Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siteden aldığım güç kaynağının alt modelini gönderdiler. İade edip yorum yaptım. Yüzlerce alışveriş yaptım 998 tane 5 yıldız vermişimdir. 2 tanesine haklı yere. 1 yıldız verdim.Alışveriş yapanlar bilirler müşteri temsilcisine ulaşmak neredeyse imkansızdır.Sitede sürekli kendi hazırladıkları seçeneklerin dışına çıkamıyorsunuz,telefonla aramayı söylemiyorum bile arayıp deneyin :) Neyse bir şekilde müşteri temsilcisine ulaştım, durumu anlatım yorumlarımın neden yayınlanmadığını sordum. Kurallara uymadığı için reddettiklerini söylediler ve iki sefer yüzüme kapattılar telefonu, sonrada kimse dönüş yapmadı. (hiçbir hakaret vs... Yapmadım.) Yazdığım yorum şuydu.


    Hepsiburada  sorunu (*)
    "İstediğim ürünü göndermediler. Bir alt modelini gönderdiler. Kendilerini faturadaki telefon numarasından aradığımda yanlışlıkla değil de bilerek bunu gönderdiklerini. Belirtilen modelin Hepsiburada sisteminde olmadığından sisteme üst modeli girip, alt modeli gönderdiklerini söylediler. Önermiyorum."
    Gelen cevap;
    Hepsiburada  sorunu (*)


    Yorumumda kurallara uymayan kısmı söylemesini istedim çağrı merkezi bir şey diyemedi. hepsiburada kesinlikle 4-5 yıldız altı yorumları kabul etmiyor. Bu dolandırıcılık değil midir?. Kesinlikle önermiyorum. O kadar alışveriş yapmışlığım vardır en ufak sorunda hepsiburada.com gerçek yüzünü gösterdi.


    Öne çıkarırsanız beni mutlu edersiniz,teşekkürler.

    Edit 1:Siz değerli arkadaşlarımın uyarısıyla başlığı değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unix3r -- 24 Mayıs 2020; 16:12:17 >







  • Dostum 999. da sıkıntı çıktı , ne yapabilirim? :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unix3r -- 23 Mayıs 2020; 14:55:37 >
  • Şikayet etmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000 satıcıdan biri seni dolandırdı diye tüm platform mu dolandırıcı oluyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdığımı okumamışsın bile.Neden şikayet ettiğimi anlamamışsın. Satıcıya bir şey demedim. Olumsuz yorumları yayınlamıyorlar demişim ,sen satıcıdan bahsediyorsun?
  • burada dolandirici hepsiburada mi ne alaka?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olumsuz yorumları engelliyor diyorum. Sadece olumlu yorumlara izin veriyor.Sadece olumlu yorumları onaylaması bana göre dolandırıcılık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unix3r -- 23 Mayıs 2020; 15:26:53 >
  • Hepsiburada iyice azitti zaten. Tekel oldugunu saniyor, bende kulaklik alayım dedim, bir turlu kargoya veremediler bende iptal ettim. Faturayi kargoya vermeden cikarmislar, bide faturasi hazirlanan urun iade edilmez dedi ama gelmeyince iptal ettiler mecburen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the guardian14 -- 25 Mayıs 2020; 10:55:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rezalet gibi rezalettir. sebepleriyle açıklayayım.

    1- hepsi burda değil alt satıcı denmiş. o halde hp neden negatif yorumu onaylamıyor demek o da işin içinde ve alt satıcısına bile kötü yorum yapmanızı engelliyor.
    2- kötü yorumları engelleyerek neyi amaçlarsın. çoğu insan bilgisi olmadığı ürünleri alırken yorumlara bakar hep pozitif yorum olunca ürünün iyi olduğunu düşür alır. kaç kişi bir ürün hakkında enine boyuna doğru bilgiye sahiptir ki. bu negatif yorumları silerek vatandaşın ve tüketicinin en tabi hakkı olan doğru bilgiye ulaşma hakkını elinden alırsın yani ona yalan söylersin bu da apaçık dolandırıcılıktır.
    3-müşteri temsilcisi evet biz hep alt modeli gönderiyoruz demiş. yani adamlarda ki aymazlığa bakar mısın biz hep yalan söylüyoruz ama siz fark ederseniz hakkınızı alıyorsunuz.
    4-vatandaş ve tüketici olarak en tabi hakkımız doğru bilgiye ve doğru ürüne ulaşmak. satış sonrası destek görmek. sanki abd amazon bekliyoruz onların seviyesine bu stıcılarla ulaşmak mümkün değil ama en temel düzeyde de dolandırıcılık olmasın. sanki parayı millet kolay kazanıyor.




  • adamlar yanlis gonderdikleri urunun sucunu hepsiburada'ya atmislar farkindaysaniz. ben olsam ben de yayinlamam. mesajdan o kismi cikartip "satici dusuk model gonderdi" diye tekrar gonderin, yine onaylanmazsa birlikte elestirelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar siz durumu kavrayamamışsınız, kısaca Hepsiburada üzerinde gördüğünüz yüksek yıldızlı ürünlerin hepsi palavra. Adamlar yayınlamıyor ki düşük yıldızlı yorumları.

    Sinir bozucu bir durum, sipariş ettiğiniz ürün yerine ha salatalık gelmiş ha başka ürün gelmiş sonuçta sipariş ettiğinizin dışında bir ürün gelmiş, kesinlikle bu tarz satıcılara bir yaptırım olmalı.

    Tüm suç hepsiburada'nın olmasa dahi bu satıcıya bir yaptırım uygulamayı bırakın yorum bile yaptırmadığı için hepsiburada da en az satıcı kadar suçludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 23 Mayıs 2020; 15:48:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dostum anlaşamadığımız bir nokta var sanırım :)Hemen açıklayayım.Zaten burada ben yorumu satıcıya yapıyorum yani satıcı hepsiburada değil zaten.Benim alt satıcıya yaptığım yorumu yayınlamıyor. Örnek vermek gerekirse yorumda hangi satıcıya yorum yapıldığı zaten yazıyor.Örnek vermek gerekirse.

    Hepsiburada  sorunu (*)


    Burada görüldüğü üzere zaten alt satıcı yorumlanıyor.Sıkıntı , Hepsiburada bunu engelliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unix3r -- 23 Mayıs 2020; 15:56:32 >




  • siz beni anlamamissiniz asil :)

    satici kendisini hepsiburada'yi suclayarak savunmus, siz de bunu yorumunuzda belirtmissiniz. hepsiburada yuksek ihtimalle bundan dolayi yayinlamamistir demek istedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kangaetemo -- 23 Mayıs 2020; 16:1:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onaylanmayan diğer yorumum şu şekilde mesela.

    2 mayısta açtığım talep bugün itibariyle herhangi bir cevap verilmedi.Bununla ilgili yorumumda onaylanmadı. Yazdığım tek şey

    "Kutunun içinde Saklıköy ve Rulokat yoktu." Başka hiçbir şey yazmadım yayınlanmadığı gibi herhangi bir çözüm yok .Yani münferit bir olay değil,Hepsiburada'nın yaklaşımı bu şekilde olumsuz yorum kabul etmiyor. Talep tarihi 2 mayıs cevap yok.

    Hepsiburada  sorunu (*)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    1000 satıcıdan biri seni dolandırdı diye tüm platform mu dolandırıcı oluyor?
    Anlamadan gereksiz yorum yapma arkadaş. Adam şimdiye kadar 5 yıldız verdiyse hak etmiş satıcılar demek ki.

    Birgün sende dolandırıldığında, beni bu site hiç dolandırmadı diyip, sadece soğuk su içip paranın çalınmasına göz yumacak kadar kerizsen, senin gibiler bu dolandırma vakalarını arttırıyordur.

    platform kötü yorumları yayınlamıyor suça ortak!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangaetemo

    siz beni anlamamissiniz asil :)

    satici kendisini hepsiburada'yi suclayarak savunmus, siz de bunu yorumunuzda belirtmissiniz. hepsiburada yuksek ihtimalle bundan dolayi yayinlamamistir demek istedim
    Kategori yoksa, bunu belirten açıklama ve fotoğrafı ürün özelliklerine fotoğraflarına koyabilirdi.
  • Kardes hepsi burada guven vermiyen bir sirket internetten bir cok alisverisim oldu 2 ay once 10 bine tv aldim vatanpc den 7750₺ yelefon aldim applestore dan ayni telefon Hepsiburada da 600₺ ucuzdu ama almadim guven vermeyen bir sirket uzak durun bence teknosa hepsiburada trendyol yurk sirketleri malesef boyle alacaksan amazon yada yurt disinadan al yada vatandan inan daha kurumsal lar sattiklari malin arkasinda duruyorlar lg55c9 cogunda panle hatasi cikti 10 binlik tv hic iki etmeden degistiryorlar ( servis raporu ile )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000 kere alışveriş yapmışımdır sıkıntı yaşadıklarıma düşük yorum da verdim kaldırılmadı da müşteri hizmetlerine de ulaştım hat kopabiliyor tek numara üzerinden dağıtıldığı için suratınıza kapandığını düşünmüyorum appledan en küçük şirkete kadar sabit numaradan bağlandığın için böyle sıkıntılar olabilir tüketici haklarına git ürününü vermiyorlarsa yorum onaylamadı diye dolandırıcı demek saçma olmuş mail at ya da aramak yerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoksa siz hâlâ Hepsiburada'dan alışveriş mi yapıyorsunuz ? Size de çok geçmiş olsun hocam, benim de 20 günlük bir mağduriyet sürecim oldu, kapadım defterlerini.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.