Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (426. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.881
Cevap
195
Favori
286.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 424425426427428
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hukihuki H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, uyariyi firçalarin yipranmasina göre değilde önden proğramlanmiş bir kullanim süresine göre hesapliyor ve bildirim olarak yolluyor. Yani örneğin 100saaten geriye doğru sayiyor süre dolunca fircayi degistir uyarisi veriyor.

    Tavsiyem firçalarin genel durumunu elle/gözle kontrol ediniz. Eğer hala kullanilabilir olduğunu düsünuyorsaniz firca sürelerini sifirlayip tekrar kullanmaya devam ediniz.

    Filtre için belki değişim faydali olabilir ancak ben fircalarin degisimine cihazdan ziyade kendim karar veriyorum.

    Cihaz sizin robotunuzu nasil bir zeminde kullandiginizi bilmiyor.(halı vs anlaminda değil) Yani pürüzsuz bir parkede kullanilan firçayada, pürüzlü beton zeminde kullanilan cihazada ayni sürede firça değiştir uyarisi veriyor. Ancak fircalar bu iki durumda ayni oranda yipranmiyor.. vs vs :)

    Özetle fırçalarinizi fiziki durumu iyi ise, uyariyi resetleyip kullanmaya devam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • biyikliadam kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, uyarı verdikten sonra da kullanmaya devam ettim zaten ama filtre Sanırım artık eski performansı gösteremiyor. Şimdi fiyat araştırması yapıyorum gerekli olan kısmı alayım. Her şeyin fiyatı malum...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • T9 aivi nın ana fırça yuvası çıkarıp temizlenebilir mi ? Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Covannii -- 5 Şubat 2023; 22:33:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii C kullanıcısına yanıt

    Alt kapağı söküp biraz uğraşmanız lazım.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali hocam, tekerleklere ve fırça yuvasına süpürge makinesi tutabilirmiyiz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii C kullanıcısına yanıt

    Tabii ki, çok iyi sonuç verir arada sırada yaparsanız.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, Ali hocam 🙏🏻

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi günler t8 aivi kullanıcısıyım. Halıları kaldırıp bir alanı süpürtüorum sonra sildiricem halı görmesin haritada rahat rahat silsin diye. Ama böyle yapmama rapmen haritada hala halı gözküyor bu nedenle doğru dürüst silme yaptıramıorum. Sorun nedir neyi atlıorum acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Herkese iyi günler arkadaşlar. Ecovacs alma arefesindeyim T10 ve x1 plus modellerine bakıyorum. Merak ettiğim bir konu var. Evin yarısı halı yarısı parke şeklinde. Bu robot süpürgeler mop takılıyken halının üzerine çıkmaz diye yorum okudum bu modellerde de durum böyle midir? Öyleyse diyelim mopu takmadım tüm evi süpürdü istasyona geri döndü. Mopunu taktım salondaki parkeleri süpürdü, içerideki odalara gitmesi için holden geçmesi gerek, holde de halılar var nasıl geçecek diğer odalara? Mopunu kaldırıp diğer odalara gidip mopunu indirip odaları silebiliyor mu? Yoksa her seferinde elimle alıp o odaya mı koymam lazım? Ya da evdeki tüm halıları toplayacağım ki bu da zulüm demek :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar ecovacks deebot ozmo 950 cihazım var antidrop arızası veriyor temizleme yapıyorum sensörleri ama aynı hatayı veriyor. Bunu nerde yaptırabilirim teknik servis bulamadım..istanbulda yaşıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • probandi P kullanıcısına yanıt
    Yardımcı olabilecek bir arkadaşımız tok mu acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bkagan0606 B kullanıcısına yanıt
    T9 kullanıcısıyım, odalar arası geçişlerde bisey yapmaniza gerek yok. Robot haritalamada haliyi algiliyor ve uzerinden geçiş yapiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tsunamist06 T kullanıcısına yanıt

    Antidrop sensör sorununun henüz bir çözümü geliştirilmedi efendim.

  • Öncelikle hepimize geçmiş olsun ve başımız sağolsun.

    Ben doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum ecovacs T8 max süpürgemi uzun süredir uygulama üzerinden kullanmadığım için yeniden app yükleyip ayarlamam gerekiyor. Cihaz Çince konuşmaya başladı ve süpürmüyor şu an. Ben şifreyi Ali Expressden aldığım firmadan tkr istedim ancak uygulamaya login olamıyorum. Bu konuda nerden destek alabilirim. Cihazım da arıza olduğunu düşünmüyorum. Uygulama üzerinden yönetmemi istiyor. Ancak ben uygulamayı yükleyemiyorum. Nereye başvurabilirim yada ne yapmam lazım. Yönlendirirseniz çok memnun olurum.İyi günler.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Selam abi istanbulda robot hastanesi antidrop sensör arızanı tamir edip cihazımı teslim etti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsunamist06 T kullanıcısına yanıt

    Sorunun çözüldüğüne çok sevindim gerçekten.

    İyi günlerde kullanınız.

  • İyi günler dilerim herkese. Ecovacs t8 aivi kullanıcısıyım. Haritada sol üst köşedeki pusulaya tıklayıp robotu hulmaya çalıştığımda bulma işlemi zamanaşımına uğradı diyor. Harştada robotu görüp bılamıorum. Bu nedenle harita olmasına rağmen temizlik için başlattığımda robot yeni bir harita çıkarmaya başlıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim lütfen yardımcı olun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sorunuma yardımcı olabilecek kimse yok mu acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar T8 kullanıcısıyım. Robotun sol tarafındaki ızgaradan gayet güzel hava üflenirken sağ tarafından hiç hava çıkışı yok. Sizde de öyle mi? Bu durum normal mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erdinç B. E kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Diğer ızgara hoparlör yuvasıdır efendim, orada fan yok.

  • 
Sayfa: önceki 424425426427428
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.