kaçmasın. Süreç hızlanacaktır.

    C)Notlar: Ben laptopun üstüne 1 sayfa şeklinde servis kodunu, sorunu, aldığım tarihi isteklerimi vs açıkça belirttim.

    D)Mail: Sorununuzu Koç Sistem’e mail atın, fotoğraf ve video varsa yollayın ki şikayete ekleyebilsinler. Ben video eklemesem ses duyulmayabilirdi sanırım. O yüzden fotoğraf ve videoyu mail olarak teknik servise kesinlikle yollayın.

    E) Fotoğraflar: Ürünü göndermeden ürünün ve en son paketlemenin detaylı fotoğraflarını çekin ki, çizilirse bir şey olursa “Aha ben ürünü böyle yolladım hacı, siz kırmışsınız” deme şansınız olsun en azından. Aşırı garanticiyseniz o günün gazetesi üstünde çekin ki tarihte belli olsun, itiraz etme şansları olmaz.

    6)Teknik servis süreci: Cihazı 02.06.2020 tarihinde kargoladım, 03.06.2020 mesai saatinin sonuna doğru teslim edildi kargom. Ertesi gün sabah saatlerinde, 04.06.2020’de “Arıza tespiti beklemekte” diye not düştüler. Benim takvimim biraz sıkışık olduğundan Dell Türkiye ve Koç Sistem’i arayıp aciliyet belirtip durumu anlattım. İşe yaradı mı bilmiyorum ama genelde söylenene göre DOA talebi 1 haftada çıkıyor en geç fakat Dell Türkiye bize gelince 1 gün içinde onaylıyoruz dedi. Yani rica etmemin, biraz sıkıştırıp durumu anlatmamın yararı oldu mu bilmiyorum 05.06.2020’de DOA talebimi onayladılar.

    Yani zaman çizelgesi şöyle:
    1)Kargoladım (2 Haziran)
    2)Kargo ulaştı (3 Haziran, Akşam saatleri)
    3)Cihaz sisteme girildi (4 Haziran, Sabah)
    4)İade kararı çıktı (5 Haziran, Akşam saatleri)


    Henüz kargoya vermediler, sıcağı sıcağına başlık açtım. Ürün elime ulaşınca onu da eklerim.

    7)Kargonun geri yollanması:

    Burası güncellenecek, henüz kargoya verilmedi.

    8)İade ve değişim

    Burası da güncellenecek ama süreç şöyle: DOA belgesiyle KoçSistem ürünü size geri yolluyor. Siz de satın aldığınız yere gidip: “Abi böyle böyle değişim çıktı” diyorsunuz isterseniz para iadesi, isterseniz de yeni cihazı teslim alıyorsunuz. Benim aldığım fiyatla şuan ki fiyatı arasında -270 civarı fark var sanırım. Para iadesi talep edip, tekrar satın almak mantıklı olsa da, biraz çıkarcılık ve yüzsüzlük olacağından pek istemiyorum böyle yapmak ve sanırım yapmayacağım. Onun yerine eski fiyatla yeni fatura kesmelerini ve yeni ürünü göndermelerini rica edeceğim. Sonuçta ürüne zam gelseydi, onlar benden fiyat farkı talep etmeyecekti. Bunu Ebrarbilgisayar ile konuşacağım.

    9)Sonuç: Çok hızlı şekilde aksiyon alıp, bıkmadan usanmadan benim gibi takıntılı biriyle uğraştığı için Dell Türkiye, Koç Sistem ve Ebrar Bilgisayar’a teşekkürlerimi iletiyorum. Ayrıca hepsini arayıp teşekkürlerimi ilettim, mail yazdığım arkadaşlara da bir teşekkür maili yolladım. Her gün bir sürü DOA raporu veriyorlarmış, kimse teşekkür etmiyormuş. İşiniz bitince sonuçtan memnun kalırsanız sizin de teşekkür etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta kaliteli hizmet veren kaç firma ya da çalışan kaldı ki? Kötü bir şey olunca çemkiriyoruz, iyi bir şey olunca da teşekkür edelim.

    Dipnot: Bu kadar firma ile iletişime geçtim, tek sorun çıkaran firma hangisi? Yine bir kargo şirketi olan Yurtiçi. Eyyorlamam bu kadar.

    Çok uzun bir yazı oldu tahminimce, telefondan yazıyorum da kaptırdım kendimi. Birilerine en ufak yararı olduysa ne mutlu bana. Şu an Koç sistem ürünü kargolamadı henüz. Tahminen Pazartesi kargolarlar, salı ya da çarşamba elime ulaşır. Buraya kadar okuyanlara teşekkürler.

    İyi forumlar.

    Etiketler: Koç Sistem Dell Türkiye G5 5590 Ebrarbilgisayar Teknik servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silent Guardian -- 5 Haziran 2020; 17:53:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yazınız çok faydalı oldu tşk.ler.Ben de dell marka notebook almayı düşünüyorum.Dell tavsiye eder misiniz ? yoksa asus veya lenovo gibi markalara mı yönelmeliyim ? asus ve lenovonun yetkili servisleri hakkında bilginiz var mı ? sorunları çözüyorlar mı ? yoksa uğraştırıyorlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollo34

    Yazınız çok faydalı oldu tşk.ler.Ben de dell marka notebook almayı düşünüyorum.Dell tavsiye eder misiniz ? yoksa asus veya lenovo gibi markalara mı yönelmeliyim ? asus ve lenovonun yetkili servisleri hakkında bilginiz var mı ? sorunları çözüyorlar mı ? yoksa uğraştırıyorlar mı ?
    Teknik servis konusunda yukarıdaki yazdıklarımı okuyup karar vermek size kalmış hocam. Yurtiçi kargo ile çalışmasalar bana göre kusursuz olacakmış. Adamlar 2 günde cihazın işlemlerini tamamladı, Yurtiçi hala kargoyu gönderecek. Keşke UPS tercih etselermiş.

    Teknik servis konusunda şöyle bir anektod: Bir arkadaşım cihazı yolladı (7577) kırık geldi sorun çözülmedi Allah kolaylık versin falan dedi ama benim 2 etkileşimim oldu, Bundan önceki bilgisayarım 7567’ydi bakım için yolladım Heatsink vs. değiştirip, bakımlarını yapıp kargo dahil 6 günde teslim ettiler. Şimdi Dell G5 5590 aldım, 2 günde değişim çıkarttılar ki sorun tamamen benim pinpirikli oluşum. Yine 7567 sahibi arkadaşım bakım için yolladı, sorunu yoktu pili vs. değiştirmişler, sorunsuz 4-5 günde geldi.

    Teknik servis deneyimlerim bu şekilde genel olarak, ben hiç sorun yaşamadım.

    Cihazlar konusuna gelince, ben 2011 civarı Casper almıştım sonra bilgisayara tekrar ihtiyacım olunca 2017’de Dell aldım. F/P ürünü olmasına rağmen gerçekten kaliteli üründü aldığım ürün. (7567) Şimdi G5 aldım kalitesi vs. gerçekten güzel. Ben Dell’i öneririm gerçekten ki piyasanın da geneli benimle hemfikir sanırım. MSI alsam, menteşe sorunu var, Asus alsam anakart sorunu çıkartan çok arkadaşım oldu, Monster’ı zaten katmıyorum bile. Şimdi Dell G5’ten para iadesi alacağım muhtemelen yine Dell G5 alırım. Açıkçası biraz para ekleme şansım olsa Dell XPS’ler çok hoşuma gidiyor ama yapacak bir şey yok.

    Ekşisözlük başlıklarını da okumanızı tavsiye ederim, kararımı çok etkilemişti açıkçası:

    https://eksisozluk.com/dell-vs-lenovo-vs-monster-vs-asus-vs-hp--5878535

    Bu arada teknik servis konusunda yerinde destek olan modelleri alırsanız evinizde tamir edip gidiyorlar. Inspiron serisinde bu destek yok, isterseniz 70$+KDV ile garantinizi uzatıp yerinde destek olarak değiştiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dell yedek parça çok pahalı. Garanti bittiği an Ufak tefek parçalar bile yarı pc parası. anakart ise pc güncel fiyatının 2 katı.


    Dell yedek parça adamı öldürür. sırf bu yüzden alınmaz.


    Birde g serisi alan arkadaşlar öğrenciler kış günü hiç üşümeyeceksiniz. Kalorifer gibi çalışıyor.


    Macun değiştir max 2 ayda yüne soba gibi yanıyor.


    Sürekli cpu stop yiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadas74

    Dell yedek parça çok pahalı. Garanti bittiği an Ufak tefek parçalar bile yarı pc parası. anakart ise pc güncel fiyatının 2 katı.


    Dell yedek parça adamı öldürür. sırf bu yüzden alınmaz.


    Birde g serisi alan arkadaşlar öğrenciler kış günü hiç üşümeyeceksiniz. Kalorifer gibi çalışıyor.


    Macun değiştir max 2 ayda yüne soba gibi yanıyor.


    Sürekli cpu stop yiyor
    Peki ne alalım hocam ne önerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msi alın. Gerisi yalan. Titan serisi geniş kasa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadas74

    Msi alın. Gerisi yalan. Titan serisi geniş kasa
    G5 5590 yok diye MSI GL serisi aldım hocam, gelmesini bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silent Guardian kullanıcısına yanıt
    5590 var satılık :D Değişim cihazi rtx 2060 16gb 9750h beğenmezsen kutuyu açmadan takas edek :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadas74

    5590 var satılık :D Değişim cihazi rtx 2060 16gb 9750h beğenmezsen kutuyu açmadan takas edek :D
    İade ettim MSI’ı, 5590 yine stoklara girmiş sizinki kapalı kutu mu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eet kapalı kutu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asadas74

    Eet kapalı kutu.
    Stoklara yeniden girdi hocam, iade karta yattığı gibi alacağım inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yakın zamanda Dell ve KoçSistem ile irtibata geçtim servis ile alakalı. Dell Türkiye'nin KoçSistem üzerinde yarattığı sorunları bizzat bir KoçSistem yetkilisinden duyduktan sonra internette okuduğum sorunların hepsi anlaşılır hale geldi. Bana kalırsa kesinlikle KoçSistem tercih edilmeli. Çünkü Dell Türkiye tarafından sorunum 3 ayda ancak çözüldü ve her seferinde de farklı sorunlar ile karşılaştım. İşin Koçsistem tarafında yapılacak en hızlı işlemler ile yardımcı oldular. Kendilerinin servis hizmeti konusunda Dell Türkiye tarafından haklarının yenilmesini istemem. Benim cihazın hem Dell Türkiye hem de KoçSistem garantisi var. Bu nedenle ikisi adına da yorum yapmak istedim.
  • Ocak 2016'da Mediamarkt'tan DELL Insp. 5558 satın almıştım. Açık söylemem gerekirse, alırken marka ve model bilincim yoktu, bir yakınımın tavsiyesi ile ezbere almıştım. Zaten bu işlerden pek de anlamam...


    Temmuz 2016'da cihazın açma-kapama düğmesi sıkışmış. Ben evde yokken Bizim velet, ucu sivri bir şeyi düğmenin altına sokup kanırtmak suretiyle düğmeyi kurtarmaya çalışmış ama başaramamış. Bu arada düğmeyi iyice sıkıştırdığı gibi bir de düğmenin üzerinde hasar bırakmış.


    Şimdi nasıl ulaştığımı hatırlamıyorum ama bir şekilde yetkili servise telefonla ulaştım. Yeri Gaziemir'deymiş (İzmir'de yaşıyorum), cihazı kendim götürdüm. Genç bir görevli yarı ilgili/yarı ilgisiz karşıladı Beni, şikayetimi dinledi. Düğmenin üzerindeki hasarı görünce de "Siz buna müdahale etmişsiniz galiba... Garanti dışı kalabilir" dedi.


    Çocuğun yediği haltı izah etmeye çalıştım, O da "Açar bakarız, alttaki sisteme veya kasanın içinde başka bir yere zarar vermediyse, sadece düğmenin kendisine yapısal hasar verdiyse bir yolunu bulmaya çalışırız" dedi. Teslimat evrakları falan düzenledi, cihazı teslim aldı. İçerik kaybından sorumlu olmayacakları vs. konularını da belirtti tabii...


    İki-üç gün sonra arayarak işlemin tamamlandığını bildirdiler. Gittiğimde cihazın eski düğmesinin takılı olduğunu ama rahatlıkla açılıp kapandığını gördüm (o günden bu yana da bir daha sıkışmadı). Sorunu garanti çerçevesinde hallettiklerini söylediler ve herhangi bir ücret istemediler. Hatta, bahse konu görevli "Abi, cihaz biraz ağır çalışıyor, beş-on dakika vaktin varsa buna bazı ayarlar yapayım, Sen sonra uğraşma" dedi (BIOS falan bir şeyler daha dedi ama anlamadım).


    Bir yandan Benimle sohbet ederken bir yandan da bilgisayara bir şeyler yaptı, teslim ederken de "bunların bazı basit ayarları vardır, hıza ve performansa az-çok etki eder. Sizin pek anlamadığınız belli, cihaz satın aldığınız gibi duruyor" dedi. Ücret falan da istemedi... (Kötü niyetli olsa cihaz zaten oradaydı, Bana sormadan da yapardı herhalde ama belki de Bana zarf atmıştır, bilemedim?!?)


    Neyse, o gün bugündür başka derdim olmadı, cihaz işimi rahatlıkla görecek kadar (belki de daha fazlasıyla) çalışıyor. Bu arada Ben de sağdan soldan birkaç "acar bilgisayarcı" numarası öğrendim tabii, cihaza uyguladım.. (Gerçi fark eden pek bir şey olmadı galiba ama olsun kendimi iyi hissettim :) )


    Şu günlerde yeni bir laptop daha almaya karar verdim. "Elimde zaten bir adet Dell var, bu seferki başka bir marka olsun" diye düşünerek Asus ve Lenovo üzerinde durmaya başladım. Araştırmalarım esnasında her iki markanın (bilhassa Lenovo'nun) servis şikayetlerine ilişkin çok sayıda görüşe ve yoruma denk geldim. İnternette okuduğum hemen her şeye biraz mesafeli bakmam gerektiğinin tabii ki bilincindeyim; bu nedenle adı geçen iki markanın servis imkanlarını kendim araştırmaya başladım. Ben mi bulmayı beceremedim bilmiyorum ama gördüm ki her iki markanın da Ülkemizdeki servis sistemine ilişkin kendi sitelerinde bile doyurucu bilgi yok. Bırakın doyuruculuğu aksine tedirginlik veya en azından belirsizlik uyandırıcı nitelikte Bence...


    DELL'in servis sistemini araştırırken de bu başlığa denk geldim. Geçmişte Benim de bir DELL servis tecrübem olduğu için hem burada onu paylaşayım hem de gerek DELL gerekse yukarıda adını saydığım diğer iki markanın servis sistemleri hakkında güncel durumu sorayım diye bu yazıyı yazdım.


    Ancak, yazmadan önce, kendi aldığım servis hizmetine ilişkin evrakları bulup inceledim. Cihazıma Koç Sistem tarafından servis hizmeti verilmiş. Ayrıca, cihazın orijinal kutusunun içinden de çok detaylı bir servis kitapçığı ile şehirlerdeki yetkili servislerin adres ve telefonlarını içeren bir liste çıkmış...


    Yukarıda dediğim gibi, Ben bu işlerden pek anlayan biri değilim... Başka bir deyişle, bu tür işlerde kendi söküğümü kendim dikemeyebilirim. Bu nedenle; kolay ulaşılabilir, güvenilir ve gereğinde ücret karşılığı hizmet alınacaksa dahi kantarın topuzunu kaçırmayacak bir servis sisteminin mevcut olduğunu bilmek isterim!


    Bu doğrultuda;


    Her ne kadar orta sınıf bir cihaz düşünüyor ve Asus ile Lenovo'da DELL'e göre daha ekonomik seçeneklere rastlıyor olsam da servis konusu nedeniyle "yeni bir DELL daha mı alsam?" diye düşünmeye başladım.


    Doğru mu düşünüyorum acaba?..





  • Bende yakin zamanda koc sisteme bakim icin vermeyi dusunuyorum. Bakim yaparken bakir boruyu mu degistiriyorlar, Ben termal macun icin verecegim. 7567 var bendede. Sanirim birde ariza tespiti yapiyorlar, oda 225 TL. Bakimla beraber ne kadar tutar acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017de aldığım 7567 i7 7700hq gtx1050ti model bilgisayarım ilk seneden sonra şarj tutmamaya,bi süre sonra bataryası touchpad içinden şişmeye başladı ve bataryayı çıkarttım çünkü toucpad bombeleşip yukarı kasayı kaldıtmıştı, bu arada garantisi de bitmişti, 3. senesinde ise power tuşuna basıldıktan 5dk-10dk süre sonra kilitleniyor uyarısı verip kapanmaya başladı. Tekrar power tuşuna basınca sanki uykudaymış gibi bütün programları kaldığı yerden devam ettiriyordu. Birkaç ay bu sorunlarla devam ettim en sonunda sıradan bir günde power tuşuna basınca tuş üstündeki ışık bir kez yanıp söndüğünü ancak hiç açılmadığını gördüm, servis dışı yere verdim ancak istanbula gitmesi gerektiğini ve işlemcinin değişmesi gerektiği söylendi onay verdim işlemci değişti fakat bilgisayar açılıyor 1 saat sonra yine kendiliğinden kapanıyor diyorlar, artık son çare anakart mı değiştirmeliyim, ne yapmalıyım, aynı sorunu yaşayan bir allahın kulu yok mu? Dell servisine göndermedim henüz serviste 7567 anakartı mevcut mudur? Nereyi aramalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hknclngr H kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba;
    Dell 7567 bilgisayarınıza olanları okurken gerçekten aynı şeyleri yaşamışız. Aynı sorunları ben de yaşadım. Bugün power tuşuna bastım fakat 1 -2 sn sonra kendiliğinden ışık sönüyor bilgisayar açılmıyor. Siz son olarak ne yaptınız Dell servisine gönderdiniz mi acaba ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arniseo

    Hocam merhaba;
    Dell 7567 bilgisayarınıza olanları okurken gerçekten aynı şeyleri yaşamışız. Aynı sorunları ben de yaşadım. Bugün power tuşuna bastım fakat 1 -2 sn sonra kendiliğinden ışık sönüyor bilgisayar açılmıyor. Siz son olarak ne yaptınız Dell servisine gönderdiniz mi acaba ?

    Hocam servis dışı verdiğim yerden dün geldi bilgisayar ama yine aynı sorunu yaşadım, dell'i aradım direkt koçsistem operatörüne bağlanıyor artık, bugün koçsisteme kargoladım, sorun büyük ihtimalle anakartta hocam, garantisi de yok uygun anakart var mıdır bilemiyorum ya da ne kadar fiyat biçecekler merakla bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.