Şimdi Ara

n11 almadığım ürünün parasını geri vermiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sosyal medyanın gücünü biliyorum.İnsan olmayanları bile insanlaştıra biliyor.

    N11 ile CBTXGlobal isimli satıcıdan ürün aldım.Ürün için belirtilen süreç 15 iş günü idi.Corona yüzünden gecikecek denildi sesimi çıkarmadım.Tam 1 ay sonunda ürün Türkiyeye geldi.ürün kargolandı tam 10 gündür sözde kargoda.Aslında ürün kaybolmuş belli.Ürünün bana gelmediğini defalarca n11e canlı destek üzerinden başvurdum.Tam 20 kere söyledim.Bana beklemem gerektiği corona yüzünden geçikmeler olacağını söylediler.Tamam dedim.En son ürünü istemiyorum gelmedi dedim çünkü zaten bitirme projemde kullanacağımdan türkiyeden başka bir satıcı üzerinden aldım.Neyse ürün gelmedi diye mağazaya paramın geri almak başvuru oluşturdum.Sıkı durun mağaza talebimi red etti.Sebep olarak ürün onlara ulaşmamış....

    Arkadaşlar tam 20 gündür uğraşıyorum.N11 mağazayı savunarak parayı onlara iletmiş.Zaten kargolandığından itibaren 3 gün boyunca işlem yapmazsanız paranız satıcıya aktarıyolarmış.Anlıcağınız müşterileri için değil satıcılar için oluşturulmuş düzen.50 TL benim için önemli öğrenci adamım ben.Allah korusun telefon söyleseydik eğer ve bu başımıza gelseydi olanları düşünün.Lütfen konuyu yukarıya taşıyın belki ozaman yardımcı olurlar.Ayrıca tüketici heyetine başvurcam dedim yüzüme "Nazife" hanım telefonu kapattı.


    En son konuşma linki burda:https://dosya.co/8o1mthvcmzov/Canlı_Destek.docx.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARKKO70 -- 21 Mayıs 2020; 22:0:24 >







  • Lütfen konuyu öne çıkartın bir olayda bu kadar "salak" yerine konulmamıştım."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.