Şimdi Ara

SİEMENS REZİLLİĞİ (ürününün arkasında durmayan firma içerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
2
Favori
5.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DAHA FAZLA İNSANIN BİLİNÇLENMESİ ADINA LÜTFEN KONUYU BEĞENEREK ÖNE ÇIKARIN.




    Siemens satış sonrası hizmetler ve yetkili servis hakkında bilgi edinmek isteyen arkadaşlar konuya lütfen.


    06.11.2019 tarihinde n11 üzerinden satın alıp 01.12.2019 da devreye alınan ve kullanmaya başladığım siemens 57NP73NE marka buzdolabı 6 ay içerisinde her iki yanından ezilip bükülmeye başladı. 1,5 aydır virüs olaylarından dolayı erteliyordum fakat daha fazla zaman geçmemesi adına dün servis talebinde bulundum buraya kadar her şey normal.

    Bugün gelen tekniker arkadaş ürünün bu durumunun poliritan çekmesinden kaynaklandığını, normal bir durum olduğunu, benden kaynaklanmadığını, kullanıma engel olmadığını, yeni ürünlerin hepsinde yaşanan bir sorun olduğunu ve onarım ya da değişim yapılmayacağını belirtti.

    SİEMENS REZİLLİĞİ (ürününün arkasında durmayan firma içerir)

    İnanılır gibi değil dolabın iki yan gövdesinde sayısız göçük var. 6 aylık ürün yamuk yumuk oldu adam normal diyor.
    Bu durumun normal olduğunu belirten servis formu yazmasını istediğimde ise veremem cevabını aldım. Biraz diretince servis ücreti öderseniz evrak verebilirim demeye başladı. Bağırıp çağırmaya başlayınca (gerçekten aşırı sinirlendim) "yan gövdede oluşan poliritan çekmesi oluşan dalgalanma normal olduğu bilgisi verildi" yazılı bir servis evrağı bırakıp gitti.

    Kullanıma engel değil evet ama diğer firmalara kıyasla ortalama 1000-2000 TL daha fazla para verip aldığım ürünün 6 ayda ezilip bükülmesi miğde bulandırıcı değilmi.

    Buzdolabının yanlarının eğilip bükülmesi nasıl normal olabilir ve bir servis elemanı bunu nasıl iddia edebilir?

    Sırf servisine ve kalitesine güvendiğim için evimdeki bütün ürünleri siemens aldım ve servis talep ederken gönül rahatlığı ile gelip bakıp değişim önerirler diye düşünürken tüketiciyi salak yerine koymaya çalışıp ya tutarsa taktiği uygulamaları firmanın aslında düşündüğümün aksine sorunlu ve ürününün arkasında durmayan bir firma olduğunu kanıtlamaz mı!

    Yaşanan bu durumdan dolayı siemense bakış açım tamamiyle değişti.
    Tecrübe olması için sizlerle paylaşmak istedim. Beyaz eşya ihtiyacınız olduğunda konunun sizlere azıcık faydası olursa ne mutlu.

    Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.

    Bu da servis formu


    SİEMENS REZİLLİĞİ (ürününün arkasında durmayan firma içerir)


    Edit..

    Yeni bir sorun daha cikti. Cihazda asiri ses problemi basladi. Hakem heyeti sonucu gelene kadar idare eder umarim.





    Edit..




    2019 yılında Tüketici hakem heyetine bulunduğum şikayet sonrası geçen uzuuuunca süreç bir kaç ay önce sonuçlandı ve ancak yazma fırsatı bulabildim..



    Basit bir beyaz eşya sorunumun giderilmesi için çıktığım yolda yaşadıklarımın tamamını yazsam film olur sanırım.



    Geçen süreçte tüketici hakem heyeti beni haklı buldu dolap değişti fakat karşı taraf tüketici mahkemesine taşıdı ve bu sefer mahkemenin dolapla ilgili atadığı Öğr.Gör.Dr. Cahit ATLI karşı tarafı haklı buldu, kendisine bariz ses sorunu var nasıl olur diye sorduğumda "insanım hata yapabilirim ve yanlış karar verebilirim" diyerek kendini savundu. (Bu vatandaş şuan Üsküdar üniv. öğretim görevlisi)



    Allahtan dolabın sesine dair bir sürü video çekmiştim. Hakime hanım ben anlamam sesten falan dese de ısrarıma dayanamayıp dinledi ve ilk sözü de "bu ses dolaptan mı geliyor yahu" oldu..



    Sonuç olarak yargıç şaibeli bilirkişi raporundan ziyade telefonumdan izlettiğim videolara göre karar verdi ve DAVANIN REDDİNE dedi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 17 Mart 2024; 1:23:43 >



  • An itibari ile genel müdürlükten arayan hanim efendi urunun fabrika çıkışlı böyle yamuk olduğunu ve yapılabilecek birsey olmadigini belirtti.

    Gercekten şaka gibi kadin resmen bizim buzdolaplarimiz yamuk yumuk cikiyor demeye getirdi.

    Forumda siemens urun satan bayiler falan vardi birisi durumu aciklayabilir mi gercekten aklim almiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef Türkiye'de firmalar ürünleri satana kadar destek veriyor. Sonrasında ne olmuş çok umurlarında olmuyor fakat tüketici olarak haklarını sonuna kadar kullan ayıplı ürün için tüketici haklarına giderek para iadesi talep edebilirsin.
  • Yeni evlenecek ve beyaz eşya bakan biri olarak bir çok kişi bir tık pahalı olsun ama kaliteli ömrü uzun olsun derken Siemens diyor. Ben bu konudaki müdürlüğün cevabını iğrenç buldum. Kendimi sizin yerinize koyduğumda gerçekten sinir bozucu bir durum olduğuna inanıyorum. Erteleyelim bakalım siemens almayı.. Size de sabır diliyorum..
  • Turkiye'de her marka bu sekilde ilerliyor maalesef. Bosch siemens arcelik beko fark etmez.

    Size de tüketici mahkemesi yolu gorunmus. %95 kazanirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sportal

    An itibari ile genel müdürlükten arayan hanim efendi urunun fabrika çıkışlı böyle yamuk olduğunu ve yapılabilecek birsey olmadigini belirtti.

    Gercekten şaka gibi kadin resmen bizim buzdolaplarimiz yamuk yumuk cikiyor demeye getirdi.

    Forumda siemens urun satan bayiler falan vardi birisi durumu aciklayabilir mi gercekten aklim almiyor..
    Merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun.
    Beni ararsanız ben size izlemeniz gereken yolla ilgili bilgilendirmek isterim.

    Saygılar.

    Serdar Çetin
    05533976676

    @emrihak Merhabalar, lütfen üzerime alınırım :):):) Hocam tüm satıcıları aynı kefeye koymayalım lütfen.
    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun.
    Beni ararsanız ben size izlemeniz gereken yolla ilgili bilgilendirmek isterim.

    Saygılar.

    Serdar Çetin
    05533976676

    @emrihak Merhabalar, lütfen üzerime alınırım :):):) Hocam tüm satıcıları aynı kefeye koymayalım lütfen.
    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Diğer konunuz da tavsiye istedim fakat bu konu hakkında da forumu bilgilendirmeniz faydalı olur diye düşünüyorum.
  • Merhaba, konu sahibi beyefendi ile telefonlaştık. Yarın bende servis kısmında kendisine destek vermeye çalışacağım.
    Söz konusu ürünle ilgili olarak bu tip bir şeye normal denmesi sizlerin de tahmin edeceğiniz gibi normal değil.

    Bir buzdolabı ya da x bir beyaz eşya durdur yere eğilip bükülmez bir bu böyle diyerek de hiç bir marka bir şey yapmadan durmaz.

    Arkadaşım benden alıp almaması adına değil ürün siemens olduğu için kendimce yönlendirme yapmaya çalıştım zaten bazı şeyleri yapmış bana düşey tek bir şey var yarın onu deneyeceğiz umarım sorunu en kısa zamanda çözümlenecektir.

    Saygılar.

    Serdar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhaba, konu sahibi beyefendi ile telefonlaştık. Yarın bende servis kısmında kendisine destek vermeye çalışacağım.
    Söz konusu ürünle ilgili olarak bu tip bir şeye normal denmesi sizlerin de tahmin edeceğiniz gibi normal değil.

    Bir buzdolabı ya da x bir beyaz eşya durdur yere eğilip bükülmez bir bu böyle diyerek de hiç bir marka bir şey yapmadan durmaz.

    Arkadaşım benden alıp almaması adına değil ürün siemens olduğu için kendimce yönlendirme yapmaya çalıştım zaten bazı şeyleri yapmış bana düşey tek bir şey var yarın onu deneyeceğiz umarım sorunu en kısa zamanda çözümlenecektir.

    Saygılar.

    Serdar
    Bu konuyu takibe almıştım ve açıkçası sizin yorumunuzu bekliyordum :)

    Bir konuda da size danışmak isterim.

    Annemler KG57NP72NE buzdolabı aldılar. Buzdolabından zaman zaman öyle bir ses geliyorki buzdolabı ortadan ikiye ayrılıyor sanırsınız (çat, küt diye). Annem bir kaç kişiye sormuş buz kırma özelliği demişler ama öyle bir ses bana normalmiş gibi gelmedi, sizce normal mi veya bir şey yapılması gerekir mi?

    İlginiz ve alakanız için teşekkür ederim
  • Serdar bey ile dün konuştuk firma harici yapmam gerekenleri zaten yapmıştım. Fakat kendiside olaya dahil olmak istedi sagolsun bilgileri aldi bugün bayi olarak arayip görüşecek.
    Gelismeleri sürekli olarak paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hurufat

    Bu konuyu takibe almıştım ve açıkçası sizin yorumunuzu bekliyordum :)

    Bir konuda da size danışmak isterim.

    Annemler KG57NP72NE buzdolabı aldılar. Buzdolabından zaman zaman öyle bir ses geliyorki buzdolabı ortadan ikiye ayrılıyor sanırsınız (çat, küt diye). Annem bir kaç kişiye sormuş buz kırma özelliği demişler ama öyle bir ses bana normalmiş gibi gelmedi, sizce normal mi veya bir şey yapılması gerekir mi?

    İlginiz ve alakanız için teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Merhabalar =) hocam soracağınız bir şey olduğunda her yerde telefonum var lütfen arayın.
    Konu sahibi arkadaşa dün bundan bahsettim, onun sorun yaşadığı model sizinkinin yenisi.
    Sizin modelde maalesef kronik bir problem var elimden geldiğince satmamaya özen gösterdim model güncelken.
    Yapılacak bir şey varmı derseniz o makine için maalesef yok. Eski üretimlerde arasıra ve bir çok modele göre daha çok bu modelde ses sorunu oldu.
    Çalışması soğutması konusunda bir sorun yok ama değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhabalar =) hocam soracağınız bir şey olduğunda her yerde telefonum var lütfen arayın.
    Konu sahibi arkadaşa dün bundan bahsettim, onun sorun yaşadığı model sizinkinin yenisi.
    Sizin modelde maalesef kronik bir problem var elimden geldiğince satmamaya özen gösterdim model güncelken.
    Yapılacak bir şey varmı derseniz o makine için maalesef yok. Eski üretimlerde arasıra ve bir çok modele göre daha çok bu modelde ses sorunu oldu.
    Çalışması soğutması konusunda bir sorun yok ama değil mi

    Alıntıları Göster
    çalışmasında ve soğutmasında bir sorun yok evet, ilginiz ve alakanız için teşekkür ederim
  • Son durum nedir merak ettim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemalSanane kullanıcısına yanıt
    Serdar bey @shopsiemens kayıt açtırdı tekrar arayacaklar beklemedeyiz şuan.
    Bununla birlikte yeni bir durum daha keşfettim dolabın dereceleri gerçek değerleri yansıtmıyor. Mesela 4-18 derece ayarlı fakat sebze ve meyveleri donduruyor. 6-16 olarak ayarladım bugün bakalım nasıl olacak.
    Tekrar siemens marka almak istemiyorum fakat 4750 TL ye aldığım cihaz şuan 6800 TL olmuş para iadesi alsam yerine düzgün birşey almak için ekstra cebimden çıkacak o yüzden hakem heyetine de ürün değişimi için başvuru yaptım.
    Merkezden çözülmezse hakem heyetinden çözüleceğini düşünüyorum ama bu kadar bariz bir durum için hakem heyeti falan uğraşmak da büyük saçmalık.
    Beyaz eşya alacak olan arkadaşlara bir nevi kılavuz olması açısından gelişmeleri güncel olarak paylaşacağım.

    Bu arada siemensin

    SN236I00JT A+ 6 programlı bulaşık makinesi de var. İlk bir kaç yıkamada iz bırakıyordu servis gelip bir ayar yaptı sonrasında Canavar..

    Siemens WM12T581TR A+++ 1200 Devir 9 KG Çamaşır makineside aynı şekilde inanılmaz sessiz ve çok iyi yıkıyor. Bu iki ürünüde tavsiye ederim. Fakat servis kısmında yorum yapamıyorum.
  • Tam da siemens buzdolabı alma arefesindeydim.Dediğin gibi kaliteli olsun pahalı olaun dedim siemense karar vermiştim.Araştırma yapıyorsum servis konusu böyleyse can sıkıcı gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradan 5 iş günü geçti @shopsiemens (izmir bayi serdar bey) farklı bir birime durumu ilettiğini belirtmişti sağolsun fakat dönüş falan olmadı ve anladığım kadarıyla hakem heyetine kaldı. Heyetten değişeceğine adım gibi eminim. Fakat bu kadar bariz bir sorunu kabul etmeyen ve beni zor durumda bırakan siemens ne denli sizlerin yanında olur bilemiyorum.

    Ayrıca servis olayı berbat. Çalışanlardan bahsetmiyorum yönetim berbat servis müdürleri kimse şu dakika istifasını vermeli.
    Bulaşık makinesi yıkamaz gelirler kurulumu yapan arkadaş ayar yapmamış ondan kaynaklanıyor der servis ücreti ister, buzdolabı yamulur kullanıma engel değil der servis ücreti ister.
    Arkadaş garantili ürün ve benden kaynaklı bir arıza değil ne hakla servis ücreti talep ediyorsun!
    Servise bunu yapmayı mecbur kılan yöneticilerinin suçu bu. Gelen teknisyenin değil. Bunuda biliyorum.
    Tamamiyle bilinçsiz tüketiciyi kandırmak üzere hareket ediyorlar.

    Ayrıca,

    Şuan 57NP73NE 505 lt siemens buzdolabı kendi sitesinde 6810 TL (5 ayda yamuldu)
    Muadili hatta daha iyisi arçelik 530lt 270530 EI buzdolabı kendi sitesinde 4670 TL

    Arada 2140 TL fark var ve ben bu farkı ürün 5 ayda eğilip bükülsün diye vermedim.


    Yaşadığım olay bu bütün şeffaflığıyla eksik yada fazla eklemeden yazmaya çalıştım.

    İlerleyen tarihlerde yaşanan durumları güncellemeye devam edeceğim.


    DAHA FAZLA İNSANIN BİLİNÇLENMESİ ADINA LÜTFEN KONUYU BEĞENEREK ÖNE ÇIKARIN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sportal

    Aradan 5 iş günü geçti @shopsiemens (izmir bayi serdar bey) farklı bir birime durumu ilettiğini belirtmişti sağolsun fakat dönüş falan olmadı ve anladığım kadarıyla hakem heyetine kaldı. Heyetten değişeceğine adım gibi eminim. Fakat bu kadar bariz bir sorunu kabul etmeyen ve beni zor durumda bırakan siemens ne denli sizlerin yanında olur bilemiyorum.

    Ayrıca servis olayı berbat. Çalışanlardan bahsetmiyorum yönetim berbat servis müdürleri kimse şu dakika istifasını vermeli.
    Bulaşık makinesi yıkamaz gelirler kurulumu yapan arkadaş ayar yapmamış ondan kaynaklanıyor der servis ücreti ister, buzdolabı yamulur kullanıma engel değil der servis ücreti ister.
    Arkadaş garantili ürün ve benden kaynaklı bir arıza değil ne hakla servis ücreti talep ediyorsun!
    Servise bunu yapmayı mecbur kılan yöneticilerinin suçu bu. Gelen teknisyenin değil. Bunuda biliyorum.
    Tamamiyle bilinçsiz tüketiciyi kandırmak üzere hareket ediyorlar.

    Ayrıca,

    Şuan 57NP73NE 505 lt siemens buzdolabı kendi sitesinde 6810 TL (5 ayda yamuldu)
    Muadili hatta daha iyisi arçelik 530lt 270530 EI buzdolabı kendi sitesinde 4670 TL

    Arada 2140 TL fark var ve ben bu farkı ürün 5 ayda eğilip bükülsün diye vermedim.


    Yaşadığım olay bu bütün şeffaflığıyla eksik yada fazla eklemeden yazmaya çalıştım.

    İlerleyen tarihlerde yaşanan durumları güncellemeye devam edeceğim.


    DAHA FAZLA İNSANIN BİLİNÇLENMESİ ADINA LÜTFEN KONUYU BEĞENEREK ÖNE ÇIKARIN.
    Sorunun hala çözülmemiş olması gerçekten muazzam. Kaliteli olsun diye verilen paraların karşılığı bu olmamalı. Sonuçlarını mutlaka burada paylaşın.
  • Tam Siemens buzdolabı almayı düşürken bi DH konularına bakayım dedim, bu konuyu görmem denk oldu.
    Samsung'a dönüş yapacağım sanırım.
  • benzer bir durumu siemens de ben yaşadım, 1 senelik dolap buzluğu donup bloke oluyordu meğerse gövde arızası varmış hava alıyormuş dışardan , servise gelen eleman söyledık 2 ayda bir buzluk bloke oluyordu. avukattan değişim için ihtarname yolladım, hiçbir telefonuma dönmeyen çözüm üretmeyen firmanın avukatı beni pat diye aradı hemen, çok cüzi bir farkla bana muadil dolap vereceklerini söylediler, muadil diye önerilen model hem özellık hem hacim olarak benim modelden daha kötüydü. Bir üst modeli istedim aynı cüzi farka kabul ettirdim ama buzdolabı olarak bu markayı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Verilen cihazın garantisi önceki dolabın kaldığı yerden devam etti. Buzdolabı alacak olan elctrolux, lg, samsung, vs baksın.
  • sonra neden arçelik

    işte tamda bu yüzden

    değil yamuk yumuk ürün lekeli diye sorgusuz sualsiz koca dolabı değiştirdiler

    kapağı çizik gelen dolabı değiştirdiler

    patlayan cam ocağı değiştiler deyinki şu markada değişti ben duymadım ama

    kargoda zarar gören fırını değiştirdiler

    fırınım hersene termostat bozar 1 sene ücret alırlar bir sene almazlar

    kayıt açarsın gelir bakar sorun bulamazsalarda birşey demeden giderler siemens adamın ciğerini söker sorun yoksa

    7 yıla garantisini uzattığım çamaşır makinasının tambur ve yaylarını garanti bitmesine 1 ay kala değiştirdiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 5 Haziran 2020; 22:19:46 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.