Şimdi Ara

Makyajlı passat alınır mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
1
Favori
8.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    hepsini geçtim de 5008 nasıl zarar ettirmemiş? satmıyor araba. sıfır fiyatının artışıyla mı hesaplanır zarar ettirip ettirmediği? kimsenin aldığı yok.

    arkada bağımsız süspansiyon bile yok nasıl passat'tan daha rahat ettirecekmiş? tavanının tuhaf bir şekilde 3008'den daha basık olduğunu tüm testlerde yazmışlar.

    Alıntıları Göster
    Hocam sakin :) Araç geniş, büyük bir araç. Bagajı kocaman, 7 kişilikte kullanılabiliyor. Ben parasal olarak bakmıyorum ki zarar edip ettirmediğine, daha önce de dediğim gibi, 2.eli düşüneceğim diye altımda bombayla gezeceğime keyfime bakarım. Bu arada yok torsiyonmuş yok bağımsızmış bana göre eskide kaldı onlar. Ben işime yarayan, kullanabileceğim bir arabaya binerim. 2.eli önemli değil, dayım işinden dolayı bu zamana kadar yılda 2 araba değiştirdiği oldu, çok arabaya binme şansı buldum, satışlarını da bizzat kendim yaptım, hiç biri volkswagen değildi, hiç biri de zarar ettirmedi. Her malın bir alıcısı vardır hocam. Ben ötv indirimli aldım 5008 i, varsın satmasın, varsın 2.eli sıfır olsun, hiç gitmesin, olay şu, benim işime yarıyor mu, yarıyor. İhtiyaçlarımı karşılıyor mu, karşılıyor. Olay bitmiştir. Alt takım olarak kullanım olarak belki passat daha rahattır, olabilir. 5008 de eşşek değil, eski fransız arabaları gibi olsa alır mıydım sizce. Bazılarına göre c5 aircross daha rahat, adamlar yıllardır konfora çalışıyor, ona da binin bence, tamam kullandığınız marka volkswagen olabilir, aracınızı çok seviyor olabilirsiniz, ama bunca milleti dsg yüzünden, farklı arızalar yüzünden yolda bırakan bir markayı da böylesine savunmanız akıl almaz bir durum. Mantık çerçevesinde konuştuğumuz zaman sizinle düzeyli bir şekilde bilgilerimi tecrübelerimi paylaşırım ama fanatiklik devam ederse cevap verip boş yere tartışamam. Dediğim gibi marka fanatikliğim yok, işime yarayan neyse ona binerim. Ne yakar, ne kadar zarar ettirir umrumda da değil, sonucunda benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor mu günün sonunda ona bakarım. Sağlıklı günlee.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Modeo önerebilirim çok daha uyguna alabilirsiniz passat tan yol tutuş keyif ve donanım olarak daha fazlasını verir tasarım olarak da daha sportif bana göre bir düşünün derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    kimsenin bir yere giydirdiği yok 508 passattan daha üstün bir araç 180 ps 225ps motorları tam otomatik şanzımanları dizaynları vs passatta yok bunlar fancocukluk yapmayın,hoş seni bilirim almandan şaşma falan diyen bir tipsin :)
    hazımsızlık tavan yapmış vw sahiplerinde,baştan delikanlı gibi kardeşim passat iyi olduğundan değil piyasa arabası olduğundan seçilir deseniz mesele kapanırdı zatn
    @Stand Alone
    bahsi geçen üye banlı değil istersen çalıştığın bayiye davet et orada anlatsın sana b8i
    sen sorun morun göremezsin ki,vw yi mercedes bmw ile kıyaslayan adama b8 de efil efil esen rüzgar sesi bile lavanta gibi gelir
    @beyinsis

    Alıntıları Göster
    arkadaş adam banlı. daha neyin iddiasındasın yahu?


    Üye
    Alper134
    Yasaklanma Tarihi
    20 12 2017 - 12:29
    Bitiş Tarihi
    Asla(Süresiz Ban)
    Sebep
    Sebep Belirtilmedi


    adamın başına talihsiz birşeyler gelmiş belki kalkmış bu sorunlar kronik diyor. hiçbirini yaşamadım ben. kalkmış 5 serisiyle passat'ı karşılaştırıyor. saçma sapan bir karşılaştırma. passat ile 3 serisi mukayese edilir, 5 değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Hocam sakin :) Araç geniş, büyük bir araç. Bagajı kocaman, 7 kişilikte kullanılabiliyor. Ben parasal olarak bakmıyorum ki zarar edip ettirmediğine, daha önce de dediğim gibi, 2.eli düşüneceğim diye altımda bombayla gezeceğime keyfime bakarım. Bu arada yok torsiyonmuş yok bağımsızmış bana göre eskide kaldı onlar. Ben işime yarayan, kullanabileceğim bir arabaya binerim. 2.eli önemli değil, dayım işinden dolayı bu zamana kadar yılda 2 araba değiştirdiği oldu, çok arabaya binme şansı buldum, satışlarını da bizzat kendim yaptım, hiç biri volkswagen değildi, hiç biri de zarar ettirmedi. Her malın bir alıcısı vardır hocam. Ben ötv indirimli aldım 5008 i, varsın satmasın, varsın 2.eli sıfır olsun, hiç gitmesin, olay şu, benim işime yarıyor mu, yarıyor. İhtiyaçlarımı karşılıyor mu, karşılıyor. Olay bitmiştir. Alt takım olarak kullanım olarak belki passat daha rahattır, olabilir. 5008 de eşşek değil, eski fransız arabaları gibi olsa alır mıydım sizce. Bazılarına göre c5 aircross daha rahat, adamlar yıllardır konfora çalışıyor, ona da binin bence, tamam kullandığınız marka volkswagen olabilir, aracınızı çok seviyor olabilirsiniz, ama bunca milleti dsg yüzünden, farklı arızalar yüzünden yolda bırakan bir markayı da böylesine savunmanız akıl almaz bir durum. Mantık çerçevesinde konuştuğumuz zaman sizinle düzeyli bir şekilde bilgilerimi tecrübelerimi paylaşırım ama fanatiklik devam ederse cevap verip boş yere tartışamam. Dediğim gibi marka fanatikliğim yok, işime yarayan neyse ona binerim. Ne yakar, ne kadar zarar ettirir umrumda da değil, sonucunda benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor mu günün sonunda ona bakarım. Sağlıklı günlee.

    Alıntıları Göster
    Büyük kısmına katılıyorum ancak burada herkes kendi önceliği ve teknik bilgisi ile bazı seçim kriterlerinde çok ısrarcı ve o özelliklerin gözlüğü ile bakıyor. Çift kavramalar konusunda ve abartılı vw fanboyluğu konusunda size katılıyorum ancak fiyatı 200 bin ve üzeri bir araçta torsiyonu kabul etmiyorum ve gerçekten büyük bir kalite farkı. Biliyorum geyik testi vs bir sürü argüman sunabilirsiniz ama inanın öyle kolay değil o işler. Yanal kuvvet aktarımı viraj engebeli partiküllü yollarda öyle büyük yol tutuş konfor ve güvenlik farkları oluyor ki ancak tecrübe ile anlaşılır. O torsiyon kolaycılığına giden modelde başka nelerde öyle patika yollar ve teknikler kullanıldığı konusu apayrı bir uzun dönem dayanıklılık ve kalite kabusu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Büyük kısmına katılıyorum ancak burada herkes kendi önceliği ve teknik bilgisi ile bazı seçim kriterlerinde çok ısrarcı ve o özelliklerin gözlüğü ile bakıyor. Çift kavramalar konusunda ve abartılı vw fanboyluğu konusunda size katılıyorum ancak fiyatı 200 bin ve üzeri bir araçta torsiyonu kabul etmiyorum ve gerçekten büyük bir kalite farkı. Biliyorum geyik testi vs bir sürü argüman sunabilirsiniz ama inanın öyle kolay değil o işler. Yanal kuvvet aktarımı viraj engebeli partiküllü yollarda öyle büyük yol tutuş konfor ve güvenlik farkları oluyor ki ancak tecrübe ile anlaşılır. O torsiyon kolaycılığına giden modelde başka nelerde öyle patika yollar ve teknikler kullanıldığı konusu apayrı bir uzun dönem dayanıklılık ve kalite kabusu...

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle haklısınız hocam, ama ötv muafiyetyile aldığımız için önceliğimiz araç içi genişlikti, büyük bir araç olmasıydı. Kullanım yönünden inanın o durumlara bakmadım, ama dediğim gibi, hız yapan adamlar da değiliz, yine dediğim gibi kullanım ihtiyaçlarına bakan biri olarak, bazı durumları görmezden gelmemiz gerekiyor. Ama dediğiniz gibi, o fiyatlara çıkınca insan her anlamda karşılığını almak istiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Büyük kısmına katılıyorum ancak burada herkes kendi önceliği ve teknik bilgisi ile bazı seçim kriterlerinde çok ısrarcı ve o özelliklerin gözlüğü ile bakıyor. Çift kavramalar konusunda ve abartılı vw fanboyluğu konusunda size katılıyorum ancak fiyatı 200 bin ve üzeri bir araçta torsiyonu kabul etmiyorum ve gerçekten büyük bir kalite farkı. Biliyorum geyik testi vs bir sürü argüman sunabilirsiniz ama inanın öyle kolay değil o işler. Yanal kuvvet aktarımı viraj engebeli partiküllü yollarda öyle büyük yol tutuş konfor ve güvenlik farkları oluyor ki ancak tecrübe ile anlaşılır. O torsiyon kolaycılığına giden modelde başka nelerde öyle patika yollar ve teknikler kullanıldığı konusu apayrı bir uzun dönem dayanıklılık ve kalite kabusu...

    Alıntıları Göster
    ben tekniğini falan bilmem. torsiyonlu araç arkadakilerin konforunu etkiliyor. dsg de 2 yıl dolmak üzere 25bin kmdir tık demedi. çok güzel. sorun çıkarırsa iyi niyet var, o da bitince artık dsg ustası dolu her yerde. dsg'den kaçan arkadaşım focus aldı, onda da başına geldi çift kavrama sorunu. oldu mu oluyor yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Modeo önerebilirim çok daha uyguna alabilirsiniz passat tan yol tutuş keyif ve donanım olarak daha fazlasını verir tasarım olarak da daha sportif bana göre bir düşünün derim.
    şu dizel otomatik modeli olmayan mondeo mu?

    2.0 dizelini kullandım, gerçekten hiç keyif alamadım. bir cacık yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Hocam sakin :) Araç geniş, büyük bir araç. Bagajı kocaman, 7 kişilikte kullanılabiliyor. Ben parasal olarak bakmıyorum ki zarar edip ettirmediğine, daha önce de dediğim gibi, 2.eli düşüneceğim diye altımda bombayla gezeceğime keyfime bakarım. Bu arada yok torsiyonmuş yok bağımsızmış bana göre eskide kaldı onlar. Ben işime yarayan, kullanabileceğim bir arabaya binerim. 2.eli önemli değil, dayım işinden dolayı bu zamana kadar yılda 2 araba değiştirdiği oldu, çok arabaya binme şansı buldum, satışlarını da bizzat kendim yaptım, hiç biri volkswagen değildi, hiç biri de zarar ettirmedi. Her malın bir alıcısı vardır hocam. Ben ötv indirimli aldım 5008 i, varsın satmasın, varsın 2.eli sıfır olsun, hiç gitmesin, olay şu, benim işime yarıyor mu, yarıyor. İhtiyaçlarımı karşılıyor mu, karşılıyor. Olay bitmiştir. Alt takım olarak kullanım olarak belki passat daha rahattır, olabilir. 5008 de eşşek değil, eski fransız arabaları gibi olsa alır mıydım sizce. Bazılarına göre c5 aircross daha rahat, adamlar yıllardır konfora çalışıyor, ona da binin bence, tamam kullandığınız marka volkswagen olabilir, aracınızı çok seviyor olabilirsiniz, ama bunca milleti dsg yüzünden, farklı arızalar yüzünden yolda bırakan bir markayı da böylesine savunmanız akıl almaz bir durum. Mantık çerçevesinde konuştuğumuz zaman sizinle düzeyli bir şekilde bilgilerimi tecrübelerimi paylaşırım ama fanatiklik devam ederse cevap verip boş yere tartışamam. Dediğim gibi marka fanatikliğim yok, işime yarayan neyse ona binerim. Ne yakar, ne kadar zarar ettirir umrumda da değil, sonucunda benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor mu günün sonunda ona bakarım. Sağlıklı günlee.

    Alıntıları Göster
    torsiyonlu araçlarda bir konfor farkı var. d sınıfı bir suv'da beklemezdim bunu. aynı durum xtrail için de geçerliymiş. 5008'i kısa bir süre ben de düşündüm. ancak torsiyon, tavan basıklığı, bir türlü tutmaması listemden düşmesine sebep oldu. 3008'in tavanı daha ferah diyor adam testte. kötü işte bu. suv insan niye alır? ferah diye. kardeşimde compass vardı. sürüşünden sıfır zevk aldım ama içi genişti bari. ferahtı. tiguan için yükseltilmiş golf, ekstra bir sürüş zevki yok diyorlar. bu yorumlara rağmen eğer ki dizel otomatik modeli olaydı passat yerine tiguan alacaktım zira içi çok ferah. suv içi ferah olmadıktan sonra 7 koltuk olsa ne yazar. 3008 çok başarılı ama 5008 malesef olmamış. daha yüksek, daha geniş, daha ferah olmalıydı.

    zarar konusunda da aynı fikirde değiliz. zarar ettirmeyen araç yoktur. az zarar ettiren vardır. 5008 bunlardan biri değil malesef. satarken çok üzecek seni. eğer passat alsaydın 5 sene sonra engelli indirimiyle üstüne kuruş koymadan tekrar passat alırdın ama 5008 ile bunu yapamayacaksın.




  • Bu zamana kadar 2 tane O km 1 kez de 2. El VW alıp kullanmayı nasip etti Allah.

    Yemin ederim bu forum, zamanında sempati ile baktığım markadan soğuttu beni.

    Vw ya da pas-sat bir din ya da mezhep değil arkadaşlar total değerlendirme yetinizi lütfen kaybetmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder46 -- 21 Nisan 2020; 15:0:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    torsiyonlu araçlarda bir konfor farkı var. d sınıfı bir suv'da beklemezdim bunu. aynı durum xtrail için de geçerliymiş. 5008'i kısa bir süre ben de düşündüm. ancak torsiyon, tavan basıklığı, bir türlü tutmaması listemden düşmesine sebep oldu. 3008'in tavanı daha ferah diyor adam testte. kötü işte bu. suv insan niye alır? ferah diye. kardeşimde compass vardı. sürüşünden sıfır zevk aldım ama içi genişti bari. ferahtı. tiguan için yükseltilmiş golf, ekstra bir sürüş zevki yok diyorlar. bu yorumlara rağmen eğer ki dizel otomatik modeli olaydı passat yerine tiguan alacaktım zira içi çok ferah. suv içi ferah olmadıktan sonra 7 koltuk olsa ne yazar. 3008 çok başarılı ama 5008 malesef olmamış. daha yüksek, daha geniş, daha ferah olmalıydı.

    zarar konusunda da aynı fikirde değiliz. zarar ettirmeyen araç yoktur. az zarar ettiren vardır. 5008 bunlardan biri değil malesef. satarken çok üzecek seni. eğer passat alsaydın 5 sene sonra engelli indirimiyle üstüne kuruş koymadan tekrar passat alırdın ama 5008 ile bunu yapamayacaksın.

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi hocam, jetta dan dolayı passatın yanına bile yaklaşmadım. 5008 de tavan beni etkilemedi, arkada da oturdum, 7.sırada da oturdum, 2 metre boyun yoksa tabi :) 1.83 boyundayım. 5 yıl sonra varsın 100 bin tl olsun değeri, dediğim gibi yine umrumda değil. 2-3 kuruşun hesabını yapacak değilim. Bizim kızımız engelli, iniş biniş, bagaja arabaları rahat yükleme eşikleri, her şeyi göz önüne alınca passat mantıksız geldi, passatı geçtim sedan mantıksız geldi, yoksa 520i G30 alacaktık, boydan boya cam tavan olduğu için aracın içi dar hissettirmiyor. Sizin ne demek istediğinizi anladım, 2.eli sıkıntı olduğundan bahsediyorsunuz. Haklı olabilirsiniz, ama bu saatten sonra bunun hesabını yapmayı bıraktım, jetta yı yaptırdıktan sonra satmak için 2.el de bi kaç bin aşağısına sattık, nerde 2.eli ? Umarım aracınıza daha uzun seneler sıkıntısız binersiniz. Ben dediğim gibi, 2.eli önemsemiyorum, 5008 i satamadan da bir araç alabilecek durumdayız çok şükür. Şu an genişlik olarak benim işime yarıyo mu yarıyo, gerisi benim için önemli değil dediğim gibi. Ama vw dediğiniz gibi 2.eli güçlü arabadır, 5 yıl satamayacak durumda olsam kesinlikle dsg almam, yapılır elbet, ama bizim uğraşacak vaktimiz yok o işlerle. Tekrar dediğim gibi, umarım siz arabalarınıza uzun süre sorunsuz biner, sorunsuz bir şekilde üstüne koyarak satabilirsiniz. Bu arada passat alsam, passatı satıp bi daha niye passat alayım :) 3 serisi, 5 serisi sahibi biri olarak yazıyorum, passatta kullandım, tamamen alakasız araçlar bana göre. 170 beygirlik arkadan itişli bir araçla, 150 beygirlik önden çeker bir aracı da kıyaslamam. Ama siz zevk almışsınız, ben alamadım, Allah tekerinize taş değdirmesin, kazasız belasız uzun seneler binmeniz dileğiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frknsysl -- 21 Nisan 2020; 15:6:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle hocam, bundan önceki aracımız F10 520i idi. Aralarında sürüş zevki olarak dağlar kadar fark var. 520i varken kuzen de 320i M paket estoril vardı, o aracın hele verdiği keyif tartışılamaz. Ne passat ne başka bi şey. Sürüş zevki ayrı bir şey hocam. Eğer jip ihtiyacımız 5 sene içindr kalmazsa, bu araçtsn sonra 5 serisi planlıyoruz. Bakalım durumlar ne gösterecek. Sağlıklı günler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Dediğim gibi hocam, jetta dan dolayı passatın yanına bile yaklaşmadım. 5008 de tavan beni etkilemedi, arkada da oturdum, 7.sırada da oturdum, 2 metre boyun yoksa tabi :) 1.83 boyundayım. 5 yıl sonra varsın 100 bin tl olsun değeri, dediğim gibi yine umrumda değil. 2-3 kuruşun hesabını yapacak değilim. Bizim kızımız engelli, iniş biniş, bagaja arabaları rahat yükleme eşikleri, her şeyi göz önüne alınca passat mantıksız geldi, passatı geçtim sedan mantıksız geldi, yoksa 520i G30 alacaktık, boydan boya cam tavan olduğu için aracın içi dar hissettirmiyor. Sizin ne demek istediğinizi anladım, 2.eli sıkıntı olduğundan bahsediyorsunuz. Haklı olabilirsiniz, ama bu saatten sonra bunun hesabını yapmayı bıraktım, jetta yı yaptırdıktan sonra satmak için 2.el de bi kaç bin aşağısına sattık, nerde 2.eli ? Umarım aracınıza daha uzun seneler sıkıntısız binersiniz. Ben dediğim gibi, 2.eli önemsemiyorum, 5008 i satamadan da bir araç alabilecek durumdayız çok şükür. Şu an genişlik olarak benim işime yarıyo mu yarıyo, gerisi benim için önemli değil dediğim gibi. Ama vw dediğiniz gibi 2.eli güçlü arabadır, 5 yıl satamayacak durumda olsam kesinlikle dsg almam, yapılır elbet, ama bizim uğraşacak vaktimiz yok o işlerle. Tekrar dediğim gibi, umarım siz arabalarınıza uzun süre sorunsuz biner, sorunsuz bir şekilde üstüne koyarak satabilirsiniz. Bu arada passat alsam, passatı satıp bi daha niye passat alayım :) 3 serisi, 5 serisi sahibi biri olarak yazıyorum, passatta kullandım, tamamen alakasız araçlar bana göre. 170 beygirlik arkadan itişli bir araçla, 150 beygirlik önden çeker bir aracı da kıyaslamam. Ama siz zevk almışsınız, ben alamadım, Allah tekerinize taş değdirmesin, kazasız belasız uzun seneler binmeniz dileğiyle.

    Alıntıları Göster
    sizin için tabii ki böyle bir araç mantıklı. bir arkadaş var, onun da kızı engelli. onda da dacia'nın bir modeli var böyle uzun, bagajı devasa, onun bütçe indirime rağmen dacia'ya zor yetmiştir.

    5008'in tavan konusunu hiç denemedim. birkaç yerde okudum sadece. 3008'in tavanı fena değil. 5008'in daha kötü olduğunu söyleyince yazarlar ben de hiç bakmadım.

    biraderde c serisi var. içinin passat'tan daha hoş olduğunu inkar edecek değilim ama çok dar. önü-arkası-bagajı her yeri dar. tavanı çok basık. 3 serisi ondan hallice. arkadan itişin farkını anlayacak kadar ileri seviye bir kullanıcı değilim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ptolomeo

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    her tarafımız zehir saçan minibüs kamyonet dolu. vw'nin hilesinden ne olacak. kaldı ki golf ve passat'larda hileli motor yok. jetta'larda vardı, onlar da artık gelmiyor. yani boş muhabbet bu. ha şunu da açıkça söyleyeyim hala hileli araç satsalar ve 10bin daha ucuz deseler alırım, hilesizini almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    her tarafımız zehir saçan minibüs kamyonet dolu. vw'nin hilesinden ne olacak. kaldı ki golf ve passat'larda hileli motor yok. jetta'larda vardı, onlar da artık gelmiyor. yani boş muhabbet bu. ha şunu da açıkça söyleyeyim hala hileli araç satsalar ve 10bin daha ucuz deseler alırım, hilesizini almam.

    Alıntıları Göster
    Zaten savaşılan çarpık zihniyet bu :) Şükür ki kaybetti zaman alacak tabi bazı şeyler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumdaki nicki duratec onun adresi şaşırmışsın bayiye davet et seni aydınlatsın
    @beyinsis
    noldu otoparkcilarin cc ye e segmenti dediğini duyunca jettaya sürüş makinesi dediklerini görünce onaylamak yerine şikayeti mi seçtin hahahahahah
    @Execuvite

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakale anket açsana foruma passat vs 3 serisi diye kaç posta fark yiyeceeniz merak ettim hahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 320 bin lira vereceğim son arabalardan biri olur sanırım passat
  • https://www.youtube.com/watch?v=CnfgzdJHG54&feature=youtu.be
    Passat TSI DSG elegance Cruise control ile sabit hızda, 10km boyunca yaptığım tüketim videosunu paylaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.