Şimdi Ara

Turknette Rezillik Bitmiyor! Kendi Kendilerine Paket Yükseltip Yüksek Fatura Kesiyorlar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turknette yeni yeni rezillikler çıkmaya başladı.
    Bu ay gelen faturama baktım 85 TL gözüküyor. Normalde hep 75 lira öderim. Ayrıca ilk üyelerdenim dolayısıyla alabileceğim en yüksek hızı zaten alıyorum.

    Destek kaydı açtım ve faturamın niye yüksek geldiğini sordum, paketi yükseltmişsiniz diye bir cevap aldım ki kesinlikle hiç bir şey yapmadım.
    Adamlar kendi kendine paketimi yükseltip yüksek fatura kesmeye çalışmışlar.
    Zaten yüksek pakete de geçmem mantıksız çünkü ilk üyeler zaten alabileceği en yüksek hızı 75 liradan alıyor. Ben bir daha neden paket yükseltelim.
    Hız konusunda zaten iyice çuvallamaya başlamışlardı, şimdi bir de faturalarda alicengiz oyunları yapmaya başlandı. Bu ayki faturalarını herkes kontrol etsin, anlamadan yapıştırırlar faturayı.
    Düzeltilmediği taktirde hakem heyetine kadar yolu var bunun. İyice saçmalamaya başladılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • @TurkNetDestek Bendeki sorunla aynı sanırım.
  • Merhaba, arkadaşlarımın faturanızı inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Oluşturduğunuz kayıt numarasını bana iletebilir misiniz?
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanızı inceleyebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Kontrol ettiğimizde genel bir sorun varsa hızlıca çözümleyeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba hanginiz yazıyorsunuz bilmiyorum ama emrah beye konuyla ilgili yazmıştım. TurkNet öncüsü olamama rağmen ekstra pakete ücret çıkıyor. MH'nize durumu açıklamaya çalıştım ancak sonuç alamadım. Fatura NO: 34050451 Bu faturayı ödedim. Gerçi ben bu faturanın son ödeme tarihi gelmeden durumla ilgili uyarmıştım ancak covid-19 vs olaylar karıştı. Benimkisi arada kaynamış olabilir önemli değil ancak ileriye yönelik düzeltirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Merhaba hanginiz yazıyorsunuz bilmiyorum ama emrah beye konuyla ilgili yazmıştım. TurkNet öncüsü olamama rağmen ekstra pakete ücret çıkıyor. MH'nize durumu açıklamaya çalıştım ancak sonuç alamadım. Fatura NO: 34050451 Bu faturayı ödedim. Gerçi ben bu faturanın son ödeme tarihi gelmeden durumla ilgili uyarmıştım ancak covid-19 vs olaylar karıştı. Benimkisi arada kaynamış olabilir önemli değil ancak ileriye yönelik düzeltirseniz sevinirim.
    Öncü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarımın faturanızı inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? Oluşturduğunuz kayıt numarasını bana iletebilir misiniz?
    32379205

    Gereken yapılır umarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _CHARLOTTE_ kullanıcısına yanıt
    Konuyu ilgili birimimize ilettim. Bu konuda gerekli inceleme yapılarak bilgi verilecektir.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanız hakkında bilgi vermek isterim. Daha öncesinde yapa santralimiz üzerinden hizmet alıyordunuz ancak vae geçişi yapıldıktan sonra 100 Mbps'e kadar paketimizin ücreti 85.99 TL olarak günncellenmiştir.
  • Merhaba PM bakabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Ben YAPA alt yapı kullanıcısıyım ekstra fark ödeyerek VAE alt yapısına geçiş yapmak istiyorum aylardır bunun için uğraşıyorum bana VAE alt yapısına geçemezsiniz diyorsunuz ama başka abonelerinizi geçirdiğinizi kendi ağzınızla burada söylemişsiniz acilen VAE geçiş işlemlerimin yapılmasını istiyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    "Türknet öncüsü" ne demek siz açıklar mısınız?
  • turknet pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zam yok, güncelleme var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapa, Vae farkı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR BU YAPTIKLARI YANLIŞLIK YA DA HATA DEĞİL. BUNLARIN İNTERNET KALİTESİ BİLE LEŞ. BUNUN DIŞINDA DA DOLANDIRICILARDIR. AÇTIĞIM KONUYA BAKIN.


    BANA DA 99 TL HİZMET BEDELİ GEÇİRMEYE ÇALIŞIYORLAR. KAÇ GÜNDÜR BU FATURA OLAYI İÇİN UĞRAŞIYORUM BİR DE. KALKIP BANA İNCELİYORUZ FALAN DİYORLAR. SONRA AÇTIĞIM DESTEK KAYDINDAN İLGİLİ DESTEK KAYDIMI SİLİYORLAR TAMAMEN. ÇÜNKÜ O DESTEK KAYDINDA HAKSIZ YERE BENDEN HİZMET BEDELİ ALMAYA ÇALIŞTIKLARINI BARİZ ŞEKİLDE ANLATAN YAZILAR VE EKRAN GÖRÜNTÜLERİ VAR. BUNLARI YOK EDİP BENDEN HİZMET BEDELİ ALMAYA ÇALIŞIYORLAR. ALLAHTAN O BİR TEK SİLİNEN DESTEK KAYDINA AİT TÜM GÖRÜŞMENİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜ ALDIM. MAHKEMEDE GÖRÜŞÜRÜZ TÜRKNET. BU PARAYI BENDEN ALAMAZSINIZ.

    BUNDAN SONRA TÜRKNET E ABONE OLMAK İÇİN MERAK EDEN HERKESE BU EKRAN GÖRÜNTÜLERİNİ PAYLAŞIP SİZİN NE DOLANDIRICI VE KALİTESİZ BİR FİRMA OLDUĞUNUZU ÜŞENMEDEN ANLATACAĞIM.
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-haksiz-yere-yuksek-fatura-cikardi-dolandirici-firma--142841908#142880871




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Konuyu ilgili birimimize ilettim. Bu konuda gerekli inceleme yapılarak bilgi verilecektir.
    Sizin inceleme anlayışınızı da biliyorum. Bana da aynı şeyleri söylediniz sizden yardım istedim. Sonra ne güzel ilgili birimleriniz destek kaydımı sildi online işlemler kısmından. Çünkü başka türlü haksız yere hizmet bedeli alamazdınız benden. Gidin beni mahkemeye verin. Sizin ve destek kaydına açtığım o silinen destek kaydına ait tüm ekran görüntüleri kayıtlar benim elimde. Cimer BTK, tüketici hakem heyeti, şikayet var.com sizi her yere şikayet edeceğim ve bundan sonra nerede kim olursa olsun sizi merak eden herkese ne kadar dolandırıcı ve kalitesiz bir firma olduğunuzu anlatacağım.
  • furkanyerli F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçişinin yapılması için bir çok kriter bulunuyor. Bu durumları teknik uzmanlarımız kontrol ediyor. Uygunsa geçiş işlemlerini başlatıyor. Bu konuda ben müdahalede bulunamıyorum. Geçiş yapma nedeniniz nedir?
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kayıtlarınız açık durumdadır. İnceleme sonrasında size bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.