Şimdi Ara

İncehesap.com İade Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 27 Martta sipariş verdim ve 28 martta elime ulaştı. Daha sonra ürünü iade etmek istedim ve 31 martta ürünü aldığım şekilde hiç bir zarar vermeden gönderdim. Faturasını da yanına koydum ve not olarakta ilettim. Aradan 3 gün geçti ve siteden iade onaylandı diye mesaj attılar. Ona rağmen aradım ve teyit ettirdim müşteri temsilcisinden o da iade onaylandı 3 gün içinde paranız yatar dediler. Aradan 13 gün geçti ve hala sonuç yok. Utanmadan birde 3-4 gün önce yazdığımda iade onay sürecinizi hızlandırdık demişler utanmadan. Süreci tek tek editleyeceğim. Bu forumun sponsoru nasıl müşteriyi mağdur ediyor görsünler bakalım.

    ---- 2 gündür arıyorum ve 30 dakika bekledikten sonra hat kapanıyor ulaşamıyoruz bile. Nereye ve nasıl başvuru yapabilirim ? Ürün iadesini kabul edipte benim paramı neden gasp ediyorlar onu anlamış değilim. Konuda bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.