Şimdi Ara

TürkNet Memnuniyet Bildirimi(!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu güzel hizmetiniz için teşekkür ediyorum TürkNet, sizs minnettarım.

    TürkNet Memnuniyet Bildirimi(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Afrika da bunu da bulamıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Afrika da bunu da bulamıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka bir tarafa hat değerlerinizi ekler misiniz?
    Kopma neyden kaynaklı fikir sahibi olabiliriz belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Şaka bir tarafa hat değerlerinizi ekler misiniz?
    Kopma neyden kaynaklı fikir sahibi olabiliriz belki.
    Tabi, buyrun.
    TürkNet Memnuniyet Bildirimi(!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Denizcan Kaya -- 22 Mayıs 2020; 14:52:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü sayılmaz, kopmaması lazım aslında.
    DSL ışığı sönüyor mu?
    Port kontrol edildi mi?
  • Hocam TT ekipleri topu iç tesisata atıyor ancak yağmurlu havalarda falan daha çok internetim kopuyor, onlara göre dışarıda portta falan sorun yok. Evet, dsl ışığı sönüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Denizcan Kaya -- 22 Mayıs 2020; 18:21:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSL sönüyorsa altyapı ya da iç tesisat kaynaklıdır sorun.
    Yağmurlu hava vs. hat su alıyor olmasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 22 Mayıs 2020; 18:38:55 >
  • Bina içinde öyle bir sıkıntı olamaz, dışarıdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
  • Ankastre dışarıda mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Afrika da bunu da bulamıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Ankastre dışarıda mı?
    Hayır hocam, bina içinde ve gayet sağlam görünüyor. Ancak ankastreye gelen dış kablo yan evin dış kısmında bir kutudan yani havadan geliyor. Onda bir sıkıntı olabilir belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lokal kablo su alsaydı, değerler düşerdi sanırım. TurkNetDestek ilgilensin istersen?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Lokal kablo su alsaydı, değerler düşerdi sanırım. TurkNetDestek ilgilensin istersen?
    Geçecek arkadaşlar yaşadığım sorunları görsün diye konuyu açıyorum, bu şekilde çok destek kaydı açtım ancak kimse yardımcı olmadı. TT ekiplerinin kontrole geldiğine bile rastlamadım, port değişimi istedim olmadı. Bu gidişle bir aya iptal etmeyi düşünüyorum zaten, ilginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım.
    Bu arada hattın yakınında elektrik kablosu, asansör, mikrodalga fırın ve yoğun elektrik kullanımı yapan eşya varsa parazit yapabilir. Bu da kopmaya neden olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Hocam ankastre ile elektrik panosu yan yana haliyle elektrik kabloları yakınında oluyor ancak ev sahibi dsmart internet kullanıyor ve kopma yaşamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ADSL-VDSL?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    VDSL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir sebep aramak lazım o zaman. Görünürde bir kırık var mı kablo da?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Hocam bina dışındaki kablo sağlam gibi duruyor ama detaylı kontrol yapmak lazım, bina içinde görünürde kablo olmadığı için kırık var mı bilemiyorum. Bina o kadar da eski sayılmaz aslında, 2008 yılında yapılmış diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.