Şimdi Ara

Karun'un Hazinesi (PC Oyunu)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Karun çok zengin bir Kral, ve değerli Hazinesini yağmacılardan korumak için birden fazla yere bölerek saklar. Hazine avcılarını yanıltmak için de sahte gömüler hazırlatır. Gerçek hazineyi bulabilmek için sınırlı gücün var. Ve tüm gücünü yitirmeden önce tüm Hazineyi bulabilmeslisin.

    http://www.mediafire.com/file/9uqv0uaqcddf5mw/Karunun_Hazinesi.zip/file



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K110 -- 24 Nisan 2020; 0:41:29 >



  • Kaynak kodları da burada. İsteyen kendi zevkine göre düzenleyebilir.

    open window 960,600
    clear screen

    color 0,105,255
    fill rectangle 0,0,960,600
    color 255,255,255
    text 300,100,"Karun'nun Hazinesi","swiss30"
    text 20,200,"Karun çok zengin bir Kral, ve müthiş bir hazineye sahip.","swiss20"
    text 20,250,"Zamanla yaşlanır ve hasta düşer. Kendinden sonra Hazinesinin yağmalanacağını düşünür, ve","swiss20"
    text 20,300,"derğerli Hazinesini parçalara bölerek, çok sayıda çukura gömdürür. Ve Hazine avcılarını","swiss20"
    text 20,350,"yanıltmak için daha çok boş çukur kazdırır ve içini boş olarak kapattırır.","swiss20"
    text 20,450,"Hazineleri bulabilmek için sınırlı gücün var. Her bir Hazine bukduğunda 10 adımlık daha","swiss20"
    text 20,500,"güç kazanırsın. Tüm Hazineyi bulduğunda kazanırsın. Veya eksik bulduğunda yada hiç","swiss20"
    text 20,550,"bulamadığında kaybedersin.","swiss20"

    a$=inkey$
    clear window

    dim SayacX(775)
    dim SayacY(575)
    dim BulduX(775)
    dim BulduY(575)

    x = 25
    y = 25
    HazineSayar = 0
    SahteHazineSayar = 0
    Sayac = 50

    color 230,255,230
    fill rectangle 0,0,800,600
    color 200,255,200
    fill rectangle 800,0,960,600

    color 255,255,0
    for ZeminX = 25 to 775 step 50
    for ZeminY = 25 to 575 step 50
    fill circle ZeminX, ZeminY, 25
    next ZeminY
    next ZeminX

    color 0,0,0
    for SahteHazineX = 75 to 775 step 50
    for SahteHazineY = 75 to 575 step 50
    Tesadufen = int(ran(5))
    if Tesadufen = 3 then
    SahteHazineSayar = SahteHazineSayar + 1
    fill circle SahteHazineX, SahteHazineY, 25
    SahteHazineSayar = SahteHazineSayar
    SayacX(SahteHazineX) = SahteHazineX
    SayacY(SahteHazineY) = SahteHazineY
    endif
    next SahteHazineY
    next SahteHazineX

    Label Tekrardan

    color 0,0,0
    for HazineX = 75 to 775 step 50
    for HazineY = 75 to 575 step 50
    Rasgele = int(ran(50))
    if Rasgele = 49 then
    HazineSayar = HazineSayar + 1
    fill circle HazineX,HazineY,25
    HazineSayar = HazineSayar
    BulduX(HazineX) = HazineX
    BulduY(HazineY) = HazineY
    elsif HazineX = SahteHazineX then
    HazineX=HazineX+1 or HazineX=HazineX-1
    elsif HazineY=SahteHazineY then
    HazineY=HazineY+1 or HazineY=HazineY-1
    endif
    next HazineY
    next HazineX

    if HazineSayar = 0 goto Tekrardan

    Color 0,0,255
    text 850,50, "Toplam "+str$(SahteHazineSayar+HazineSayar),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt
    text 850,100,"Define "+str$(HazineSayar),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt

    sleep 0.2
    Define = HazineSayar

    Color 0,205,205
    fill circle x,y,25
    i=0
    while(i <> 1)

    a$=inkey$

    if (x<25) x=25
    if (x>775) then
    x=775
    color 255,255,255
    fill circle 825,y,25
    endif
    if (y<25) y=25
    if (y>575) y=575

    if Sayac = 0 then
    gosub Kaybettin
    endif

    if Define = 0 then
    gosub KAZANDIN
    endif

    Sayac = Sayac - 1
    Color 200,255,200
    fill rectangle 800,290,960,350
    color 0,0,0
    text 850,320,"Kalan "+str$(Sayac),"swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt

    if x=BulduX(x) and y=BulduY(y) then
    sleep 0.2
    Define = Define -1
    Yan=x
    Dik=y
    Sayac = Sayac + 10
    BulduX(Yan)=ZeminX
    BulduY(Dik)=ZeminY
    color 255,0,0
    fill rectangle 800,200,960,250
    color 255,255,0
    text 810,230,"Define Buldun","swiss20" // Linux'ta "9x15" olarak düzelt
    sleep 1
    color 200,255,200
    fill rectangle 800,200,960,250
    else
    Define = Define
    endif

    if a$="right" then
    x = x+50
    color 0,255,255
    fill circle x,y,25
    color 255,255,0
    fill circle x-50,y,25
    elsif a$="left" then
    x = x-50
    color 0,255,255
    fill circle x,y,25
    color 255,255,0
    fill circle x+50,y,25
    elsif a$="up" then
    y = y - 50
    color 0,255,255
    fill circle x,y,25
    color 255,255,0
    fill circle x,y+50,25
    elsif a$="down" then
    y = y + 50
    color 0,255,255
    fill circle x,y,25
    color 255,255,0
    fill circle x,y-50,25
    endif

    wend

    Label KAZANDIN
    backcolor 255,0,0
    clear window
    color 255,255,0
    text 370,300,"KAZANDIN","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt
    wait 3
    goto SON
    return

    Label Kaybettin
    backcolor 0,0,255
    clear window
    color 255,255,0
    text 370,300,"Kaybettin","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt
    wait 3
    goto SON
    return

    Label SON
    backcolor 0,0,0
    clear window
    color 255,255,255
    text 430,300,"S O N","swiss40" // Linux'ta "10x20" olarak düzelt
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.