Şimdi Ara

Vatan bilgisayarın yavaş sistemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Mart Pazar günü Vatan Bilgisayar’dan Acer Aspire 3 A315-42G-R25U model bir notebook siparişi verdim internet üzerinden. Çok hızlı bir şekilde ertesi gün yani pazartesi günü notebook elime ulaştı. Bilgisayarı biraz kurcaladıktan sonra ekranda ölü piksel olduğunu farkettim. Nisanın 1’i çarşamba günü paketleyip vatan bilgisayara geri gönderdim ve içine de bir not yazarak değiştirilmesini talep ettim. Notebook 2 nisan Perşembe günü vatan bilgisayar tarafına ulaştı. Bundan sonra daha ne bana dönüş oldu ne de bir bilgilendirme mesajı gönderilmedi. Yaklaşık 1 hafta geçmeden müşteri hizmetlerini aradım. Yoğunluk sebebiyle yeni arkadaşları işe aldılar sanırım doğru düzgün bir bilgilendirme alamadım kaç defa aramama rağmen. Neyse en sonunda birisi çıktı ürün elimize ulaşmış gözüküyor en kısa zamanda size geri dönüş yapılacak dedi. Neyse bende beklemeye başladım tabi. Hani bilgisayarla ilgili bir şey söyleseler, değişim yapamıyoruz deseler bende iade edicem. Mail de attım artık kimseye ulaşamadığımdan her yolu deniyorum. Ben mail atınca telefonuma servis numarası gönderdiler. Yaklaşık 10 gün olmuştu artık. Bende müşteri hizmetlerini arayıp artık iade etmek istediğimi söyledim. Hiçbiri bir şey yapamıyormuş durmadan başka yere yönlendiriyorlar birde sürekli 40 50 kişi sıra var yaklaşık 1 saatten fazla bekliyorum her seferinde. Neyse artık bende internetten kontrol etmeye başladım. 1 ay kadar Ürününüz serviste kontrol ediliyor yazdı. Yani ölü pikselin neyini kontrol ediyorlar anlamış değilim hem de 1 ay boyunca. 1 ay sonra vatan bilgisayarın internet sitesinde de yoktu servis numarasını girdiğim halde ürün bulunmamaktadır diyordu. Bende merak ettim bir şey mi oldu acaba diye notebookun başına bir şey mi geldi diye bir arıyım dedim tekrardan müşteri hizmetlerini. Çünkü 1 aydan fazla oldu bir şey olmuş olabilir. Aradığımda benden adres bilgilerimi istediler çünkü 1 aydan fazla olmuştu taşınmış, göç etmiş bile olabilirdik. Laptopu bana geri göndereceklerini söylediler ben istemediğimi iade etmek istediğimi söylemiştim desem de yardımcı olamadığını söyledi müşteri hizmetleri. Notebook 8 mayıs Cuma günü elimize ulaştı. Kutunun içinde servis ile ilgili bir kağıt vardı. Donanımsal bir sorun bulunmamaktadır bilmem ne standartlarına göre 5 noktaya kadar ölü piksel normal olarak kabul edilir yazıyordu. Notebooku gönderdikten 37 gün sonra bana geri gönderdiler ve notebookta bir değişiklik yoktu aynı ölü piksel aynı yerinde duruyordu.

    Şimdi sıkıntı şurada 5 ölü piksele kadar normaldir yazısını 37 gün sonra bana gönderene kadar en başından söylenemez miydi? Neden ben 37 gün bekledim ? notebook 37 gün bekletildi ve gittiği gibi geldi. Vatan bilgisayar küçük bir firmaymış onu anlamış oldum. Paylaşmak istedim okuduğunuz için teşekkürler.







  • Rezillik başka bir şey değil..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.