Şimdi Ara

HepsiBurada / HepsiJet tarafından resmen dolandırılıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28 Nisan’da da Hepsiburada üzerinden 781₺’ye Intel anakart satın aldım. Aynı gün içerisinde işlemcime forum içerisinden bir arkadaş talip olunca bende Ryzen sisteme geçmek istediğimden iptal etmek istedim. Ürün “Hazırlanıyor” sürecindeydi ve müşteri hizmetleri bana bu süreçte ürünün iptal olmayacağını ancak kargo geldiğinde teslim almadığım taktirde otomatik olarak iade olacağını belirtti. 29 Nisan’da kargoyu beklerken şehrimde ki HepsiJet firması tarafından cep numarasından aranarak kargonun sisteme yanlışlıkla teslim edildi bilgisi girdiğini ve kargonun bana 30dk sonra teslim edileceğini söyledi. Kendisine telefonda durumu anlatarak teslim edilmemesi gerektiğini ve iade olacağını söyledim. Kendisi bana bu durumu düzelteceğini söyleyerek ürünü tekrardan depoya yönlendirdi. İşte işin ucu burda koptu. Daha sonrasında tekrardan HB’nin müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım ve onlar bana teslim edildi bilgisi girildi ise ürünü teslim alın sonra tekrar gönderin diyerek o şekilde olmayacağını söylediler. Bu konuşmadan sonra beni arayan cep numarasını aradım ve durumu aynı şekil ona aktararak kargoyu bana getirmesini söyledim. Kendisi bana not düştüğünü ve sistemden kendisinin teslim edildi bilgisini değiştireceğini söyledi. Uygulama içerisinden kontrol et birazdan değişir vs. diyerek kendisinin halledeceğini söyledi ve kapattı. O gün dediği gibi teslim edildi kısmında herhangi bir değişiklik olmadı. 30 Nisan’da tekrar HB müşteri hizmetlerini aradım kendileri bana iade durumunu gördüğünü kargocunun oraya teslim alınmadığını not düştüğünü söyledi. Ürün depoya ulaştıktan sonra 1 iş günü içerisinde iade olacağını belirtti. Ben bu işe kıllandığımdan 1 Mayıs’ta tekrar aradım ve bir önceki gün söylenilenler tekrar söylenerek beklememi ve pazartesi günü iadenin olacağı söylendi. Tabi iade vs olmadı bende bugüne kadar bekledim ve bugün tekrar HB müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer telefonda ki kadın bana herhangi bir iade işlemi veya talebi olmadığını söyleyince şok oldum. Durumu ona anlattım ancak kadın sistemde herhangi bir bilginin olmadığını ürünün teslim edildiğini söyledi ve tekrardan iade işlemi başlatacağını söyledi. Müşteri hizmetlerinden bir ticket oluşturdu ve gene beklemem gerektiği aktarıldı.

    Şuan ürün hala bana teslim edildi gözüküyor ancak ürün bende değil...İade işlemi başladı diyorlar bir başkası herhangi bir işlem yok diyor. Elimde telefon kayıtları ve konuştuğum temsilcilerin isimleri var. Beni cep numarasından arayan beye durumu yazdım kendisi tekrardan durumu düzelteceğini söyledi. Ancak hala bekleyin diyorlar anlamıyorum ürün zaten depolarında bunu hiçbir Allah’ın kulu teyit edemiyor mu? 1 iş günü içerisinde ki iade nerelere geldi. Bu konuda ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Akıl verecek kimse yok mu ne HB’den ne sikayetvar.com’dan nede beni arayan ve yardım için yazdığım kargocudan dönüş var. Şuan resmen kargocu ürünü alıp cebine koysa bir Allah’ın kulu birşey yapamayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam beklemen lazım, ürünü teslim almadiysan elbet iade gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • okumadim ama kargocular şuan çok yogun calisiyor . yurticine kargo vermeye gitmistim almak istemediler cok yogunuz diye ups kargoya verin onlar daha boş dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsijet'in eline düştüysen yandın hocam.Daha doğru düzgün takip sistemleri bile yok.Keşke hiç girişmeseydiniz bu işe ama olan olmuş artık beklemekten başka çare yok gibi duruyor.
  • saat almıştım bende 15-20 gün oldu kargo kayıp.Araştırma talebi oluşturdular bulunmazsa para iadesi yapacağız dediler.Sabrediyoruz lakin az kaldı sabrım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.