Şimdi Ara

Türk Telekom Online Başvurumun Evrakları 5 Nisan'dan beri tarafıma ulaşmadı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Marhaba arkadaşlar, konuyu detaylı okumanızı ve yardımlarınızı bekliyorum, yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Türk Telekom'u Cep telenum'dan arayıp online olarak 05.04.2020 tarihinde 100mbit Fiber AKN siz Kotasız Limitsiz paketine başvuruda bulundum. Yapmış olduğum bu internet başvurusuna istinaden tarafıma imzalamam gereken evraklarımın kargo ile Tele Kurye firması tarafından gönderileceğini ilettiler ve bu kargonun maksimum 5 iş günü içerisinde tarafıma ulaşacağını söylediler, kargo tarafıma ulaştıktan sonra imzalamam ve geri göndermem dahilinde Türk Telekom ekiplerinin gelip kurulum yapacağımı ve internetimin açılacağını söylediler. Maalesef 24.04.2020 tarihi itibarıyla tarafıma herhangi bir evrak ve kargo ulaşımı halen sağlanmadı.

    Türk Telekom müşteri hizmetlerini aramam sonucunda bana Tele Kurye takip numarası verildi, 3537613951 bu numara üzerinden Tele Kurye'nin sitesinde sorgulama yaptığım zaman benden bir şifre istemekte, müşteri hizmetlerine şifreyi sorduğum zaman kendilerinde bu sipariş numarasından başka bir takip no bulunmadığını, kendilerinde herhangi bir şifrenin olmadığını söylediler, evraklarımın ise 05.04.2020 tarihinde Tele Kurye firmasına verilip kargolandığını söylediler.

    Daha sonrasında telekurye iletişim numarası olan 02122953060 nolu irtibat telefonlarını aradım, oradan takip yapmaya çalıştığımda ise cep telefonuma gelen şifreyi girmemi istedi, fakat cep telefonuma herhangi bir şifre gelmediği için takipte bulunamadım, bunun dışında Tele Kurye firmasına hiçbir şekilde ulaşım sağlayamadım.

    Buna istinaden şikayetvar.com üzerinden Tele Kurye firmasına bir şikayet açtım şikayetimi sizlerle paylaşıyorum,

    Türk Telekom Online Başvurumun Evrakları 5 Nisan'dan beri tarafıma ulaşmadı!


    Şikayetime bir müddet sonra cevap geldi o cevap ise şu şekilde,

    Türk Telekom Online Başvurumun Evrakları 5 Nisan'dan beri tarafıma ulaşmadı!


    Bu cevabı gördükten sonra bu hayalet firmaya bir daha ulaşım sağlayamadım ve evraklarımın kayıp olduğunu anladım.

    22.04.2020 Tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak bir şikayet talebinde bulundum, bu şikayet talebimde kargomun henüz tarafıma ulaşmadığı bu yüzden internet alamadığımı ve mağdur olduğumu belirttim, eğer tarafıma ulaşım sağlanmayacak ise iptal edilmesini ve benim bayi üzerinden başvurarak daha hızlı bir işlem yapacağımı söyledim. Bana evraklarımın kargo sürecinde olduğunu belirttiler, kargo sürecinde olan online başvuruları iptal etme yetkileri yokmuş, bu sebepten dolayı iptal etmediler, ve bu durumdan dolayı ben bayi üzerinden yeni bir başvuru yapamamaktayım, kendilerine maksimum 5 iş günü dediğiniz kargo uzun süredir tarafıma ulaşmadı bu süreç geçti dedim beni daha fazla mağdur etmeyin diye belirttim, ek olarak daha önce şikayetvar.com üzerinden Tele Kurye firmasına açmış olduğum şikayet sonucunda Tele Kurye adıma bir kargonun bulunmadığı bilgisini verdi dedim, gerekli şikayet telebini oluşturup tele kurye firması ile iletişime geçeceklerini ve bana geri dönüş sağlayacaklarını belirtiler ve telefonu kapattık.

    Anlayacağınız üzere tarafıma halen bir geri dönüş sağlanmadı, bu durum canımı sıkmaya başladı, yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar, gelişmeleri konu üzerinden edit yaparak paylaşacağım.

    - 25.04.2020 BTK ya internet üzerinden bir şikayet dilekçesi yazdım,

    Türk Telekom Online Başvurumun Evrakları 5 Nisan'dan beri tarafıma ulaşmadı!


    Umarım bunun yaşadığım sorunun çözümü için bir yardımı dokunur.

    - 25.04.2020 şikayetvar.com üzerinden tekrardan daha detaylı ve takip numarası içeren bir şikayet oluşturdum, bakalım geri dönüş sağlayacaklarmı, gerçi türk telekomun kendileri bile firmaya ulaşamıyor ama bakalım artık.

    Türk Telekom Online Başvurumun Evrakları 5 Nisan'dan beri tarafıma ulaşmadı!


    - 26.04.2020 Şikayetvar.com sitesine yaptığım şikayet bir diğerinin benzeri şeklinde olduğundan iptal edildi, sağolsunlar artık o taraftanda klasik bir tekme yedik.

    - 26.04.2020 Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp abartısız 45 dakika derdimi anlatmaya çalıştım, fakat tek yaptıkları kayıt oluşturmaktan öteye gidememek hiçbir çözüme ulaşamadım işlemim kargo aşamasına geçtiği için hiçbir şekilde sistemsel olarak iptal sağlayamıyorlar böyle rezalet bir sistemleri var, takım liderleride aynı şekilde hizmet veriyor şans eseri bir tanesi geri döndü, bana söyledikleri tele kurye ekibine bir mail attık işte sizin kargonuz evraklarınız ordan bize geri dönecek sonra iptal olacak şeklinde, bu şekil bir kayıt açmışlar mail atmışlar falan filan. Şaka gibi gerçekten artık uğraşacak hulkum kalmadı bekliyoruz...

    - 01.05.2020 22 Nisanda oluşturulan 2484197703 nolu bu konu ile alakalı şikayet kaydım bu gün itibarı ile halen sonuçlanmadı ve herhangi bir geri dönüş sağlanmadı, Tele Kurye nin numarasını 100 den fazla kez arayarak bir şekilde müşteri temsilcilerine ulaşmayı başardım, yapılan kontrollerde adıma tc numarama cep telefonuma kayıtlı herhangi bir evrak kargo modem vb türk telekom tarafından kendilerine verilmemiş, benim adıma kendilerinde hiçbirşey yok! Bunun üzerine türk telekom müşteri hizmetlerini defalarca aramama yetkililer ve müşteri temsilcileri ile defalarca konuşmama rağmen hiçbir sonuç alamadım, kendileri kargoya verildi diyor ve bu işlemi iptal edemeyiz diyor.

    Twitter üzerinden ceo ya kadar attığım mesajlar geri dönüşsüz ve sonnuçsuz kaldı, BTK ya yaptığım şikayetin kaydı türk telekomda oluşturulmuş, 15 gün içerisinde geri dönüş yapcaklar, bekliyoruz tek umudum BTK kaldı.

    - 01.05.2020 Müjde! BTK ya yağtığım şikayet doğrultusunda az önce arandım, ve başvurum iptal edildi, ben kurtuldum gerisi sizin başınıza, büyük hüsran ve rezillik sona erdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasko92 -- 1 Mayıs 2020; 10:34:26 >







  • Bayiye gidin müsait zamanınızda. Oradan başvuru yapın, bu başvuru askıda kalmış olur. Bayi ilgili yerlere mail atarak bu başvurunuzu silecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bayiye gittim, Türk Telekom genel merkez binasına gittim, her iki yerdende başvuruda bulunmak istedim fakat online bir başvurumun olduğunu bu başvuru iptal olmadan yeni başvuru yapamayacağımı söylediler, başvurumu almayıp beni yolladılar sistem kabul etmiyormuş.

    İptalde etmiyorlar, kargo gelecek ben imzalamadan reddedip geri yollayacam tekrar türk telekoma ulaşacak iptal olacak, ölme eşşeğim yaz gelsin..

    Bu tür sıkıntılar genelde hep beni bulur.
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Hocam anladım probleminizi. Manuel olarak iptal olmuyor demek ki.

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Buradan yazar mısınız hocam konuyu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    "Şikayetiniz İle İlgili Hizmet veya Telefon Numarasını Giriniz" diye bir kısım var daha önce buradan millenicom u da şikayet etmiştim, bu kısmı boşmu bırakayım yoksa cep telefonumu mu yazayım? Çünkü bir abone numaram yok.
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Telefonunuzu girin hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam gerekli şikayeti yaptım, onunda resmini konu içinden paylaşacam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet an itibarıyla Tele Kurye firmasının resmi sitesine artık ulaşım sağlanamamakta.

    Bakınız:https://www.telekurye.com.tr/

    Keşke Türk Telekom evreklarımı MNG kargo ile yollasaydı, mundar oldu başvuru 20 gündür.
  • Daha çoooook beklersin o evrağı.Evraklar izmirden geliyor.İzmirdeki operasyon da kim varsa ilgilenmiyor.Evrağınız kesin orda ama zahmet edip göndermiyorlar.Ayrıca kurye getirmeyecek MNG kargoya verecekler.Aynı durumu yaşadım.Tam 2 ay uğraştım ama müşteri hizmetlerindeki insanlar o kadar mal ki soruna soruyla cevap veriyor işine gelmeyince başından savıyor.TürkTelekom iflas bayrağını çekeli çok oldu.Güç bela ayak da duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    - 26.04.2020 Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp abartısız 45 dakika derdimi anlatmaya çalıştım, fakat tek yaptıkları kayıt oluşturmaktan öteye gidememek, takım liderleride aynı şekilde hizmet veriyor şans eseri bir tanesi geri döndü, bana söyledikleri tele kurye ekibine bir mail attık işte sizin kargonuz evraklarınız ordan bize geri dönecek sonra iptal olacak şeklinde, bu şekil bir kayıt açmışlar mail atmışlar falan filan. Şaka gibii gerçekten artık uğraşacak hulkum kalmadı bekliyoruz...
  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    Bende abone oldum cuma günü sözleşme ve ne varsa ekip getirecek

    Ekip dediğim santral ekipleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 27 Nisan 2020; 10:34:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasko92

    - 26.04.2020 Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp abartısız 45 dakika derdimi anlatmaya çalıştım, fakat tek yaptıkları kayıt oluşturmaktan öteye gidememek, takım liderleride aynı şekilde hizmet veriyor şans eseri bir tanesi geri döndü, bana söyledikleri tele kurye ekibine bir mail attık işte sizin kargonuz evraklarınız ordan bize geri dönecek sonra iptal olacak şeklinde, bu şekil bir kayıt açmışlar mail atmışlar falan filan. Şaka gibii gerçekten artık uğraşacak hulkum kalmadı bekliyoruz...
    Boşa bekliyorsun hocam.İşleri yalan dolan.Çağrı merkezindeki adam Taşeron firmanın adamı.Sırf seni başından savmak için uydurup duruyor.Evraklar hiçbir zaman iptal olmayacak.İptal olmadığı gibi yeni başvuruda yapamayacaksın online olarak.O kadar beceriksizler ki senin o başvurunu bir türlü iptal edemeyecekler.Genel merkeze topu atacaklar.

    Bayiye gitsen kesinlikle Transfer işlemi yapmıyor.Muhtemelen transfer olunca pay alamıyorlar.Bayi diretiyor yeni başvuru yapalım abi diye.4 tane bayi gezdim hele bir tanesi kendinden o kadar emin ki 2 günde açılır abi VDSL de alırsın diyor.Üzerine basa basa kardeşim boş VDSL port yok bak benim o portum giderse 1 yıl belki 2 yıl port beklerim dedim.Abi sen sıkıntı yapma içeriden hallediyorum diyor birde (Yalan sırf abone başı para için sallıyor)

    Ben türktelekomdan ümidi kestim artık.2 ay önceki başvurumun hala EVRAKLARI gelecek bana :) şaka gibi.Aradığımda da başvurunuz var allah allah ben hemen mail atıyorum yarın kargoya verilsin diyor müşteri hizmetlerindeki öküzler.Öküz diyorum çünkü yemin ederim konuşmayı bilmeyen adamı tutup koymuşlar oraya.

    Bana inanmıyorsan yarın ara müşteri hizmetlerini birisiyle görüş , onunla görüşüp telefonu kapatır kapatmaz tekrar ara yeni kişiye bağlanınca başka yalan uydurduğunu göreceksin.2 ay acayip tecrübe ettim

    Bu arada netspeed kullanıyorum.Allah belasını versin packed loss %90 olur mu ya.100 lira para veriyoruz doğru düzgün hizmet veren yok.Kimden hizmet alıcaz abi ??? 2020 'deki hale bak.




  • tasko92 kullanıcısına yanıt
    evime 2.bir internet bağlatacağım de şansını böyle dene
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    Az önce de müşteri hizmetlerini aradım, tam 20 dakika ıslarla konuştum derdimi anlattım hep aynı işlemlerden bıktığımı sert bir dil ile belirttim, beni üst düzey yetkiliye aktaracaktı aktarıyorum dedi aktardı, bir baktım başvuru kısmından birine rasgele aktarmış, kadının rütbesini mevzisini sormasam beni kandıracaklar.

    Kendisi hakkında şikayet oluşturdum, ama şikayet incelendi yanlış birşey yok diye mesaj geldi. :)

    Allah bunlarında belasını versin, millenicom ve sıfatsız turk telekom gözümde bitti.

    Bu arada 5 kuruş etmez hayalet firma tele kurye nin de allah belasını versin saatlerce aramalarıma rağmen telefona kimse çıkmıyor ve meşgule düşüyor, hakikatten bu firmalar 5 kuruş etmez tükürsem tükürüğüme yazık olur üzülürüm kargomuda getirdikleri yok.

    Evime internet bağlatmaktan vazgeçtim, taaki adam gibi bir hizmet bulana kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kabul edilmiyor, maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • - 27.04.2020 an itibarıyla tele kurye firmasına ulaşmayı bir şekilde 300 ün üstünde arama ile başardım, telekurye deki kadın adıma telefonuma ve tc numarama kayıtlı herhangi bir karonun evrağın bulunmadığını söyledi, bunun üzerine türk telekomu arayıp durumu bildirdim, maalesef tekrar kayıt uluşturdular ve ön başvuruyu iptal etmediler çünkü kargo aşamasında...

    Çıldırmamak elde değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya Allah kahretsin. Kendi başıma gelmiş gibi sinirlendim okurken. Bu nasıl rezil bi durumdur. O müşteri hizmetleri konusunda o kadar çok haklısınız ki. Karşılarında işi bilen işten anlayan birisini istemiyorlar çünkü hiçbirinin bu konular üzerne eğitimi tam değil. Basma kalıp ezber cümlelerle herkesi ilkokul mezunu insan zannederek anlatıyorlar.

    Bana sms geldi altyapınız tamamlandı en kısa sürede 4440375 den aranacaksınız diye.
    3 gün geçti kimse aramadı bugün ben kendim başvurdum online. Çünkü artık illalah geldi 6 aydır altyapı yüzünden yeterki en kısa sürede bağlantı kurulması için baktım hemen aradılar.
    Diyorum ki bakın beni arayacaklar diye sms geldi burdan benim farklı kanal ile başvurmam sorun yaşatır mu diyorum? Burdan başvuru yapabilirsiniz diyor. Gpon cihaz ve modem mi gelicek diyorum gpon ve tivibu kutu gelicek diyor ufak gpon cihazı modem diyo yanında modem yokmu diyorum tivibu var diyo.
    En son tamam dedim bunlar sırf hedef tutturmak için para alan eğitimsiz çalışanlar. Eğitimsiz derken firma tam bilgi eğitimi vermiyor yada bunlar eğitim zamanı instagram kaydırıyor.

    Bakalım benimde evraklarım kargoya verildi ama sizin konuyu okuyunca tedirgin oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasko92

    - 27.04.2020 an itibarıyla tele kurye firmasına ulaşmayı bir şekilde 300 ün üstünde arama ile başardım, telekurye deki kadın adıma telefonuma ve tc numarama kayıtlı herhangi bir karonun evrağın bulunmadığını söyledi, bunun üzerine türk telekomu arayıp durumu bildirdim, maalesef tekrar kayıt uluşturdular ve ön başvuruyu iptal etmediler çünkü kargo aşamasında...

    Çıldırmamak elde değil.
    Ne dedim ben size hocam :) Müşteri hizmetleri acayip sallıyor.Oraya oturtukları adamları azıcık teste tabi tutun abi ya.Bu kadar mı mal olur insan
  • FNDR kullanıcısına yanıt
    hocam ben bıraktım artık, uğraşmayacam allah kahretsin istemiyorum internet falan telefonumdan idare ederim ben, bu duruma getirdiler insanı...

    Dediğiniz gibi orada çalışan müşteri temsilcilerindne tutun takım liderlerine kadar alayı cahili cühela, primat atalarımız bile bunlardan daha zeki olabilir, gerçekten ne dediğimi idrak dahi etmiyorlar, bunların yerini yurdunu bulsam mekanlarına gidip onları eğitirdim ücretsiz olarak.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.