Şimdi Ara

N11 İade Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar N11 üzerinden 1 adet Fakir marka filtre kahve makinesi aldım lakin bana aldığım üründen çok daha ucuz bir model olan Fakir marka filtre kahve makinesi yollandı. Ki bu makine bile ben aldıktan 10 gün sonra kargoya verildi.. 9-10 gündür de müşteri hizmetleriyle cebelleşiyorum, bildiğiniz beni oylamaya çalışıyorlar. Nasıl bu ürünü iade edebilirim? Tecrübesi olan var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • satıcı ile konuştunmu ne diyor. kullanıcı yorumları felan nasıl..şikayet var a yaz derim. Bende dün sipariş vermiştim bi ürün. satıcı ürün onayı yapmayınca iptal ettim. bakalım kaç günde alacaz parayı
  • solokingx S kullanıcısına yanıt
    Hocam satıcıdan hiç ses yok, N11'i en az 6-7 kere aradım işleminiz sıraya alındı vs. diyip geçiştiriyorlar diye düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kolsuz Samuray

    Hocam satıcıdan hiç ses yok, N11'i en az 6-7 kere aradım işleminiz sıraya alındı vs. diyip geçiştiriyorlar diye düşünüyorum
    Ödemeyi tamamladınmı.. Ertele deseydin. Ondan sonra satıcıya ulaşmayı dene telefon bulabiliyorsan.. Oda çözmesse n11 halledecek senin işi. N11 de çözmesse tüketici heyete şikayet edersin.. İlk satıcı ile iletişim kurmaya çalış.. Pazartesi olsun bu ara karışık ortalık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solokingx -- 1 Mayıs 2020; 15:20:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • solokingx S kullanıcısına yanıt
    Hocam satıcıdan zaten 10 gündür hiç bir cevap yok, bugün yine N11'i aradım 5 gündür bana talebiniz işleme alındı vs. diyorlar. Gerçekten N11'den bir daha alışveriş yapmayı falan düşünmüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu devirde hala tüketici haklarının bu kadar kısıtlı olması çok can sıkıcı! 😡

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kolsuz Samuray

    Hocam satıcıdan zaten 10 gündür hiç bir cevap yok, bugün yine N11'i aradım 5 gündür bana talebiniz işleme alındı vs. diyorlar. Gerçekten N11'den bir daha alışveriş yapmayı falan düşünmüyorum.
    Şikayetvar. Com a yaz.. Gene dönmezlerese heyete başvur kardeşim ozaman. Ekşi sözlükte üyeler yazınca arayıp çözmüşler sorunlarını.. Çünkü bi çok kişi o Tarz yerlerden yorumlara bakıp ona göre alışveriş yapıyor.. Forumda da n11 temsilcisi var sanıırm ama ne kadar faydası olur bi yaz istersen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hesabına girerek iade talebi oluşturacaksın. Satıcıyla muhatap olmana gerek yok.
  • Ben daha önceki alışverişlerimden hatırlıyorum n11 ilgileniyor direkt olarak sorununla satıcıyla irtibata geçmek biraz zaman alabilir sonuçta binlerce insan ürün satıyor binlercesi de ürün alıyor
  • n11 iade almamak için bahane üretiyor.. n11 demek n tane bahane demek. buarada iade yapabildiniz mi?? 10 gündür iade ile uğraştırıyor.. sonuçta thh ye gideceğiz gibi..

  • 17 gün dolduğunda sistem otamatik iade yapacaktır. 17 gün önce iş zor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: darker

    17 gün dolduğunda sistem otamatik iade yapacaktır. 17 gün önce iş zor.

    duymadığımı duydum, kutusu açılmamış ürün iadesi için servis raporu gerekliymiş, elektronik eşyalarda böyleymiş.. bir daha tövbe, n11 asla..

  • kanun 14 gün diyor, bu 17 iş günü olayı nereden çıkarıyor N11 bilen var mı?

  • ankaland kullanıcısına yanıt

    pandemiden dolayı 17 diyor n11

  • quote:

    Orijinalden alıntı: darker

    pandemiden dolayı 17 diyor n11

    kanun 14 gün diyor,mesafeli satış sözleşmesi 14 gün diyor, n11 kendi sitesinde 3 iş günü diyor.. pandemi bahane edilmesi kanuna yönetmeliğe aykırı, yazılı istiyorum, kendi "kep" kayıtlı e postalarına gönderdim, yanıt istiyorum, 17 iş günü ve elektronik eşyalarda servis raporu konusunun yazılmasının açıklığa kavuşturulmasını talep ettim, yanıtı bekliyorum.. gelecek yanıt işi mi kolaylaştıracaktır.

  • N11 tam anlamıyla pişmanlıktır, yasaları tanımazlar, servis raporlarına inanmazlar.


    Vakit kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvuru yapın.


    https://forum.donanimhaber.com/n11-thh-kararini-uygulamiyor--149194328

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tripleseven

    N11 tam anlamıyla pişmanlıktır, yasaları tanımazlar, servis raporlarına inanmazlar.


    Vakit kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvuru yapın.


    https://forum.donanimhaber.com/n11-thh-kararini-uygulamiyor--149194328

    thh ye bildirim yaptım hocam.. size pm attım.. geçmiş olsun, bunlar kanun tanımıyorlar, kendilerini kanun üstü görüyorlar, kendi kendilerine bir şeyler uydurup duruyorlar, n11 demek, gerçekten pişmanlıktır.. kutusunu açmadığınız bir elektronik parçayı servis raporu olmadan iade almam ve bunu satıcıya teslim tarihinden itibaren 17 iş günü sonunda KARAR VERİRİM, diye bir şey var mı?? 17 iş günü bekle ve sonra düşüneceğim, ön bilgilendirme formunda "Alıcı’nın cayma hakkını kendilerinin düzenlediği mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formlarında 14 günde iade açıkça yazıyor.

    n11 tek bir şeyi amaçlıyor, iadelerde tüketiciyi uğraştırıp vazgeçirmek, başka bahane yok, nede olsa tüketici uğraşmak istemeyecektir, bir arkadaş (youtube videosu çekmiş araştırabilirsiniz) anakartı iadesi defalarca reddedilmiş, yok pin eğri, yok başka ne vs, konuyu uzattıkça uzatmışlar, en sonunda "iade kapsamında değil" diye bir yazı göndermişler, gerekçe " SARF MALZEME" anakart oldu sarf malzeme.. yahu bunlar esnaflığı batırmışlar bunlara karşı sessiz kalmamak, ahlaki, vicdani ve insani görevdir.. uğraşacağım arkadaşlar, sessiz kalan önce kendine sonrada mağdur olacaklara karşı ahlaki ve vicdani sorumludur.


    https://forum.donanimhaber.com/n11--149247298




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankaland -- 28 Mayıs 2021; 19:17:22 >




  • ankaland kullanıcısına yanıt
    Geç gördüm kusura bakmayın hocam. Edebildim ama süründürdüler daha n11'den bir şey almadım. n11'den bu olay öncesinde de bir uzatma kablosu almıştım 15TL gibi bir fiyata kablo yandı az daha sistemim de yanıyordu mağduriyetim o zaman da giderilmemişti :) Geçenlerde Amazon'dan Laptop almıştım SSD 1.5TB olarak gözüküyordu ama 512gb SSD 1TB HDD imiş adamlar 1100TL para iadesi yaptılar madur olmamam için. Amazon umarım diğer Türk şirketlere örnek olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.