Şimdi Ara

100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 3 gün önce gecebilecegim paketler arasında 50mbps den yukarı olmadığı icin 100mbps için kayıt oluşturmuştum. Bugün 2.5 saat önce dönüş yapıldı. Mesaj ekte. Lakin internet tamamen gitti. Ne dsl nede internet ışığı yanıyor. Tekrar destek kaydı açtım. Gelen mesajda ...... 36 saat içinde sorun cozulecek vs. yazmışlar. Yahu ne olduda bu internet bozuldu. Eski haline dondurun diye defalarca kez yazdım. Zira bu evde kaldığımız günlerde olacak is değil. Hayır hattım 50mbps üstü kaldirmiyorsa bilgi verin olmuyor deyin. Şu an isteyim çocuklar sürekli arıyor ne zaman olacak diye. 100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi 100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Allah'ım sen sabır ver.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    Bilgiszi ekipleri var telekom ekiplerinin geldikleri filanda yok hep aynı klasik otomatik cevaplar ben diyorum ki tt ekipleri gelmedi onlar diyor gelicek 3 haftadır geliyorlar zaten.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam. Yahu hazır çalışan hat. Nasıl bu hale getirdiler anlamak güç. Hat 100mbps desteklemiyor desem değildir herhalde. Hattınız desteklemiyor dersin biter.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    Az kişi çok iş yapmaya kalkar ve anlamazsa böyle oluyor doğal olarak.
  • Aynı durumdayız, hızım 12.83 mbps'e sabitlendi, 100 mbps geçiş işlemi sonrası. Önceden aşağı yukarı 33 mbps hız alıyordum. Sorunun çözülmesi için destek kaydı oluşturdum, 3 gündür yazan yok. bekliyorum.
  • caner0648 C kullanıcısına yanıt
    Hocam 34/3 şekilde alıyordum. Gecebilecegim paketlerde 50mbps ve enteresan şekilde 16mbps vardi. Dedim 50 ye geçmeye değmez. En azından 75 olsun. Yani neden başka seçenek yok diye yazdim. Hemen 100mbps geçiş olarak değiştirdiker. 3 gün sonra mesaj geldi. Saatlerdir internet yok. Arkadaş eski haline çevirin gene yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    2 yıldır kullanıyorum, iki ayrı evimde de türknet var, bu son yaşananlardan sonra bütün iyi olan imajı tersine çevirdiler. Bende en azından yavaş da olsa internet var, sizin durumunuz benden daha kötüymüş.
  • Hocam geçmiş olsun Türknet’in resmen bu PANDEMİ döneminde işleri batırdığını söyleyebiliriz. Hız sorunları, bağlantı sorunları, abonelik başvuru sorunları, abonelik iptal sorunları ve dahası Türknet için işler çığırından çıktı. Kendi konumda da 29.03.2020 tarihinden beri yaşadığım sorunları anlattım ve hala sorunum devam ediyor umarım sizinki benim gibi olmaz ve en kısa sürede düzelir.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-ve-turktelekom-altyapisindaki-inanilmaz-rezillik--142902424#143015822
  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    Hocam sizede geçmiş olsun. İnşaallah uzun sürmez. Heleki su günlerde internetsiz hiç olmuyor. Acaba diyorum alt yapımı kaldırmıyor ama öyle bir olsa bir sekilde sinyal gelmesi gerekir sanırım. Yada söylemeleri gerekirdi şu kadara kadar destekliyor diye. İnanan o kadar pişmanım ki keşke hiç bulasmasaydim. Nerden bilebilirdim ki. Yoksa gayet sağlıklı 34mbps alıyordum. Lakin dedim 10 TL farkla en azından 75 alalım. Hay demez olaydım. Sinyal gelmiyor yani tekrar eski 35 sinyali vermek o kadar zor olmasa gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi 100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi 100mbps geçiş talebi sonrası var 35mbps inde gitmesi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Masahanajin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşamış olduğunuz sorunla ilgili kontrolleri tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Merhaba, hattınız şu anda online görünüyor ve 100 Mbps' te kadar olan paket değişikliğinizi tamamladık. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ACİL PM.BAKAR MISINIZ KAC SAATTİR YAZİYORUM YA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhan16007 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM ve konuları sırasıyla kontrol ederek yanıt veriyorum. Arıza kaydınızı saha ekiplerine ilettik. Ekipler çalışmalarını tamamladığında size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hani bugun ekipler geliyordu kardesim ya he hani hani nerdeler ??????? Cildiricam ya kac gundur internetim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.