Şimdi Ara

SONY TÜRKİYE YETKİLİ SERVİS LANET OLSUN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
2.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 17.04.2020 tarihinde Sony KDL60855B 60 inç tv cihazımı Sony Türkiye burcu servise verdim 4 defa ısık yanma hatası veriyor ve cihaz acılmıyordu, yetkili servis diye 1 gün sonra randevu verdiler ve cihazı kısa boylu k.e adında bir şahıs almaya geldi, kapıdan girmeden dedim siz mi taşıyacaksınız tek mi geldiniz dedim,bu büyük TV için 'evet dedi siz varsınız ya' diyerek gülerek bana zorla TV tasıttırdır,zaten evde kimse yok,bel fıtıgım bir yandan birde bu korona salgınında evde magdur olmamak için tv yi tasımasına yardım ettim,kapıdan çıkarken (görüntüleride mevcut) ekranımı kırdı, dedim bu ekran yapılmadan bu TV kabul etmiyorum dedim ve ayrıldım, bugün bana 1699 TL bord masraf çıkarıldı,ve tv ekranın yapılmayacağını söylendi,dedim siz ekranı kırdınız ses kayıtlarıda var,görüntü kayıtları,hem kırdıgınızda biz hallederiz dediniz ve neden boyle soyluyorsunuz dedim,'' bizi ilgilendirmez istediğiniz yere şikayet edebilrisiniz diyerek tehdit ettiler,ortada kaldım ne yapacagımı bilmiyorum, tüm görüntüler mevcut zorla TV taşınırken ve kendisinin ekranı kırması

    arkadaşlar sizce ne yapmam gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edimcace -- 30 Nisan 2020; 13:14:44 >



  • Kesin çözümü söylüyorum

    Linkedin üzerinden şirketin yöneticilerini etiketleyerek durumu anlatan paylaşım yapın

    Bu kadar
  • ilgin icin tesekkurler,dedigini yaptim ama hic bir yetkili bulamadim :(
  • "Sony Turkey" yazıp denediniz mi?
  • yazdım ama sony music entertaintmen cıkıyor ? sizce bunlar yardımcı olur mu
  • Valla gerçek olduğuna inanmak zor. Ekşi hesabınız varsa başlık açarsanız iyi ses getirir ve amacınıza ulaşabilirsiniz. Yeni Türkiye'de hak böyle aranıyor.
  • arkadaşlar yok böyle bir olay hele ki sony diye güvendik aldık,tamam hadi 4 yıl sonra o kadar para vererek aldıgımız ürün bozuldu bu kadar karaktersiz bu kadar işin ehli olayan,bu kadar sorumsuz bir yetkili servis nasıl koyarsın ülkenin basına,sony almayın,aldırmayın,gidin sağlam yetkili servisleri olan firmalardan ürün alın ki basınız ağrımasın

    bu kouda yardımlarınız bekliyorum arkadaslar,hem belki bu sayede magdur olan baskaları var ise yardımcı oluruz
  • Cok birşey tapamazsın, Türkiye’de her seviyede kuruluşlar dolandırıcılık üzerine kurmuştur sistemini maalesef. O kırıldıysa kimse sorumluluk almaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eduyardo

    Valla gerçek olduğuna inanmak zor. Ekşi hesabınız varsa başlık açarsanız iyi ses getirir ve amacınıza ulaşabilirsiniz. Yeni Türkiye'de hak böyle aranıyor.
    kamera kayıtları mevcuttur,apartmandan çıkısta ve kapının tv ye vurma anı,firmayı aradım bana 1699 tl bord hatasını odeyin ama tv ekranı için bir sey yapmayız diyorlar,birde ben tek geldim siz isterseniz tasımayın ben sizi zorlamadım demesi beni çileden cıkardı,60 inçlik tv nasıl mantıktir kısa boylu bir adamın tasıyacak olması,sizden ricam bu baslığı el birliği ile üstlere tasıyalım
  • Tuketici hakem heyetine basvur

    Avukat da tut

    Söke söke alirsin parani Sony çok lanet bir firma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edimcace

    kamera kayıtları mevcuttur,apartmandan çıkısta ve kapının tv ye vurma anı,firmayı aradım bana 1699 tl bord hatasını odeyin ama tv ekranı için bir sey yapmayız diyorlar,birde ben tek geldim siz isterseniz tasımayın ben sizi zorlamadım demesi beni çileden cıkardı,60 inçlik tv nasıl mantıktir kısa boylu bir adamın tasıyacak olması,sizden ricam bu baslığı el birliği ile üstlere tasıyalım

    Alıntıları Göster
    Yok hocam ben gerçek olduğuna inanıyorum zaten ama yine de böyle bir olayı aklım almıyor. Umarım hakkınızı alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eduyardo

    Yok hocam ben gerçek olduğuna inanıyorum zaten ama yine de böyle bir olayı aklım almıyor. Umarım hakkınızı alırsınız.

    Alıntıları Göster
    inş hocam,benimde aklim almiyor bu SONY nasil bir firmadir ki bu sekilde magdur ediyor,acaba avrupada da bu sekilde mi yaklasiyor ürünlerıne,yada bizim ülkeye mi ozel
  • bu konuda yardim edebilecek var mi acaba...
  • arkadaslar her yere başvurdum,tuketici hakemliginede gittim,ingiltere sony yetkililerine mail atacagim videolar ile birlikte,konuyu ingilice cevirmeniz mumkun mu,benim ingilizcem yetersiz google translate ile denedim cok sacma cevirdi....tesekkur ederim simdiden...
  • konuyu üste tasimaniz mumkun mu ?
  • Geçmiş olsun. Bu devirde kimseye güvenmeyeceksin dedikleri devirdeyiz. Ne satıcı adam gibi satıcı ne de firma adam gibi firma. Tek kriter şans sanırım. Bol şans
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kingo Panda

    Geçmiş olsun. Bu devirde kimseye güvenmeyeceksin dedikleri devirdeyiz. Ne satıcı adam gibi satıcı ne de firma adam gibi firma. Tek kriter şans sanırım. Bol şans
    evet maalesef evet,sizden ricam konuyu üstlere taşıyıp herkesin bilgilenmesine yardimcı olurmusunuz,belki bu sekilde sesimizi duyurabiliriz
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.