Şimdi Ara

Türknet 4 gündür 2 dakikalık işlem için bekletiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4 gündür 100 mbps olması gereken internetimin 88 mbps'e sabitlendiğini anlatmaya çalışıyorum türknet online işlemlerde bana internetiniz kopma vs yok hız testi yapın diyip duruyolar ben hızım 100 olması gerekli 88'e sabitlenmiş şekilde değil diyorum bana yine aynı işlemi yaptırmaya çalışıyorlar, 15-20 dakika arayla hız testi yapın bizle görüntülerini paylaşın diyor delirmemek elde değil yan binamda oturan türknetlinin 100 mbps hıza ulaşabildiğini benim hattımın 88'de sabitlendiğini söylüyorum 100 yapılmasını istiyorum diyorum ama 4 gündür herhangi bir işlem yapılamıyor hep gerekli birime iletiliyor gerekli birime iletile iletile birim kalmadı zahmet olmazsa almam gerekeni hızı almak istiyorum abone numaram:1612929 kayıt açık 4 gündür hala duruyor aynı işlemler tekrarlanıyor bana lütfen kayıt açın yazmayın hat değerlerimde bunlardı Türknet 4 gündür 2 dakikalık işlem için bekletiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 12 Nisan 2020; 22:0:43 >







  • Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarıma ilettim. Arkadaşlarım gerekli çalışmaları yaparak size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    umarım düzelir artık
  • sabırlar Hocam. Oim ile uğraşmak bi dert...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarıma ilettim. Arkadaşlarım gerekli çalışmaları yaparak size bilgi verecektir.
    siz yapamıyor musunuz ?
  • hat değerlerin nasıl ?

    100mbps de 78e sabitlenme bug ı olduğu için. genelde 88mbps yi seçiyorlar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sevgili Türk.net yetkilisi,

    28.03.2020'de Türk Telekom yetkilileri gelip modemi kurdular, 30.03.2020'de tüm evraklarım onaylandı,. Yaklaşık 2 haftadır aktivasyon işlemi bitmedi, bu kadar uzun sürmesini anlamıyorum. ACİL olarak gerekli işlemlerin tamamlanarak internet hizmetimin açılmasını talep ediyorum.

    Abone no: 3225026482
    Müşteri no: 1627040

    İlgilenmeniz rica olunur,
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Temmuz 2020; 14:13:18 >
  • norkun kullanıcısına yanıt
    Abone numaranız aynı amanda telefon numaranız galiba, isterseniz mesajınızı düzenleyin ve o kısmı silin. Buradan yardımcı olmuyorlar sadece otomatik mesajlarla cevap veriyorlar.
  • telefon kullanımda değil sıkıntı yok arasınlar istedikleri gibi
  • tip-7 dolap var üstünde dslam yazmıyordu benim bildiğim büyük dolaplarda o yazı oluyor genelde yoğun bir yer değil şuan oturduğum bölge sıkıntı olacağını sanmıyorum yan komşumun değerlerini atayım bir bakın o bu hızlarla 100 alabiliyor Türknet 4 gündür 2 dakikalık işlem için bekletiyor
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bazı müşterilerimizde tanımları 100 Mbps'e kadar olarak güncellediğimiz de yerleşik operatörün profil tanımlarındaki sorundan dolayı güncellenmiyor. Bunun için kayıt açarak ekiplere iletiyoruz.
  • norkun kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon geçişinizi yaptık. İnternet başvurunuzu yaptık. Ancak hata alması üzerine tekrar başvuruyu yaparak yerleşik operatöre önceliğini ilettik. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Hocam aynı sorun bende de var, anlamıyorlar yahu 24megabite sabitlediler diyorum ki 35 yapın oimdekiler kaydı kapattılar kopma yok diye buradaki Turknet bey daha ilgili ama o da dönüş yapmamakta ısrarcı hattımı sıfırlamış ama nafile, 24 mbpsde kaldı hattım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bakın benim sorunum da aynı bununla önceden kullandığım hızda kullanamıyorum sınırlandırılmış mı ne olmuşsa çözüm için lütfen bir şeyler yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de var 130 mbps destekliyor alt yapım 88de kaldı 100 sefer arıza kaydı bıraktım adamlar anlamıyor sorun iç tesisatta diyorlar tek bildikleri şey iç tesisat hatalıymiş
    Eski ISS'de 100 mbps kullanıyordum aynı tesisatla. Ama kendi kendine tesisat bozuluyo türknete geçince boşuna beklemenize gerek yok 2 aydır uğraşıyorum benimkini düzeltmediler 88de kaldı
  • GAPHOENİX52 kullanıcısına yanıt
    bıraktım zaten ne halleri varsa görsünler yine kayıt açmışlar hattı kontrol ettirmek için ekiplere iletmişler bir şey demiyorum artık boşa yazıyoruz elimizi yoruyoruz
  • Valla ben BTK yada şikayet ettim yinede düzelmedi bu ay sonu iptal edicem.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.