Şimdi Ara

VodafoneNet ile ADSL'den VDSL'e Geçiş İmtihanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 5 yıllık ADSL macerasından sonra gerek karantina gerekse yeni evdeki altyapı imkanı sebebiyle VDSL'e geçmeye karar verdik. Taahhüt verdiğimiz paket 50 mbps'e kadar 80 TL, modem ücretiyle aylık yaklaşık 90 TL.

    Aşama aşama anlatayım:

    26 Mart 2020
    VDSL'e geçiş başvurumuz alındı.

    31 Mart 2020
    Alt yapı sağlayıcısı tarafından hat tahsisi yapıldığı bilgisi ve yeni DSL şifremiz SMS yoluyla gönderildi.

    VodafoneNet ile ADSL'den VDSL'e Geçiş İmtihanı


    2 Nisan 2020
    Kurulum ve modem teslimatı için 7 Nisan'da gelineceği bildirildi. Sürecin daha da uzayacağını tahmin ettiğimden, elimdeki modeme kendim kurulum yaptım ve VDSL interneti kullanmaya başladık.

    VodafoneNet ile ADSL'den VDSL'e Geçiş İmtihanı



    7 Nisan 2020
    Tabii ki gelen giden olmadı. Kurulum için sıradaki tarihimiz 15 Nisan.

    VodafoneNet ile ADSL'den VDSL'e Geçiş İmtihanı



    15 Nisan 2020
    Hattın açıldığı günden itibaren 16. gün ve yine kimseler yok. Sabahtan mesaj geldi, 17 Nisan cuma günü modemimiz teslim edilecekmiş.

    VodafoneNet ile ADSL'den VDSL'e Geçiş İmtihanı



    16 Nisan 2020
    Öğlen 12 dolaylarında internet gitti. Hiçbir şekilde DSL sinyali gelmiyordu. Birkaç saat sonra ADSL'e çevirip deneyeyim dedim. ADSL'e çevirdim ve bağlantı geldi. Eski tarifemiz olan 16 mbps paketine geri döndük. Bu arada Jetfatura üzerinde VDSL abonesi görünüyoruz.

    Akşam teknik desteği aradım, durumu izah etmeye çalıştım ama maalesef anlamadı. Sistem üzerinde geçiş sürecinde göründüğümüzü ve bir şey yapamayacağını söyleyerek arıza kaydı oluşturdu, 8 saat içerisinde teknik destek tarafından tarafımıza dönüş yapılacağını söyledi. Tabii ki aranmadık.


    17 Nisan 2020
    Kurulum ve modem teslimatı için taahhüt edilen son tarihe geldik. Tahmin ettiğim gibi yine gelen giden olmadı. Ayrıca yazmadım ama bundan birkaç gün önce yine arayıp durumu izah ettim, durumun aciliyetini kurulum ekiplerine bildiriyoruz dediler. Ben modem teslimatında değilim, virüs gereği zaten yoğunluk var ama birbirlerinden haberleri yok maalesef. Benim uyuz olduğum nokta bu.

    Akşam üzeri Vodafone'u bir kez daha aradım, en baştan bir kez daha aynı şeyleri anlattım ama yine "geçiş sürecinde olduğumuz" cevabını aldım. Bir süre daha ADSL kullanmamız gerektiği, zaten VDSL'e geçmek için herhangi bir fiziksel müdahaleye, kuruluma gerek olmadığını, bizzat sistem üzerinden geçirileceğimizi söyledi. Bu arada dünkü görüşme sonrası herhangi bir arıza kaydı oluşturulmamış, kendisi arıza kaydı oluşturdu.

    Gece belki daha tatmin edici bir cevap alırım düşüncesiyle, hem de arıza kaydının bu sefer oluşturulup oluşturulmadığını kontrol etmek için üçüncü kez aradım. "Sistem üzerinde geçiş sürecinde görünüyorsunuz, hattınız daha aktif edilmemiş." cevabını bir kez daha aldım. 15 gün boyunca bu hattı nasıl kullandığımızı sorduğumda ise sistemin açığından faydalanmışsınız gibi tuhaf bir cevapla karşılaştım. Talebimizi tekrardan iletti, nereye ilettiği hakkında hiçbir bilgim yok. Hattın ne zaman aktif edileceğini kendileri de bilmiyor. Hat aktivasyonu bir ay sürüyorsa vay halimize...


    Özetle şu an VDSL abonesi görünmemize rağmen ADSL kullanıyoruz. Her ayın 15'inde kesilen faturamızdan ise bir haber yok, Jetfatura'da -21 TL'lik bir fatura görünüyor. Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum.

    Buna benzer bir durum yaşayan var mı? Ne yapabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tlhxyz -- 18 Nisan 2020; 18:55:30 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.