Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
8
Favori
32.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bir önceki "2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ" başlıklı konu, konuda yapılan paylaşımlar sonrası "LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü" ne evrildi ne yazık ki.

    Açılan konu bilgi ve tecrübe paylaşımı amaçlı iken zamanla sorun paylaşım alanına dönüştü.

    Sorunumuz sahip olduğumuz LG C9 OLED TV ' lerde ölü pikseller olması

    Şu an kabaca 20 kişiyiz, bu rakamın ölü piksel testlerini daha detaylı şekilde yapacak olan kullanıcılarında konuya dahli ile birlikte artacağından eminiz

    Evet yaklaşık 20 kişiyiz ve hepimizin Televizyonlarında ölü pikseller var.

    Bu rakam bazılarımızda 2, bazılarımızda ise 37.

    Şu ana kadar önceki konuya mesaj yazıp detaylı piksel testi yapan hiç kimsenin televizyonunda ölü piksel çıkmadığını görmedik.

    Bazılarımız 1 hafta, bazılarımız ise 1 sene önce satın aldık bu televizyonları,

    Üstelik ilk başlarda sadece Vatan bilgisayardan satın alınan televizyonlarda tespit edilen sorunlar paylaşılınca biz Vatan bilgisayarın değişim için geri giden arızalı ürünleri tekrar sattığını düşündük.

    Ama kazın ayağı öyle değilmiş, sonraki yapılan paylaşımlarda direk LG Shop 'lardan alınan TV lerde de aynı sorunu yaşayan arkadaşların olduğunu öğrendik.

    Şaka gibi ama değil gerçek.

    Üstelik asıl sorun bu da değil, LG ilk 6 ay kullanıcı hatası olmayan her türlü problem için bire bir değişim garantisi ya da para iadesi seçeneklerini sunuyor ve burada tercihi tamamen müşteriye bırakıyor.

    İşte asıl sorun buradan sonra başlıyor, siz ölü pikselleri fark edip değişim istiyorsunuz ama değişim ile gelen yeni TV lerinde tamamında ölü pikseller var, hatta bazen gelen gideni aratıyor.

    Evet bu bir şaka değil, satın aldığımız döneme göre değişmekle birlikte 9,000 ile 18.000 TL ödeyerek satın aldığımız LG C9 serisi TV lerde ölü pikseller var.

    "C" Serisi TV lerin montajı Türkiye'de Arçelik fabrikalarında yapılıyor bunu biliyoruz.

    B serisi ise Polonya üretimi ve B serisi TV lerde şu ana kadar hiç ölü piksel sorunu duymadık.







    Bu konuyu neden açtık;

    Konuyu açmaktaki amaçlarımızın başında bu süreçte mağdur olan biz tüketicilerin seslerini daha yüksek şekilde duyurmaya çalışmak geliyor.

    Çünkü olay bir kısır döngüye dönüşmüş durumda.

    TV nizin yenisi ile değiştirilmesini istiyorsunuz ama yeni gelen TV de de aynı sorun var, hatta ölü piksel sayıları artabiliyor, bu tamamen şansınıza kalmış

    Salgından kaynaklı aşırı geciken değişim süreçlerini de göz önünde bulundurunca, mağduriyetin katlandığını söylemek mümkün.

    Bir diğer amacınız ise hem hali hazırda bu televizyonlara sahip olan arkadaşların dikkatini çekip detaylı testler yapmalarını sağlamak hemde potansiyel LG Oled TV müşterilerini bilgilendirmeye çalışmak.

    “2020 senesinin en iyi Televizyonu” sıfatını ölü pikseller dışında kesinlikle hak ettiğine inandığımız bu Televizyonlar ile alakalı yaşadığımız mağduriyetin giderilmesini istiyoruz.

    Yaptığımız paylaşımlar neticesinde gördük ki forumda paylaşım yapan bütün C9 sahiplerinin Televizyonlarında ölü piksel sorunu var.

    Bu kesinlikle kabul edilebilir bir durum değil.

    Bu kadar genele yayılmış bir sorun karşısında tüketici olarak ilk aklımıza gelen şey sorunlu panellerin ülkemize gönderilmiş olma ihtimali ve bu gerçekten korkunç bir olasılık.

    Böylesi bir ihtimalin hem biz tüketiciler hem LG için en kötü senaryo olduğunu düşünüyoruz.

    Yasal haklarımızın, farkındayız ve birer tüketici olarak işin hukuki boyutuna yeterince hakimiz.

    İlk ay 6 boyunca kullanıcı hatası kaynaklı olmayan herhangi bir sorunda müşterinin tercihine göre bire bir değişim ya da para iadesi hakkımızın yasal güvence altına alındığını biliyoruz.

    Biz bu Televizyonları iade etmek ve para iadesi almak istemiyoruz.

    Bu bağlamda panel değişimi seçeneğini de kesinlikle kabul etmiyoruz.

    İstediğimiz; elimizdeki sorunlu televizyonların, sıfır sorunlu Televizyonlar ile ivedi bir şekilde değiştirilmesi.






    Ölü piksel sorunu yaşayan forum üyesi arkadaşların nicklerini paylaşıyorum

    Listeyi ara ara güncelliyor olacağım.



    Arzu Ederseniz Telegram Grubumuza Katılabilirsiniz :

    https://t.me/joinchat/IoXkSxYXmPJE6rILV1f-5g





    @UcanHollandali

    @nofear_61

    @nurullah390

    @alsem

    @Aslanhan

    @ozan915

    @çetin169

    @s_g_m_s

    @corcicorccik

    @tonmaister

    @firatbbs

    @kemalege2000

    @SertyAdams

    @e_mumcik

    @Allen_Bradley














    Kendi televizyonuma ait fotoğrafları paylaşıyorum;




    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 20 Mayıs 2020; 20:22:47 >







  • Hocam Bende Xf9005 kullaniyorum ama burdaki Yaziniz kusura bakmayinda Cok yanlis bir uslup..

    Lg C9 mukemmel bir tv...Mesela Lg B9 da' C9'da Xf9005 e teknik olarak fark atar,daha iyi bir tv sorunlari olmazsa tabi..

    Almis arkadaslara soyleydi boyleydi demeye gerek yok,konuyu kirletmeyin bosuna..Saygisizlik yapmaya gerek yok...Eger Konuya faydali olacak birseyler onerirseniz buyrun yazin..
    Durmadan lg propagandası yapan bir arkadaş vardı brknil06 idi sanırım. Gelsin bi zahmet bu arkadaşların mağduriyetini gidersin. Geçmiş olsun arkadaslar . Oled işi gerçekten risk. Ben de samsung q60r aldım. Oled den çekindim. Yanıklar oluyor diye başlıklar vardı. Bir de üstüne pikseller gelmiş. Çok yazık. 10.000 lira ödüyorsun. Bütün keyfini kaçırmayı başarıyorlar. Zor mu sağlam bi tv yapmak arkadaş. Her şey para olmuş firmalar için. Eskiden başarının verdiği haz yeterdi . Lanet olsun bu düzenlerine
    .
    Not: RNNN hocam.tekrar özür dilerim. Yanlışlık oldu. Zan altında bıraktım seni. Hakkını helal et.
    Sorunsuz 55C9 yoktur. Henüz benim incelemediğim 55C9 vardır. Lg büyük kurnaz firmadır. 16-18 fiyattan girip 8.400e düşmesi bunun ispatıdır.

    Lg müşteriyi nasıl mağdur ediliri ürettiği telefonlar ve sonrasında yaşananlar ile ortaya koymuştur. Bu firmadan çöp bidonu bile almak mantık dahilinde değildir.

    Bu Burak arkadaşı zerre dikkate almayın kendine özelden yazanlar olsun, burada yazanlar olsun hepsini bir arıza sorun duymadık masallarıyla uyutmuştur Kendisine Aralık ayında ölü pikselim var diye yazdığımda bana bu sorunu ancak Tüketici Hakem Heyeti ile halledebilirsin ölü piksel sorun değil yazmıştır. Kendisi bana Aralık sonrası üretilen bir tane sıfır hata 55C9 göstersin onun belirlediği fiyattan satın alıcam o cihazı.

    Şimdi sorunlu müşterilere bu mal bitti muadili yok diyip para iadesiyle aradan çıkarma hamlesi yapıyorlar.

    Bu arada bu tarz mesaj atanlara firma promötörü etiketi yapıştırıyorlar. 20 yıldır bir Devlet kurumunda idareciyim isteyene özelden kartvizitimi , 2 adet cihaz faturamı vs atarım. Şimdilik C9 dan bir resim koyayım. Ha birde şu bandingin ne olduğunu kavrayamayanlar ve C9da banding olmaz fotoda öyle çıkıyor diyen varsa onlarda baksın resimlere...

    Biraz zaman geçsin Lg gerçeklerini yazmaya devam edicem.
    Ana fikrim LGmagdurlari.com diye bir site açıp orada sorunlu tüm cihaz resimlerini videolarını faturaları ile birlikte toparlamak gibi bir amacım var



    Merhabalar,

    Öncelikle herkese geçmiş olsun diliyorum. Dünya para verip sıkıntıya girmek ne demek iyi bilirim.

    Sizin postunuza cevap olarak yazdım ancak genele hitap eden bir fikir vermek isterim. Belki benim gibi buradaki herkes düşünmüştür ancak yinede aklına gelmeyen arkadaşlar için bir yazmak istedim.

    Öncelikle şahsi fikrimdir ki, bu ürünlerin şu anda piyasada olan bütün modelleri/adetleri aynı hatayı istisnasız veriyor ise, iade edip elinizdeki nakit ile başka bir marka ya da modelle yönelmeniz.

    Ya da benim daha önce uyguladığım bir yöntem oldu.
    2016 yılında 3+1 kendi evimde taşınmamdan ötürü, hiç aklımda yokken, satıcınında yönlendirmesi ile salonuma 50 inch Phi..... marka bir TV aldım. İlk androidlerden. Ama ne android! hayatımda böyle saçma bi TV görmedim. Kendi kendine açılmalar kapanmalar, donmalar, iki gün çalışıp, 3 gün yatmalar vb. Aslında mal ayıplı idi çünkü bu sıkıntılar zaten ilk 6 ayı dolmadan kendini belli etti. 3, 4 kere servise gidip çarede bulamayınca, THH ye dilekçemi yazdım ve paramın iadesini istedim, haklı bulundum. 15 günlük süre sonunda üretici/satıcı karara itiraz etmeyince, kesinleşmiş oldu. ÜRünü satın aldığım gayet bilindik Teknoloji markete yazılı olarak kararın bir kopyasını gönderdim ve ürünü teslim alarak, para iademi istedim. Tabiki gelip ürünü almadılar. Bunu yapmamaın nedeni, ürünü iade etmekten sakındığım iddiasını ortaya atmamaları içindi.

    Peki ben ne yaptım. Ürünü teslim almayan firmaya, teslim sorumluluğum olmaması nedeni ile ürünü iade edemedim ve tam 3 yıl boyunca kullanmaya devam ettim. Her sıkıntı çıkardığında fişi çıkarıp takmam yetiyordu. Daha sonra ürünü yenilemek istediğimde icra müdürlüğünden ilamlı bir icra takibi başlatarak, 2016 yılı itibariyle %9 yasal faizler ve harcamalarım dahil bütün masraflarıda cebime koyarak gidip yeni bir TV aldım.

    Siz 3 yıl beklemeyin. Mahkeme ilamını cebinize koyduktan sonra, ne zaman LG nin piyasadaki ürünlerinin yeni seri sorunsuzları ile değiştiğini görürsünüz, o zaman aynı işlemi yaparsınız. Sonuçta zaman aşımı, garanti süresi, ilk 6 ay gibi süre kısıtlamalarınız olmadan istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.

    İnanın bu forumda istediğimiz kadar yırtınalım hiç bir marka, bu tarz bir tüketici kanunu varken, size yardım etmez. Herşey güçlüden yana çünkü.

    Düşünebiliyor musunuz ki, kendileri de tüketici olmasına rağmen sizim maduriyetiniz karşında mutlu olan, bu konuya girip, can sıkıcı şeyler yazmaktan mutlu olan dünya kadar insan var.

    Tekrardan geçmiş olsun sizlere.
    Açılışı yapayım. İlk olarak 9 Nisan gecesi Vatan Bilgisayardan 9 bin lira ödeyerek C9 model televizyonu satın aldım. Geldi kuruldu derken ekranda sayamadığım kadar çok tekli ve grup halinde ölü pikseller farkettim aynı gün ürün servis tarafından alınarak tarafıma değişim raporu verildi. Neyse dedik ürün değişime gitti Vatan yeni televizyonu gönderdi. 27 Nisan tarihine yeni televizyon için fatura kesildi ve Mayıs ayının başında değişimden gelen ikinci televizyonum kuruldu. Büyük umutlarla değişimden gelen televizyonu beklerken bir şokla daha karşılaştım yine ölü pikseller ve panel hatalar ile doluydu. Çok şükür bu kez ölü pikselleri sayabiliyordum.

    Sürecin sancılı olması sebebiyle servis incelemesini daha sonra yaptırmak üzere servisi gönderdim. Bu sırada ana konu başlığı altında gerekli paylaşımları yaptım ve beklemeye koyuldum.

    Derken aramıza ürünü yeni alan arkadaşlar, benim gibi 2-3 sefer değişim yaptıranlar da katıldı. 1-2 derken herkeste ölü piksel çıktığını farkettim. Eski-yeni kullanıcı, mağaza farketmeksizin birer birer ölü piksel mesajları yağmaya başladı.

    An itibariyle 55” C9 kullanıcıları arasında ölü piksele sahip olmayan yok. En azından ana konu başlığı altında yok kiminde 2 kiminde 5 kiminde 40 piksel hatası mevcut. Benim evime giren 2. değişim televizyonu şu anki ürün. Görünüyor ki değişim çare değil. Tüm hatalı panelleri ülkemize gönderip montajlatmışlar. Buyrun benim değişen ürünüm;








    @alsem denen arkadaş neden yazdığını sildin.

    Tanımadan itamda bulunma arkadaşım. TV geçen ay sonu aldım.eylul de evleniyorum. Yeni eve bu ay bası geciyorum o yuzden tv depo da bekliyordu.haftaya taşındıktan sonra servis çağırıp kurulum yaptıracağım.

    TV alırken, eksi,sikayetimvar, vatan ,hepsiburada ve youtube butun yorumları okuyup izledim karar verdim.
    Bu başlığı aldıktan sonra buldum ve bin pişman oldum aldığıma.
    Neyse açtırıp rapor tuttuğunda burdan atarım sen utanır ve ozur dilersin umarım.
  • Açılışı yapayım. İlk olarak 9 Nisan gecesi Vatan Bilgisayardan 9 bin lira ödeyerek C9 model televizyonu satın aldım. Geldi kuruldu derken ekranda sayamadığım kadar çok tekli ve grup halinde ölü pikseller farkettim aynı gün ürün servis tarafından alınarak tarafıma değişim raporu verildi. Neyse dedik ürün değişime gitti Vatan yeni televizyonu gönderdi. 27 Nisan tarihine yeni televizyon için fatura kesildi ve Mayıs ayının başında değişimden gelen ikinci televizyonum kuruldu. Büyük umutlarla değişimden gelen televizyonu beklerken bir şokla daha karşılaştım yine ölü pikseller ve panel hatalar ile doluydu. Çok şükür bu kez ölü pikselleri sayabiliyordum.

    Sürecin sancılı olması sebebiyle servis incelemesini daha sonra yaptırmak üzere servisi gönderdim. Bu sırada ana konu başlığı altında gerekli paylaşımları yaptım ve beklemeye koyuldum.

    Derken aramıza ürünü yeni alan arkadaşlar, benim gibi 2-3 sefer değişim yaptıranlar da katıldı. 1-2 derken herkeste ölü piksel çıktığını farkettim. Eski-yeni kullanıcı, mağaza farketmeksizin birer birer ölü piksel mesajları yağmaya başladı.

    An itibariyle 55” C9 kullanıcıları arasında ölü piksele sahip olmayan yok. En azından ana konu başlığı altında yok kiminde 2 kiminde 5 kiminde 40 piksel hatası mevcut. Benim evime giren 2. değişim televizyonu şu anki ürün. Görünüyor ki değişim çare değil. Tüm hatalı panelleri ülkemize gönderip montajlatmışlar. Buyrun benim değişen ürünüm;


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 ölü pikselde bende var 27 Mayısta 6 ayı doluyor 23 Martta servis gelip alacaktı TV yi pandemi nedeniyle gelmeyin dedim. Korkum hem salgın hemde salgına rağmen değişim sonrası daha kötüsü gelmesiydi ne yapacağımı bilmiyprum. Hakkımı nasıl kayıt altına almam lazım acaba?
  • 4 Ölü pikselde bende var 22 mayısta da 6 ay doluyor
    15 gün önce Teknik servis geldi. Ölü piksellerin fotoğraflarını çekti merkeze yollicam dedi ve değişim talebinde bulunacam dedi teknik servis Ama merkez bana panel değişimini onaylamış ve bende tekrar merkezi aradım panel değişimini asla kabul etmiyorum ürün 6 ayı doldurmamış daha değişim talebini istiyorum diye kayıt açtırdım merkeze mail atacaz talebiniz doğrultusunda Ona göre gelen cevapla biz size döneriz dediler şu an tekrar beklemedeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şikayet : Sağ alt köşede ölü pixeller.Kurulum yapılırken servis tarafından tespit edilip servis notuna işlendi.

    İkamet Yeri: Hatay/İskenderun

    Alış yeri : Vatan Bilgisayar İnternet mağazası

    Alış Tarihi : 10.05.2020

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 Nisan 2020 vatandan aldım.

    4 adet ölü piksel var.

    3 cm kadar alanda ışık sızması ve 50 kr büyüklüğünde bulutlanma gibi bir şey
    var.Koyu gri renkte kontrol edin sizde de olabilir.Diğer renklerde görünmüyor.

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü




  • Tekrar gecmis olsun Sony kullanicisi olarak..Umarim sorunsuz bir sekilde halledersiniz bu süreci..Sadece 55 inclerde mi sorun mevcut 65 inclerde durum nedir?

    B9'da sikinti yokken acaba Arceligin panel birlestirme konusunda da mi hatasi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony xf9005 varken kore mallarina para kaptirirsaniz olacağı bu. O paralara sony var arkadaslar etmeyin eylemeyin. Sony panasonic bunlar ince elektronik ureten japon markalari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o1yasin kullanıcısına yanıt
    Hocam Bende Xf9005 kullaniyorum ama burdaki Yaziniz kusura bakmayinda Cok yanlis bir uslup..

    Lg C9 mukemmel bir tv...Mesela Lg B9 da' C9'da Xf9005 e teknik olarak fark atar,daha iyi bir tv sorunlari olmazsa tabi..

    Almis arkadaslara soyleydi boyleydi demeye gerek yok,konuyu kirletmeyin bosuna..Saygisizlik yapmaya gerek yok...Eger Konuya faydali olacak birseyler onerirseniz buyrun yazin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 18 Mayıs 2020; 18:40:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Forumda türkiye montaj 55” alıp da ölü piksel ve benzeri panel hatası yaşamayan yok. Defalarca ürün değiştirenler, eski-yeni kullanıcıların tümü dahil.

    65” C9 ve Polonya üretim B9’larda nispeten sorunsuz cihazlar var. Hatalar diğer markalardaki gibi tek tük çıkıyor. Ancak C9’larda büyüklüğü değişmekle birlikte sağlam çıkan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz için teşekkür ederim hocam

    Velev ki bizim satın aldığımız TV ler yanlış seçim olsun, bu yanlış tercih yaşadığımız sorunu hak ettiğimizi göstermez ki.

    Ve gerçekten de "Bu TV Sizinkilerden Daha İyi" demenin yeri burası değil.
  • Pixel temizlemeyi sakın yapmayın arkadaşlar sonrasında bizde de çıktı, öncesinde yoktu ve vatandan alınma, yeniler de sorunlu diye bu şekilde kullanıyoruz biz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayir Arkadas sanki Sony-Panasonic daha iyi algisi yaratmak istedigi icin yazdim,konu disi bir paylasimdir..Iyi olsa bile alakasiz bir yazi konu basligina gore..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Yurt disi forumlarina baktiniz mi acaba Turkiye'ye ozel bir durum mu? Bence Arcelikten kaynaklaniyor durum,hatali uretim montaji gibi geldi bana..Hani birlestirme esnasinda yapilan yanlis bir sey var..

    Tv tasinirken yapilan sert hareketler de buna sebep olabilir, Lg'nin bozuk panelleri yollayip Arcelik'e montaj yaptiracak hali olamaz kesinlikle..Hangi firma surekli iade almaya goze alir ki?

    Hem markaya zarar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,
    Aynı sorun bende de mevcut.06.05.2020 tarihinde vatan bilgisayardan verdiğim siparişim bornova şubesinden kargolanarak tarafıma teslim edildi.Servis kurulum yaptı ve akşamında yaptığım testlerde ölü piksellerin mevcut olduğunu fark ettim.Aşağıdaki resimler bendeki tvye aittir.İyice detaylı incelesem dahada var.Lg nasıl böyle bir iş yapar anlam veremiyorum.Bu kadar mağdur varken birdaha lg mi töbee.Kimseyede tavsiye etmem.Evimde Lg buzdolabı,Lg çamaşır makinası ,Lg televizyon var ama dediğim gibi bundan sonra töbee lg.çevremdeki insanlarda tavsiye etmiyorum artık!!!
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü




  • İlk C9 u vatandan 9 nisanda aldım tv kuruldu ve 14 adet ölü piksel tespit etmem üzerine servis çağırdım tv yi götürdüler ver değişim raporu verildi.

    Vatana değişim raporunu gönderdim.Virüs günlerinde vatanın mağazaları kapalıydı müşteri hizmetlerine ulaşmak tam bir işkence tlfda günlerce 30-40 dakika bekleyerek ulaştım.Yoğun çabalarım sonucu 18 günde 2. C9 geldi.

    Sonuç daha rezalet 20 adet sabit ölü piksel ve 17 adet bir kaybolup bir gelen ölü pikseller üzere toplam 37 adet ölü piksel.

    Resimleri atıyorum sayfada çok fazla yer kaplayacağı için hepsini atmıyorum.

    Şimdi açıkcası ne yapacağımı bilmiyorum.Yeni C9 istesem gelen de aynı olacak.1 haziranda Vatan mağazalarının açılmasını bekliyorum.Şu anda vatanla bu sancılı süreci yaşamamak için en mantıklısı 1 Haziranda mağazalarının açılmasını beklemek.

    Vatandan alınsın veya başka mağazadan alınsın bütün C9 larda ölü pikseller mevcut.Kesinlikle arızalı C9 lar bizim ülkemize gönderildi.Gerçekten çok yazık.


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 18 Mayıs 2020; 22:20:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • LG Shop'tan almış olduğum 9/2019 üretimi 55C9 da 15-20 arası ölü piksel bulunması nedeniyle LG Shop mağaza sorumlusu tarafından bir hafta içerisinde ürünün değişimi yaptırıldı, eskiyi aldılar 11/2019 üretimi olan yeniyi kurdular fakat kurulum esnasında servis görevlileri ile yaptığımız testte maalesef ilk TV den daha fazla ölü piksel tespit ettik ve genellikle bu ölü pikseller TV nin en üst satırlarında mevcut oluyor, bazen de bendeki ikinci TV gibi öbek öbek yanyana bulunuyor. Mağaza sorumlusu tekrar ürünü sıfır bir ürün ile değiştirecek fakat onunda elinden gelen bir durum değil sonuçta sıfır kapalı kutu TV ve ölü piksel var. Bu gidecek yenisi gelecek ama değişen bir durum olmuyor. Bu demektir ki LG Türkiye'de hatalı ürünleri satıyor. Tahminimce seri üretimi hatalı ürünleri paketleyip paketleyip Türkiye'ye gönderiyorlar. Bu durumda sürekli TV yi yenisi ile değiştirsek ne olacak ki?

    Bu OLED TV ler evet kabul ediyoruz ki dünyanın en son teknoloji ve en donanımlı TV leri fakat bu denli pahalı bir TV de piksel sorunu kabul edilemez. Her şeyi yapabilen LG'nin bu ölü pikselleri mi alamıyor yoksa farklı bir durum mu var? Bizim gibi bu ürünü alan binlerce insan var fakat kaçı bu durumdan haberdar ve kaçı ölü piksel testi yaptı, muhtemelen çok az kişi. Burada 25 30 kişi bu testi yapmış ve testi yapan istisnasız herkeste ölü piksel çıkmış. Demek diğer TV sahipleri de bu testi yapacak olursa düşünün ne kadar daha hatalı ürünle karşı karşıya kalacağız. Tahmini 30.00 adet 55C9 satıldı ise en az yarısında bu durum vardır. Peki diğer seriler ve diğer boyutlardaki TV leri de bu kapsama alırsak belki 1.000.000 milyon ürünün yarısı hatalı ürün. Çok korkunç bir rakamla karşı karşıyayız.

    Bu iş artık boyut değiştirdi ve TV mağduru olarak bizler artık bu durumu sorgulamaya başladık. LG nin müşteri memnuniyeti politikası kimlerin elinde? Bu ürünler imha edilmesi gerekirken dip fiyatlardan ülkemize girişi yaptırılıp tavan fiyatlardan mı satılıyor? LG ne yapmaya çalışıyor. LG kalitesi bu mu yoksa? Yoksa Türkiye'de montaj yapılan fabrikada mı bir olumsuzluk var? Kalite kontrol departmanında mı ihmal var? Yeni gelen serilerde de aynı şeyler mi olacak? Biz OLED TV sahiplerinin durumu ne olacak? LG ürünlerinin arkasında ne kadar duracak?
    Bu sorulara cevap verebilecek LG yetkilisinin açıklamalarını bekliyoruz.

    Bizler bu sürecin takipçisi olacağız. Umarız LG yetkilileri de bu sürecin takipçisi olur, göz ardı etmez ve kapsamlı bir soruşturma başlatarak bu hatanın kaynak noktasından başlayıp gerekeni yaparlar. Mesele sadece bizim TV lerin sorunsuz TV ler ile değişimi değil, ülkemize gelen tüm TV lerin sorunsuz bir şekilde gerekli kalite kontrolü yapılarak getirilmesi olur.


    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurullah390 -- 18 Mayıs 2020; 23:1:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Hocam yabancı forumları sürekli olarak takip ederim. Bu şekilde kronik bir soruna rastlamadım. Tek tük benzer hatalar olabiliyor elbet ama burada konusu geçen olay şöyleki;

    Ağustos 2019’dan Mayıs 2020’ye kadar her üretilen modelde ve satın alınan yer farketmeksizin baş gösteren bir sorun mevcut.

    Hatalar benzer şekillerde panel çerçevelerine yakın bölgelerde yoğunlaşmakla beraber kiminde 5 kimin de tam 40 piksel hatası mevcut.

    Artık kullanıcı grubunda sende kaç ölü piksel var ben de kaç var diye konuşuyoruz. Az hatalı panele sahip arkadaşları şanslı sayıyoruz. Deneyimi tamamen bir kenara bıraktık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yazıyı okurken içim burkuldu, çünkü Vatan' dan 9000 TL' ye ben de C9 alabilirdim. Umarım istediğinizi alırsınız, takipteyim.
  • Merhaba
    11.05.2020 vatanbilgisayar dan LG 55C9 oled tv aldim
    Malesef herkezde olan olu piksel sorunu bendede cikti 9-10 tane olu piksel var servisi aradim bayramdan sonra gelip degisim yapalim dediler. Ama takip ediyorum degisim yapanlarinda daha kotu daha fazla olu piksel cikiyor iade de etmek istemiyorum gercekten cok iyi bi tv ama ne olacak LG BU DURUMA EL ATMASI GEREKLI CIDDI PARALAR ODUYORUZ
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.