Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ülkenin en cok tercih edilen online platformunun hali bu. Niye bu ulkede dogduk diye dusunuyor bazen insan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çakallara bak, alt ürünü gönderiyorsan alt ürünün parasını alsana o zaman. Dolap içinde dolap yemin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 de bugün yorumlarda ki "hayır" oylama seçeneğini kaldırmış. Bu da çok kötü bir durum. Eksileme aslında iyi bir yorumdur. Objektifliği artırır.
    Bu firmalar iyice raydan çıkmaya başladı.

    Gerçi bizim forum bile eksi oyu kaldıralı çok uzun zaman oldu. Maksat sadece satıcı ve sponsoru korumak.
    Satıcının ya da sponsorun objektif olamayacağı, son kullanıcının objektif olacağı bariz ortada iken böyle alicengizler irrite edici.
  • Hepsiburada  sorunu (*)Hepsiburada  sorunu (*)

    Son durum bu kendilerine ulaşılamıyor, aynı durum Aralık ayında telefon aldığımda başıma gelmişti , kendilerini savcılığa verince ertesi sabah ürünü elime ulaştırmışlardı suç bende tabi...




  • Hepsiburada'dan geçen yıl Black Friday indirimlerinde 15kg kedi maması aldım. Atlantis Pet adlı mağazaydi.Son kullanma tarihi silinmiş olarak geldi. Hepsi buradayi aradım bizim yapabileceğimiz birsey yok iade edin diyor.iade ettim kabul edilmedi. Satıcının hiçbir yerde numarası yok. Yorum yaptım yayinlamadilar. O yüzden Hepsiburadanin kendi mağazası haricinde diğer saticilardan alışverişi kestim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Ben de aynı şekilde bir network ürünü aldım. Farklı bir model gönderdiler. Bir tane daha farklı bir satıcıdan ürün alayım dedim fakat sizin konunuzu okuduktan sonra onu da iptal ettim. İptal ekran görüntüsü de EK’tedir. Evet bir zamanlar severek alışveriş yaptığımız siteyle vedalaşma zamanı geldi sanırım... Konu için teşekkürler...
    Hepsiburada  sorunu (*)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kangaetemo kullanıcısına yanıt
    hata hepsiburada'ya ait. yoksa ben mi okudum da anlamadım? sen nasıl dolandırıcılık kelimesini kullanabildin?

    çok ilginç bir durum yaşanmış bence. hepsi burada sisteminde, satıcıya ait olmayan bir model listelenmiş. satıcı da hepsi burada sisteminde olmadığını bildiği bir ürünün alt modelini kargo ediyor. al birini vur ötekine demek lazım normalde ama bin de bir hata o kadar da olsun. bence çok büyütmeye gerek yok. hepsiburada bunu telafi eder diye düşünüyorum. sadece memnun edilmesi gerekn bir tüketici var forumda. ona da niye vurmaya çalışırız bilmem.
  • Akülü araba aldım. Kırmızı ve yeşil rengi var ürünün. Kırmızı yeşilden daha pahalı. Kırmızı istediğimiz için daha fazla ödeyip kırmızı ürün aldık.
    Ne geldi sizce ? Tabi ki yeşil. Hadi yeşil geldi eyvallah birde kırık ürün yollanmış.
    Ambalajda hasar yok boşluğumuza geldi koronada var malum kargoyu kontrol etmeden aldık. Koliyi bi açtık ki ürün hem yeşil hem kırık.
    O sinir harbiyle aradım direk 1 saat bağlanmayı bekledim ne deseler iyi tutanağınız varmı nerden bilelim siz kırmadınız. Şaka gibi
    Ben kullanmıyorum arkadaşlar bıraktım birçok ürün satın almışımdır ama artık bitmiştir hepsiburada benim için.
    Amazon'dan alışveriş yaptım trendyoldan yaptım ne iadede nede sonrasında hepsiburada kadar sorun çıkarmadılar.
    Ürün alacaksanız amazon ve trendyol hep bi alternatif olarak bulunsun bir bakın deneyin. Bu dolandırıcılara muhtaç değilsiniz mahkum hiç değilsiniz.




  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt
    aynen öyle.

    ne o yoksa sahipleri babanın oğlu mu?
  • benimde benzer durum başima geldi olumsuz yorumu yayınlamıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kangaetemo kullanıcısına yanıt
    evet dolandırıcı hepsi burada.

    sen ürünü satıcıdan değil hepsi burada dan alıyorsun, her ne olursa olsun ürünü iade alıp doğrusunun gönderilmesini sağlamak onların görevi. doğrusu gönderilmiyorsa alanın zararını tazmin edip satan lada çalışmazsın olur biter.

    ne o senin demi babanın oğlu hepsiburada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CueMaker

    N11 de bugün yorumlarda ki "hayır" oylama seçeneğini kaldırmış. Bu da çok kötü bir durum. Eksileme aslında iyi bir yorumdur. Objektifliği artırır.
    Bu firmalar iyice raydan çıkmaya başladı.

    Gerçi bizim forum bile eksi oyu kaldıralı çok uzun zaman oldu. Maksat sadece satıcı ve sponsoru korumak.
    Satıcının ya da sponsorun objektif olamayacağı, son kullanıcının objektif olacağı bariz ortada iken böyle alicengizler irrite edici.
    aynen söylediğiniz gibi "Maksat sadece satıcı ve sponsoru korumak" tek amaçları bu
    ben n11 ve gg terçih etmeye çalışyorum. ürüne onay vermeden satıcıya para ödenmemesi avantaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Trendyol'da da var bu durum sistemin açığını bulmuşlardı.

    "Çok güzel bir ürün kesinlikle tavsiye etmiyorum" yazmıştı birisi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ^^navi^^ kullanıcısına yanıt
    hee isim gucum yok benim icin hicbir ise yaramayan bir firmayi savunacagim durduk yere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byvolcan kullanıcısına yanıt
    ben de gittigidiyor kullanmaya calisiyorum cunku belirli bir surede gonderme taahutunde bulunmus oluyor saticilar. mesela 10 gun once kitapyurdundan siparis verdim, 24 saat icinde kargoda deniyordu ama mail falan attim anca bir haftada kargoya verdiler, o da ptt ile. ama ben mng icin ekstra para odemistim bir de mesela.
    bu pandemi doneminde 1-2 gun kaymalar olur ona bir sey diyemem de site 24 saat icinde deyip 7 gunde gonderirse ben de durumlar duzelene kadar orayi kullanmam. 1 hafta surecekse adam gibi bir hafta surecek yazsin. gittigidiyor'da en azindan siparis iptal edilebiliyor gecikince

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon Türkiye'nin deposundaki ürün çeşidi hb veya trendyol kadar olsa alacağım her şeyi amazondan alırım. Bu göteleklere maalesef mecbur para veriyoruz. Türkiye'de esnaflar genelde küçüklükten şerefsizliğe alıştıktan sonra ne kadar büyük şirket olsa da götelekliğe devam ediyorlar. Bundaki en büyük neden de hukuk sistemindeki çarpıklıklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada, kötü yorumları daha doğrusu en doğru yorumları yayınlamıyor. İstanbul içi hepsijet le 1 günde teslimat diyor hem kargonun nerede olduğunu bilmiyor gemide 4 5 günde zar zor teslim ediyor. Sikayetvar ve diğer sitelere de yazın aynı yorumu. Millet ne olduğunu oralardan öğreniyor.benim yorumu da yayinlamadilar. Olumsuz mesajları yayinlamiyorlar. 3 kere tekrar düzenledim ama nafile... Hepsiburada Dan ürün alırken birkackez düşünün...
    Hepsiburada  sorunu (*)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumhurfatih -- 25 Mayıs 2020; 9:13:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mojidozirikato kullanıcısına yanıt
    bu yazının aynısını ben de gördüm. ama çıkaramadım bir türlü. en son n11 kullandım üst üste. muhtemelen n11'de görmüş olmalıyım.
  • Bir de şu yorumları onaylamaları yok mu...

    Hepsiburada  sorunu (*)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.