Şimdi Ara

Turk Telekom beni nasıl oyuna getirdi gelin anlatayım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taahhüdüm bitmeye yaklaştığı için 16.05.2020 saat 17.53 de Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Taahhüdümün bitmeye yaklaştığını teklifleri öğrenmek istediğimi söyledim. Bana Eşsiz 4GB tarifesinde %20 indirim göründüğünü telsiz kullanım ücreti ile birlikte 35 liraya yararlanabileceğim söylendi. Kabul ettim. İşlemleri yaparken arkadaş sizin taahhüdünüz bitmemiş bitmesine 6 gün var o yüzden ben size %20 indirimi tanımlayayım ama taahhüd veremiyorum onu ayın 23'ünde arayarak verin 35 liradan kullanırsınız dedi. Peki dedim %20 indirim için onayımı aldı.

    23.05.2020 saat 10.46 da taahhüd vermek için aradım. Taahhüdünüz 22.05.2020'de bitmiş. %20 indirim ile Eşsiz 4GB tarifesini aylık 35 liradan 12 ay olarak işleme alıyorum onaylıyor musunuz denildi. Onaylıyorum dedim. Ondan sonra ise zaten eski tarifemin Eşsiz 4GB olduğunu bu yüzden sistemin tarife yenilemesine izin vermediğini söyledi. Demin taahhüdünüz 22'sinde bitmiş diyen müşteri temsilcisi zaten taahhüdünüz yenilenmiş aylık 56 liradan kullanabilirsiniz diye geçiştirmeye çalıştı.

    Ben 16'sında taahhüd onaylamadım. Bana söylenen şey ile başıma gelen şey çok farklı. Ya zaten VERMEDİĞİM taahhüdü bozun ya da Eşsiz 4GB tarifesini 35 liradan hattıma tanımlayın. Sorunum kısa süre içinde çözülmezse THH'ye başvuracağım. Konuşma kayıtları ortada açın dinleyin.



  • Adamlar sana iyi vurmuş sende vur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.