Şimdi Ara

Vodafone net iptal çilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
4.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, adres değişikliği dolayısı ile altyapı olmadığı için vodafone net sözleşmesini ücretsiz fesh etme hakkımız var biliyorsunuz.

    Geçen cuma iptal dilekçesi yolladım ardından bir kaç gün sonra arandım ve arayan kişi kelime oyunları ile iptal etmek yerine hizmti dondurmuş. Bana iptalden sonra 3 ay içinde altyapı gelirse eğer ücretsiz tekrar abone olabilirsiniz gibisinden bir şey söyledi ama dondurma ile ilgili en ufak söz söylemedi buna istinaden salak gibi tamam dedim ve altyapı olmayan yer için 3 ay hizmeti dondurmuş.

    Neyse hemen yeni iptal işlemi için hizmeti aktif ettim ama 29 lira olan dondurma-açma bedeli bana girecek tabi ki yok yere.

    2 gün önce iptal işlemi için tekrar evrak gönderdim fakat 2 gündür ne mesaj geldi ne de arayan var, her geçen gün kullanamadığım internete para ödüyorum.

    Yok mudur bunun bir çözümü? nerden bulaştım bu lanet firmaya.







  • Hocam ben 2 sene önce askere giderken iptal ettirmiştim. BTK şöyle şikayet oluşturmuştum faks çekerken. Kolay bir şekilde iptal ettim.

    ******* nolu Vodafone Net kullanicisiyim. 16/11/2017 tarihinde saat 20:39:28'de sonlanacak olan taahhütümün 16/11/2017 - 20:39:28'den sonra faturalandırılmamasını ve sonlandırılmasını aksi takdirde çıkarılacak faturayı ödemeyeceğimi beyan ederim.

    Vodafone Net taahhütümün bitiminden itibaren aboneliğimi iptal etmemek için çeşitli bahaneler üretebileceğini düşünerek bu metni size yolluyorum. Faksiniz ulaşmadi, faksinizi okuyamiyoruz gibi bahaneleri çok fazla var. İnternette bu konuda çok sayida şikayet var. Vodafone Net'e çekeceğim iptal faksi sonrasi, şikayet metnimde belirttiğim gibi Vodafone Net tarafindan çıkarabileceklerini faturalari ödemeyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paetzold

    Hocam ben 2 sene önce askere giderken iptal ettirmiştim. BTK şöyle şikayet oluşturmuştum faks çekerken. Kolay bir şekilde iptal ettim.

    ******* nolu Vodafone Net kullanicisiyim. 16/11/2017 tarihinde saat 20:39:28'de sonlanacak olan taahhütümün 16/11/2017 - 20:39:28'den sonra faturalandırılmamasını ve sonlandırılmasını aksi takdirde çıkarılacak faturayı ödemeyeceğimi beyan ederim.

    Vodafone Net taahhütümün bitiminden itibaren aboneliğimi iptal etmemek için çeşitli bahaneler üretebileceğini düşünerek bu metni size yolluyorum. Faksiniz ulaşmadi, faksinizi okuyamiyoruz gibi bahaneleri çok fazla var. İnternette bu konuda çok sayida şikayet var. Vodafone Net'e çekeceğim iptal faksi sonrasi, şikayet metnimde belirttiğim gibi Vodafone Net tarafindan çıkarabileceklerini faturalari ödemeyeceğim.
    Teşekkür ederim hocam, deneyeceğim.




  • Kahya Yahya kullanıcısına yanıt
    hocam iptal ettirmeyi başarabildin mi? Bende aradım bugun benden iptal formunu doldurup nufus cuzdanı arkalı önlü resmi ile beraber sistemdeki e posta adresimden iptaltalep@vodafone.com a göndermemi istedi. Yaptım sonrasında söyle bir mail geldi.

    ekşisözlükte iptal çilesi başlıgını okudum da hakketten neye bulaşmışız.

    Tecrübelerini paylaşırsan biz de o yolu izleyelim hocam. Bunlar bayagı sıkıntı gibi. Bir de taahüt bitti. Kazık fiyattan fatura geçiriyolar şuan.

    Değerli Müşterimiz,

    xxxx numaralı iptal talebiniz alınmıştır. Evraklarınızın ve elektronik posta adresinizin kontrol süreci tamamlandıktan sonra sizi tekrar bilgilendireceğiz.

    İptal talebinizin işleme alınması için aşağıda belirtilen ve alınması yasal zorunluluk olan evrakların tümünü elektronik postaya eklediğinizden ve talebinizi sistemlerimizdeki kayıtlı elektronik posta adresinizden ilettiğinizden emin olunuz.

    Eklenmemiş evrak ya da evraklar mevcut ise gerekli tüm evrakları yeniden ekleyerek bu elektronik postayı yanıtlayabilirsiniz.

    İptal talebinizi sistemlerimizdeki kayıtlı elektronik posta adresinizden göndermediyseniz gerekli tüm evrakları ekleyerek kayıtlı elektronik posta adresinizden iptal işleminize yönelik yeni bir talep iletmeniz gerekmektedir.

    Bireysel Hatlar İçin Gerekli Evraklar
    *İptal Formunun imzalı hali.
    *Hat sahibi kimliği.
    Kurumsal Hatlar İçin Gerekli Evraklar
    *İptal Formunun imzalı hali.
    *Şirket yetkilisine ait kimlik
    *İmza sirküsü ve vergi levhası

    İptal talep formuna ulaşmak için tıklayın.

    Kayıtlı elektronik posta adresinizi Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden veya Jetfatura 'da Hesap Bilgileri / Kullanıcı Bilgileri menü seçeneklerinden görüntüleyebilir veya değiştirebilirsiniz.

    İyi günler dileriz.

    İptal süreci ile ilgili daha detaylı bilgi için:https://www.vodafone.com.tr/Net/HizmetDegisiklikleriTalepleri.php
    0850 542 1 542




  • Nüfus Cüzdanı istenmesi Kişisel Verileri Koruma Kanuna aykırıdır.

    Doğrudan bu mailin çıktısıyla birlikte Kişisel Verileri Koruma Kuruluna başvuru yapınız. Biraz da onlar düşünsün artık.

    Ben Jetfatura üzerinden iptal kaydı oluşturdum. İster ederler, ister etmezler, umrumda olmaz. Faturayı tahsil etmek için ben değil, onlar uğraşırlar.
  • ben de adres değişikliği ve yeni adreste altyapı olmaması sebebiyle önümüzdeki hafta iptal talebi açacağım. takip.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Hocam son durum nedir iptal ettiniz mi ?
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    2 hafta oldu hocam. Sol’deyim. Hiç sorun yaşamadım keşke daha önce iptal etseymişim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Bende 100 mbit 75 tl ye kullanıyorum. Pazartesi taahhüdüm doluyor. Bugün mail ve btk üzerinden iptal başvurusunda bulundum. SOL'de hangi paketi ne kadara aldınız ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    https://www.superonline.net/kampanyalar/fiber-kampanyalari/turkcell-ucuran-fiber-kampanyasi

    Bu kampanyaya abone oldum.
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    24 Mbit SOL üzerinden D-Smart 69,90'a satıyor. Anlaşamazsam o pakete geçmeyi düşünüyorum.
  • Kahya Yahya kullanıcısına yanıt
    Iptal ettilermi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    SOL üzerinden hizmet veren firmalar ile SOL'un hizmet kalitesi farklı oluyor deneyimlediğim kadarıyla.

    D-Smart eğer yurtdışı DNS kullanıyorsa, VDF'dan pek farkı kalmaz. TR DNS kullanıyorsa da, aynı kaliteyi yakalayamayabilirsin.

    Bence altyapı sahibine 20-30 fazla ver, en azından muhatabın olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerros

    Nüfus Cüzdanı istenmesi Kişisel Verileri Koruma Kanuna aykırıdır.

    Doğrudan bu mailin çıktısıyla birlikte Kişisel Verileri Koruma Kuruluna başvuru yapınız. Biraz da onlar düşünsün artık.

    Ben Jetfatura üzerinden iptal kaydı oluşturdum. İster ederler, ister etmezler, umrumda olmaz. Faturayı tahsil etmek için ben değil, onlar uğraşırlar.
    Jetfaturada iptal yeri nerede hocam bulamadım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoseCity

    24 Mbit SOL üzerinden D-Smart 69,90'a satıyor. Anlaşamazsam o pakete geçmeyi düşünüyorum.
    Dsmart a geçtiniz mi hocam
  • varslan kullanıcısına yanıt
    Hocam 20 gün oldu mail atalı hala iptal için aramadılar. BTK üzeriden şikayet ettim arayacaklarını belirtiyorlar ama aramıyorlar. Şikayetvar sayfasında çok fazla şikayet var bu konuyla ilgili. BTK üzerinden bir kez daha cevap verirlerse itiraz edeceğim kurum karar verecek o şekilde anca kurtulacak gibiyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoseCity

    Hocam 20 gün oldu mail atalı hala iptal için aramadılar. BTK üzeriden şikayet ettim arayacaklarını belirtiyorlar ama aramıyorlar. Şikayetvar sayfasında çok fazla şikayet var bu konuyla ilgili. BTK üzerinden bir kez daha cevap verirlerse itiraz edeceğim kurum karar verecek o şekilde anca kurtulacak gibiyim.
    Pardon göremedim hangi interneti iptale çalışıyorsunuz vodafone net mi?
  • varslan kullanıcısına yanıt
    Evet Vodafone Net 20 gündür iptal için aramıyorlar. Bu konuda çok şikayet var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoseCity

    Evet Vodafone Net 20 gündür iptal için aramıyorlar. Bu konuda çok şikayet var.
    hocam sms geldimi hattınız kısıtlanmıştır diye başımdan geçeni söyleyeyim 10-15 tane mail attım dün hep bana kayıtlı mail adresinizden mail atın uyarısı geldi en sonunda fax geçtim 5-6 tane iki numaraya da sonra aradım bunları tabi birkaç gündür uğraşıyorum. en son akşam aradığımda gönderdiğim faks ellerine ulaşmış. sonra bir baktım bu sabah 10 da sms geldi hattınız kısıtlanmıştır diye ve internet kestiler beni arayacaklarmış ama kesildi internetim yani demem o ki çok uğraştırıyorlar taciz etmek lazım
  • varslan kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam sms falan gelmedi. İptal için mail attıktan sonra
    ''XXXXX numaralı iptal talebiniz alınmıştır. Evraklarınızın ve elektronik posta adresinizin kontrol süreci tamamlandıktan sonra sizi tekrar bilgilendireceğiz.'' şeklinde mail geldi.

    BTK üzerinden yaptığım şikayete de şöyle bir cevap geldi.
    ''Yapılan incelemede; Mevcut Müşteri Fiber Fırsat Kampanyası (VF) Fiber 100 Mbps kampanyası ile katılım sağladığınız görülmüştür.
    Şikayete konu hususun iptal işlemi ile ilgili olduğu anlaşımıştır. Yapılan incelemede iptal evraklarının tarafımıza ulaştığı tespit edilmiş olup, tarafımızdan akış başlatılmıştır. Tarafınıza yapılacak aramada iptale onay vermeniz halinde işlem tamamlanacaktır.
    İptal işlemi tamamlanana kadar fatura üretilmekte olup, ödeme yükümlülüğü müşterilere aittir.''
    Bende buna da itiraz ettim. Hala arayan soran yok.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.