Şimdi Ara

GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (193. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.826
Cevap
144
Favori
630.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Özelden yazdım size donmediniz fatura yine aynı gelmiş indirim için her ay size mi yazacağım ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa2219 M kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ?



    İyi günler dileriz.

  • ParTaa kullanıcısına yanıt

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ?



    İyi günler dileriz.

  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Hızı düşürdük hat düzeldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    Arkadaşlar en fazla kaç Mbps hız alabilirim.

    100mbps fiber pakete geçmiştim sistem 74 Mbps sabitledi. 70 Mbps hız görüyordum ama kopmalar oluyordu.
    Tekrar eski pakete dönüş yaptık.

    Sorunsuz bir şekilde kaç Mbps alabilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet

    Bende turknetden ayın 20 gibi gececegim.Turknetle internetde sıkıntı cıkmadı saha dolabı sokagımda. Ama turknetde muhatap yok .Oim den engelliyim engelsiz pakete gecebilirmiyim yazdım arızanız araştırılıyor size enkısa sürede ulaşacagız mesajı geldı.gülmekten kaydı kapattım 20tl icin sinir olmaya degmez .Bir üst pakete gececegim kac mbps alırım diyorum cevap bile vermiyorlar

  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Bence bu bir tuzak @mustafa2219 kardeş. Özelden dönersen bir de özel yardım ücreti çakmaya çalışabilirler bakarsın :D


    Arıza kayıt ücreti nedir yahu. Adam mı becermeye kalkıyorsunuz siz?


    Bunu direkt BTK ya ve Sanayi ve Ticaret bakanlığına "haksız ticari uygulama" yüzünden şikayet etmek gerek. İyi bir ceza ödesinler de rahatlasınlar.


    Hayır küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum. Hem hatlarında arıza var, hem de bunu kendilerine bildirdiğiniz için para talep ediyorlar.


    Yani yanarlı dönerli geniş kapsamlı ağır bir küfür etmek istiyorum sayın okuyucular. Böyle duyanın gözlerini pörtletecek cinsten birşeyler....

  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    Aslında 74Mbıt iyi bir rakam. Ama sizde sıkıntı yapmış. Neden? Bazı, özellikle yoğun saatlerde apartmandaki ve veya mahalledeki diğer iletişim kablolarından yayılan elektromanyetik sinyaller sizin hattınızı etkiliyor. Bu da bağlantıda kopmalara sebep oluyor. Apartman içi tesisatınız kötü. Daire içinde kullandığınız kablo da kötü olabilir bazen. EM korumalı (hani etrafında bi folyo olur ya bazı kabloların, hah işte ondan) bir telefon kablosu çekerseniz bence 75 Mbit de güzel hizmet alırsınız. Yada bi 65'e kadar düşürtün derim hızı. Hani -10Mbit'in zaten yetmesi lazım. Ama kablonuz da kötü anlaşılan. Bir yada bir kaç yerinde kırılma da olabilir. (Evde kablo döşerken oluyor böyle şeyler bazen.). 65 de stabil internet almanız gerektiğine inanıyorum. Ama bu etraftaki komşuların belli vakitlerde ne kadar çok EM gürültü yaptığına bağlı biraz da... O yüzden kimse nokta atış tahminde bulunamaz. Deneyerek bulmanız gerekir. 70 yaptırın, sorunlar devam ederse 65'in sıkıntıyı gidereceğini düşünüyorum ben...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar:



    Değerli müşterimiz sorgu sistemimiz hakkında geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Alt yapı Sorgu sitemiz BBK kodu ile birlkte Türk telekom veri tabanından sorgu yapmaktadır. Dilerseniz özel mesaj üzerinden adres bilgileriniz paylaşmanız durumunda adresinizi kontrol etmek isteriz.



    İyi günler dileriz.

    tekrar merhaba, aslında bugün abonelik işlemleri ile alakalı firmanızı arayacaktım fakat firma ve süreç hakkında kafamdaki soru işaretlerine tam olarak cevap bulmak adına bu konuyu detaylıca inceleme kararı verdim. konu içerisinde forum arama bölümlerinden ilgili anahtar kelimeleri kullanarak yaptığım aramalar sonucunda kafamda bazı soru işaretleri belirdi, aslında vereceğiniz cevaplar sadece benim için değil bir çok kullanıcı içinde aydınlatıcı olacaktır.


    öncelikle "engelli indirimi" ile alakalı konu içerisinde kısa süre içerisinde cevapladığınız 3 farklı cevap var, ilk açıklamanız tarife ücretlerine 10 TL indirim yaptığınız, ikinci açıklamanız tüm tarife ücretlerine yüzde 25 indirim yaptığınız, son açıklamanızda da engellilere karşı hiçbir şekilde indirim yapmadığınız şeklindeydi, hatta size engelli indirimi ile akalalı yasal dayanak soran bir arkadaşımıza btknın açıklamasını verip bizim 200 bin abonemiz yok indirim yapmıyoruz diye cevaplamışsınız. bu konuda son kararınız ve açıklamanız nedir ? firmanıza abone olmak isteyen herhangi bir engelli/gazi/şehit yakını TC vatandaşı sizin kaç tane aboneniz olduğunu önceden araştırıp 200 bin abone kotanızı mı beklemeli yada aldığınız kararın yakışıksız olduğunu düşünüp başka alternatifleri mi değerlendirmeli ?


    internet sitenizdeki tarife detayları ve açıklamalar çok yetersiz, bağlantı ücreti aktivasyon ücreti damga vergisi gibi diğer fiyatlar yada bunların ücretsiz olduğuna dair açıklamalar yok, tarife ücretleri yeni abonelikler için mi yoksa diğer İSS firmalardan geçiş için mi bunların detayları mevcut değil, bildiğiniz üzere Türkiye'de internet kullanıcıları sadece forum kullanıcısı insanlar değil haliyle alacağımız hizmet hakkında yeterli bilgilendirmeyi yapmanız hem firmanızın kurumsallığını hemde şeffaflığınızı gösterecektir, haliyle tüketici alacağı hizmet karşılığında ödeyeceği bedeli de rahatlıkla bilebilir, konu açıldığı tarihten bu yana konu içerisinde bu konuyla alakalı birden fazla şikayet dile getirilmiş fakat göründüğü üzere henüz çözüme kavuşmamış gibi görünüyor, yukarıda bahsettiğim diğer konu ve bu konu hakkında forum kullanıcısı bir arkadaşınız olarak değilde sıradan bir tüketici olarak daha açıklayıcı olmanızı ayrıca rica ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    3-4 yıl önce iç tesisatı kontrol etmek için modemi ankastreye bağladım ama hat zayıflaması felan hiç bir değişiklik olmamıştı.
    Bu süreçte herhangi bir tadilat da yapılmadı. O zamanlar 16 Mbps kullanıyorduk sonra 24 ve 35 Mbps paketlerine geçiş yaptık bunlarda bir sorun yaşamadık.

    100 lük pakete geçiş yaptık modeme gelen 74 Mbps (sistem otomatik sabitliyormuş alabileceği hızı) (bu arada ulaşılabilir hız 86-88mbps 'e yükseldi)

    Normal çalışıyor ama 30 dk sonra bağlantı kopuyor modemi kapatıp açmadan düzelmiyor. (modem ışıkları yanıyor ama internete çıkmıyor wifi ile kablolu bağlantıda denemedim)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Elazığ ve çevresinde Fiber Gıbırnet kullanan kardeşim var mıdır? Memnunlar mı, ping değerleri nasıl merak ediyorum. Benim de Türk Telekom sözleşmem bir ay sonra bitecek, şimdi 35 mpbs için 75 tl ödüyorum ancak hızı yükseltmek istediğim zaman fahiş fiyatlar istiyorlar. Gıbırnet mantıklı gibi geldi. Whatsapp üzerinden hızlı ve kibar cevap veriyorlar ancak ping değerleri de önemli tabi ki.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Bence bu bir tuzak @mustafa2219 kardeş. Özelden dönersen bir de özel yardım ücreti çakmaya çalışabilirler bakarsın :D


    Arıza kayıt ücreti nedir yahu. Adam mı becermeye kalkıyorsunuz siz?


    Bunu direkt BTK ya ve Sanayi ve Ticaret bakanlığına "haksız ticari uygulama" yüzünden şikayet etmek gerek. İyi bir ceza ödesinler de rahatlasınlar.


    Hayır küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum. Hem hatlarında arıza var, hem de bunu kendilerine bildirdiğiniz için para talep ediyorlar.


    Yani yanarlı dönerli geniş kapsamlı ağır bir küfür etmek istiyorum sayın okuyucular. Böyle duyanın gözlerini pörtletecek cinsten birşeyler....

    Merhabalar,


    BTK'nın onayladığı Referans XDSL sözleşmesine TOPTAN Türktelekom adresinden ulaşabilirsiniz. Arza bedelleri sözleşmede mevcut olup özgürce üst kurumlara durumu iletme ve şikayet etme hakkına sahipsiniz.


    İyi günler dileriz.

  • Selamlar. birkaç hafta içinde Gibirnete başvurmayı düşünüyorum. Şuan herhangi bir iss ye bağlı değilim ve ilk kurulum olacak. Altyapım Vdsl. Sorum modemle alakalı. Ben üye olunca modemi belirli ücret karşılığı siz mi vereceksiniz? Yoksa ben kendim modem mi satın alacağım? Sitenizde bununla ilgili bir bilgi yok. Bir de kurulum başvurusu yaptıktan kaç gün içinde hattım aktif olur?

  • Dün elektrikler kesilince IP adresim değişti ve bugün itibariyle artık bankacılık uygulamama giriş yapamıyorum. "Müşteri numaranız yurt dışı IP adresinden internet bankacılığı erişimine kapalı konumdadır." hatasını almaktayım. Sizde de aynı sorun var mı? IP Lookup yaptığımda konumum şu anki konumum olarak gözüküyor.

    Edit: Modem tekrardan yeniden başlayınca sorun çözüldü umarım kalıcı bir çözümü gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerhatKa. -- 6 Kasım 2020; 2:10:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • atilim85 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,Ben kendimden örnek vereyim size...Ben aradığımda modemin olup olmadığını sordular yoksa ücreti karşılığı alabiliyorsunuz varsa sıkıntı yok kullanabiliyorsunuz.Ben 16Ekim'de başvuru yaptım 17Ekimde onay verdim.20Ekimde'de TT kuruluma geldi kurdu gitti.4 Günde işlemleri tamamladım.

  • brockway kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Peki ne kadara alıyorsunuz modemi?

  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Merhaba yeni aboneler için bir kampanyanız var mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gıbırnete geçmeden önce hızım 88 civarındaydı. Şimdi 45 leri geçemiyorum. Artık tak etti canıma. Tbtnete yeni abonelik için evraklarımı gönderdim. Aboneliğim başlayınca güle güle sana gıbırnet diyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 191192193194195
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.