Şimdi Ara

YURTDIŞI LOGITECH ÜRÜNLERİNDE GARANTININ GECERLI OLABILMESI ICIN YENI UYGULAMA.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba. Yurtdisi Logitech ürünlerinin uluslararası garantiye girmesi konusunda Logitech yeni bir uygulamaya gitmiş. Sanirim çok suistimal edilen bir uygulamadan sonrası buna geçmişler. 2 aşamalı uygulama.

    1. Sizden faturasini ve açtığınız bilet numarasının yazılı olduğu bir kağıtla cihazın seri numarasını vidyo çekerek gondermenizi

    2. Bu aşamada ise! arizali olarak belirttiğiniz cihazınızı seri numarasını göstererek ve parçalayarak (çekicle) videoya çekip gondermenizi istiyorlar.

    Bunları yaptıktan sonra size yeni ürün gönderilecektir.

    Bilgilendirmek istedim.



  • 1 ay önce kadar yardımcı olmadılar hollanda çıkışlı mouseme bende kagıdı çöpe attım faturamı falan
  • hocam F710 gamepadin nano alıcısı kaybolmuştu logiteche ticket oluşturdum ürünün videosunu ve arka tarafındaki seri numarasını ticket numarasıyla birlikte video çektim. ürünü gönderdiler ancak gümrüğe takıldı, ne yapmalıyım?

    aşağıdaki linkten oluşturduğum konuya bakabilirmisiniz, detaylı olarak ups kargodan gelen gümrük mesajı konuda
    Logitech Nano Alıcısı Gönderdi Gümrüğe Takıldı Ne Yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StaNOnE -- 28 Nisan 2020; 0:26:21 >
  • bana 8 gündür cevap vermediler

    sorunu gösteren video felan da çekmiştim.

    5 gün önce biri atandı öyle duruyor

    buradan
    https://support.logi.com/hc/tr/signin?return_to=https%3A%2F%2Fsupport.logi.com%2Fhc%2Ftr%2Frequests

    iletişime geçmiştim farklı bir yerden mi yapmalıydım acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Winter Is Coming -- 5 Mayıs 2020; 19:50:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winter Is Coming

    bana 8 gündür cevap vermediler

    sorunu gösteren video felan da çekmiştim.

    5 gün önce biri atandı öyle duruyor

    buradan
    https://support.logi.com/hc/tr/signin?return_to=https%3A%2F%2Fsupport.logi.com%2Fhc%2Ftr%2Frequests

    iletişime geçmiştim farklı bir yerden mi yapmalıydım acaba ?
    Koronadan dolayi geç cevap veriyorlar maalesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.