Şimdi Ara

100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
1.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı akşamlar,
    Eve kadar GPON noktadan noktaya fiber cam kablo gelmekte, nokia gpon türk telekomun büyük beyaz modemi var.

    100Mbit abonesiyim. Son 1 haftadır perişanım ! ===> https://milleni.speedtestcustom.com/result/cf7a5530-79d4-11ea-990c-174c258518ae

    2 mbiti geçemiyorum. Müşteri hizmelteiri ile görüşmem yeni bitti gelin görün sorun yok diyor hattınızda ama durum bu.


    Sistemde dns yazılı değil, vpn yok, modeme kablolu bağlıyım.


    Edit 1 - 11 Nisan 2020 - 20:22
    Sorun çözüldü diyerek mesaj geldi arızakaydımı onarmışlar sözde. Evime kadar cam kablo geliyor. Gel görki değerler bu.
    * Müşteri hizmetlerine arızam nasıl giderildi dedim notu okudu sözde ekipler eve gelip modem ayarlarını yapmışlar. Evime gelen ekip yok.

    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    Edit 2 - 12 Nisan 2020 Saat 19:57
    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    Edit 2 - 12 Nisan 2020 Saat 22:34
    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    14.04.2020 23:27
    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    ----
    https://milleni.speedtestcustom.com/result/ab8213c0-80eb-11ea-bfe4-155b36ea6627
    18.04.2020 Saat : 23:43

    ----

    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    00:07 TEK KULLANICIYIM. KABLOLU HİZMET! BİLGİSAYARIMIN AĞ KULLANIMINDAN ANLAŞILACAĞI ÜZERE BAŞKA HİÇ BİR İŞLEM YOKTUR!


    ----
    18.04.2020 22:20 Editliyorum Şikayetim Devam Ediyor!
    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?


    Site linkleri :https://milleni.speedtestcustom.com/result/16dc8bb0-81a9-11ea-b98c-d5d67c2c921f

    ----
    24.04.2020 23:50 -https://www.speedtest.net/result/9334435917

    100Mbit Fiberin Hali!

    100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 25 Nisan 2020; 1:1:36 >







  • eve kadar fiber var ve şu hıza bak gerçekten çok komik.. benim yine vdsl bu ara iyi
    https://milleni.speedtestcustom.com/result/bb2a08e0-79e4-11ea-b482-eba89b6bb74d
  • Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • ben taaa en başından beri 100mbit abonesiyim ama bana hiç 10mbit üzeri bir hız vermediler..

    üye olmadan borozanla bağırıyorlardı verecez verecez diye ,

    şimdi benim kavalı uzatıyorum ,üfleyen yok ahahhahaha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eass

    ben taaa en başından beri 100mbit abonesiyim ama bana hiç 10mbit üzeri bir hız vermediler..

    üye olmadan borozanla bağırıyorlardı verecez verecez diye ,

    şimdi benim kavalı uzatıyorum ,üfleyen yok ahahhahaha
    Güldürdün dayı bakalım ben de başvurdum dün akşam şimdi sözleşme imzalamaya geliyorlar bayağı hızlı gibi ilk izlenim. Bazıları sorunsuz kullanıyor. Tt çok saçma fiyat verdi milleniye başvurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thepromh kullanıcısına yanıt
    bende gülüyorum yazdıklarıma hahahahahah

    adamlarda ama tiniyet yok üzerine alınıp bir kişi bile benden özür dilemedi,dönüp aramadı..


    gelirler canım kardeşim gelirler sen yine dikkat et önlemini al evin heryerine hidroklorik asit dök korkuyor bu kımılcanlısı yaratıklar..

    keçi boynuzu pekmezi falan bolca yee,ters köşeye yatır onları ahhahaha
  • Siz yine harika durumdasınız. 100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ? musteri hizmetleri sorun yok diyor.
    Btk ya konu ile ilgili şikayetimi bildirdim.

    16 mbps paketim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millenicom konusuymus kusura bakmayın salça oldum . Ama TTNet te aynı meyvenin laciverti.
    Bunu söylemiş oldum en azından.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fiber kullanmanıza rağmen böyle bir sonuç alıyorsanız ben derhal o ISSyi değiştirirdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thepromh kullanıcısına yanıt
    Başvurmanı tavsiye etmem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mhanci20 M kullanıcısına yanıt
    Türk Telekomdan memnunum ama fiyatlar saçmalaştı. Taahhüt bitecek birkaç gün kaldı arayan yok. Ben arıyorum her müşteri temsilcisi farklı bişey diyor.

    Yeni müşteriye 150 TL diğer issden cayma bedeli. 25 et TL 2 ay fatura indirimi muud, İngilizce öğrenme paketi gibi paralı hizmetlerin ücretsiz verilmesi gibi bir sürü avantajı var. ESKİ müşteri bu avantajlardan yararlanamıyor, üzerine de yeni geleceklerden daha fazla fatura çıkarıyorlar. bakalım milleniyi dün aradım az önce sözleşme imzaladım çok hızlılar ilk izlenim.

    Bazıları sorunsuz hizmet alıyormuş o gruptan olursam geri ttye dönmem sanırım. Ama memnun kalmazsam 3 ay sonra yeni müşteri avantajları ile birlikte geri dönerim ttye. Taahhütsüz olması avantaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thepromh -- 9 Nisan 2020; 13:43:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thepromh kullanıcısına yanıt
    Sakın bulaşma, zaten 1 ay sürer bağlamaları, o arada zaten milleniden vazgeçersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebu abdillah

    Sakın bulaşma, zaten 1 ay sürer bağlamaları, o arada zaten milleniden vazgeçersin
    Sıfırdan bağlantı değil hocam hazır ttnet var geçiş yapıyorum kurulum ekibine vs. gerek yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 42mbit görüyoruz. 100mbit abonesi olmamızın dışında ve evime kadar modemin * deliğine kadar fiber cam kablo girmesi haricinde başka bir sorun yok.
    https://milleni.speedtestcustom.com/result/566fd080-7a8c-11ea-8fd1-3d3c8c036cdf
    *@millenicom


    3 yıl boyunca türknet kullandım memlekette hiç böyle sorun yaşamadım. Keşke cam kabloda hizmet verebilseler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 9 Nisan 2020; 21:7:54 >
  • thepromh kullanıcısına yanıt
    bugün kaçıncı gündesin, günleri say bakalım.
    10 yıldır sürekli ttnet kullanırken geçtim ben. ttnet kullanırken 20 gün sürdü geçmem, hemde corona kalabalığı yokken(ttnet kullanmaya devam ettiğim için üstelemedim), şimdi (26martta) internetimi kestiler(yanlışlıkla adsl bağlantısı yapmışlar, ndsl(yalın) bağlantısı yapacaklarmıştı güya) 15 gündürde internet yok. aboneliği kapatmak için aboneliğin tamamlanmasını beklemem gerekiyor, diğer taraftan internet olmadığı halde fatura kesiyorlar hala. fatura itirazına olumsuz cevap veriyorlar. 15 gündür müşteri temsilcileriyle görüşmelerime girmiyom bile tam bi fiyasko
  • ebu abdillah E kullanıcısına yanıt
    Dün akşam başvurdum. Bugün öğlen belge imzalama geldiler. Şu an Türk Telekomdayım. Herhangi bir kurulum vs. olmayacak diyorlar. Belge ulaşınca direkt aktif edeceklermiş. İmza olayını hızlı hallettiler. Bakalım bugün 1. gün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thepromh kullanıcısına yanıt
    corona kalabalığı yokken 15 ocakta dükkana geldiler imza attım. 24 ocakta açıldı. imzadan önceki 9-10 günde imzaya dahi gelemediler.
    ve senin şu şey demene gelecem; benim zaten ttnet var ordan geçirecekler. BEN 15 GÜNDÜR MİLLENİCOMdan YİNE MİLLENİCOMa GEÇEMEDİM





  • ebu abdillah E kullanıcısına yanıt
    Gördüğüm kadarıyla bağlantı sonrası bu firmadan memnun olmayan çok fazla yok. Mesele bağlantıyı yavaş yapmaları sanırım. Dediğim gibi 24 saat dahi dolmadan belgeye geldiler. Sonrası ne olur yazarım kısmetse hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebu abdillah

    bugün kaçıncı gündesin, günleri say bakalım.
    10 yıldır sürekli ttnet kullanırken geçtim ben. ttnet kullanırken 20 gün sürdü geçmem, hemde corona kalabalığı yokken(ttnet kullanmaya devam ettiğim için üstelemedim), şimdi (26martta) internetimi kestiler(yanlışlıkla adsl bağlantısı yapmışlar, ndsl(yalın) bağlantısı yapacaklarmıştı güya) 15 gündürde internet yok. aboneliği kapatmak için aboneliğin tamamlanmasını beklemem gerekiyor, diğer taraftan internet olmadığı halde fatura kesiyorlar hala. fatura itirazına olumsuz cevap veriyorlar. 15 gündür müşteri temsilcileriyle görüşmelerime girmiyom bile tam bi fiyasko
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.