Şimdi Ara

Yeni aldığım üründe arıza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, ürünü internet üzerinden aldım. Alalı daha 1 ay olmasına ve çok çok özenle kullanmama rağmen arıza yaptı. İade talep etme gibi bir şansım var mı?



  • Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz.
    İyi güzel diyosun da daha 1 ay içinde kendi kendine arıza vermesi ürünün problemli olduğu anlamına gelmez mi belki de ayıplı
  • bbbse17 B kullanıcısına yanıt
    Urun nedir garantisi var midir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garantili ve faturali ürünse iade hakkınız ürünün nev'ine göre olabilir. Firmaya iade için başvurun, olumlu cevap alamazsanız çare THH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz.
    Ne kadar bir süre olsa sizin için uygun olurdu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawyer066

    Urun nedir garantisi var midir ?
    Ürün laptop 2 yıllık garantisi var.
  • bbbse17 B kullanıcısına yanıt
    Iki yol var ya dogrudan servise IADE talebi ile vereceksiniz. Bu talebi yazdirmaniz onemli onlar onarim yazar sonra okumadan imzalarsiniz onarim istemişsiniz derler.

    Ya da hakem heyetine başvuracaksiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertosman

    Garantili ve faturali ürünse iade hakkınız ürünün nev'ine göre olabilir. Firmaya iade için başvurun, olumlu cevap alamazsanız çare THH
    Firmaya iade için başvurdum fakat bir haftadır geri dönüş alamadım. THH'ye başvurduktan sonra cevap almam ne kadar sürer acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbse17

    Firmaya iade için başvurdum fakat bir haftadır geri dönüş alamadım. THH'ye başvurduktan sonra cevap almam ne kadar sürer acaba?

    Alıntıları Göster
    Cevaptan kastınız karar ise 3-6 ay arası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesafeli satış sözleşmesi var.
    Bu hakkınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfaAdam

    Mesafeli satış sözleşmesi var.
    Bu hakkınız
    Mesafeli satış sözleşmesi ile bu durumun bir ilgisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Alakası var.
    İnternetten alınan ürünler mesafeli satış sözleşmesine göre satış yapılıyor.
    Herhangi bir şart aranmaksızın müşterinin ürünü iade etme hakkı var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfaAdam

    Alakası var.
    İnternetten alınan ürünler mesafeli satış sözleşmesine göre satış yapılıyor.
    Herhangi bir şart aranmaksızın müşterinin ürünü iade etme hakkı var.
    Öyle mi? Çok enteresan bir bilgiymiş. Bu iadenin bir süresi var mı peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakim bey kullanıcısına yanıt
    Neden bilmediğiniz konularda yanlış Bilgi vererek insanları mağdur ediyorsunuz. Oysaki ilk 6 ay ortaya çıkan arızalarda tüketicinin iade veya değişim hakkı var. Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini incelerseniz anlarsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AlfaAdam kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz doğru fakat mesafeli satışlarda cayma hakkı 15 gündür. O sebeple bundan bir şey çıkmaz. Fakat ilk 6 ay içinde arıza yaptığı için değişim veya iade talep edebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Tüketici kanunun 10 ve 11. maddesi gereği satın alma tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde arızalanan cihazda sıfırı ile değişim ve ücret iadesi hakkınız vardır. Hangisini isterseniz onu seçersiniz firma kabul etmek zorundadır.
    Üretici firma ile iletişime geçerek onların yönlendirmesiyle cihazı servise gönderin. Ve ispat niteliği taşıması açısından, değişim veya iade talebinizi mail yoluyla veya firmanın internet sitesi üzerinden iletin. Yazılı cevap talep edin. Talebiniz kabul edilmez ve onarım yapılırsa, talebinize gelen olumsuz yanıt, servis fişiniz ve faturanızla birlikte Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini gerekçe göstererek kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun. Başvuruyu evinizden çıkmadan e-devlet üzerinden de yapabilirsiniz.
    Takıldığınız yerde yine yardımcı olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 28 Mayıs 2020; 5:24:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Merhaba. Tüketici kanunun 10 ve 11. maddesi gereği satın alma tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde arızalanan cihazda sıfırı ile değişim ve ücret iadesi hakkınız vardır. Hangisini isterseniz onu seçersiniz firma kabul etmek zorundadır.
    Üretici firma ile iletişime geçerek onların yönlendirmesiyle cihazı servise gönderin. Ve ispat niteliği taşıması açısından, değişim veya iade talebinizi mail yoluyla veya firmanın internet sitesi üzerinden iletin. Yazılı cevap talep edin. Talebiniz kabul edilmez ve onarım yapılırsa, talebinize gelen olumsuz yanıt, servis fişiniz ve faturanızla birlikte Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini gerekçe göstererek kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun. Başvuruyu evinizden çıkmadan e-devlet üzerinden de yapabilirsiniz.
    Takıldığınız yerde yine yardımcı olurum
    Ben bunları zaten biliyorum hocam, element uyduran diğer arkadaşa söyle sen bunları.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.