Şimdi Ara

golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
1
Favori
8.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • auto motor und sport dergisinin golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları:
    golf astra
    0-100 m : 7.7 sn 7.3 sn
    80-120 km hızlanma: 10.2 sn 9.8 sn
    maksimum sürat : 220 km 221 km
    fren mesafesi : 38 m 37 m
    tüketim : 9.5 litre 9.9 litre



  • 200 cc + 10 bg fark olmasına rağmen çok az bir fark var test sonuçlarında
  • Burda bence en önemli konu tüketim, 1.4 tsi tüketimi ön plana çıkarmıştı ama 1.6 turbonunda ondan çok farkı yokmuş.
  • sadece bu kadarmı fark ediyo
  • 1.6 turbo almak daha mantıklı o zaman
    tüketimler aynı hemen hemen
  • Okur okumaz bende böyle yazacaktım
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    1.6 turbo almak daha mantıklı o zaman
    tüketimler aynı hemen hemen
  • bu bilginin kaynagı nerde?
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    auto motor und sport dergisinin golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları:
    golf astra
    0-100 m : 7.7 sn 7.3 sn
    80-120 km hızlanma: 10.2 sn 9.8 sn
    maksimum sürat : 220 km 221 km
    fren mesafesi : 38 m 37 m
    tüketim : 9.5 litre 9.9 litre

  • 180 HP sayesinde araç 0-100 km/s hızlanmasını 8.2 saniyede tamamlarken 223 km/s'lik son hıza sahip.
    8,2 saniye 100 km ye cıkıyor arkadaş 7,3 demiş

    astra 1.6 180 hp 0-100 8,2
    golf gt 170 hp 0-100 7,7
    80-120 arası hızlanma golfun daha iyidir
    yakıt tüketimi ise golfun daha iyidir(ortalama 7,2 yakmaktadır golf gt ama astra 1.6 turbo ise ortalama 7,8 yakmaktadır)
    son hızlar ise aynıdır


    Özetlemek gerekirse performans iyi, yakıt tüketimi iyi ve az vergi ödemek istiyorsanız golf gt tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuz6677 -- 19 Mayıs 2007; 23:51:30 >
  • 2side cok güzel gtc 1.6turbo olsa tadından yenmez
  • GOlf GT
  • o motorların 2 side kesin 100 bin km de pert.. kimin başına patlarsa artık...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    o motorların 2 side kesin 100 bin km de pert.. kimin başına patlarsa artık...



    Ne alakası var ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    o motorların 2 side kesin 100 bin km de pert.. kimin başına patlarsa artık...



    Ne alakası var ?


    Maddenin kanununa ters.. Düşük hacimli bir motora hem supercharger vede turbo uygularsan en kısa zamanda eline alırsın motoru..... 1.3 multijetler gibi fiyasko olur...
  • Sence senin bu düşündügünü o motorları ureten muhendisler düşünmemiş mi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Sence senin bu düşündügünü o motorları ureten muhendisler düşünmemiş mi ?



    Onlar degilde patronları düşünmüş olabilir malum devir kullan at yenisini al devri. Daha çok yeni araba daha çok para.. nasıl olsa servis dışındaki ustalarda bu motorlardan anlamaz daha çok para
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Sence senin bu düşündügünü o motorları ureten muhendisler düşünmemiş mi ?



    bu işe celal kadar kafa patlatmadıkları kesin 2 dakikada çözdü olayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Sence senin bu düşündügünü o motorları ureten muhendisler düşünmemiş mi ?



    Onlar degilde patronları düşünmüş olabilir malum devir kullan at yenisini al devri. Daha çok yeni araba daha çok para.. nasıl olsa servis dışındaki ustalarda bu motorlardan anlamaz daha çok para

    Celal bir marka at yenisini a mantıgı ile gidemez
    mesela ben bir araç aldım 100 bin kmde motoru bitti birdeha patronlar o markayı alıcagımı zannediyorlar
    yani senin dediğinin aksine patronlar al ömürlük kullan hesabıyla gider
  • Celal

    Baktın fiat da sana iş yok

    Şimdi de vw ne mi sardın

    gören de seni motor tasarımcısı falan sanıcak

  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavuz6677


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Sence senin bu düşündügünü o motorları ureten muhendisler düşünmemiş mi ?



    Onlar degilde patronları düşünmüş olabilir malum devir kullan at yenisini al devri. Daha çok yeni araba daha çok para.. nasıl olsa servis dışındaki ustalarda bu motorlardan anlamaz daha çok para

    Celal bir marka at yenisini a mantıgı ile gidemez
    mesela ben bir araç aldım 100 bin kmde motoru bitti birdeha patronlar o markayı alıcagımı zannediyorlar
    yani senin dediğinin aksine patronlar al ömürlük kullan hesabıyla gider


    Kardeş o 1960 - 1992 ler arasında idi .. Şimdi hiç bir firma evladiyelik mal üretmiyor.. En basitinden bak istanbulda 9 seneden eski araç görebiliyormusun kolay kolay yollarda? Bu tipik Japon mantıgıdır kullan ve at yenisini sat....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Celal

    Baktın fiat da sana iş yok

    Şimdi de vw ne mi sardın

    gören de seni motor tasarımcısı falan sanıcak







    Evet haklısın istanbulda ve anadoluda yollar Grande Punto kaynıyor geçen seneki tartışmalarımıza istinaden..... Pardon ben yanlış anlamışım.. :) ..

    Her zaman söylerim büyük hacimli motorun ömrü uzun olur. Düşük hacmin az ve sen bu düşük hacme yüksek devir yüklersen ve zorlarsan ömrü bitirirsin.. Haa pardon VW uzayda yeni bir metal bulmadıysa motor bloklarında kullanılan....
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.