Şimdi Ara

YİNE BİR HEPSİBURADA 2.EL VAKASI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu zamana kadar Hepsiburada 2.el ürün gönderdi konularını okurken ben hiç yaşamadım diyip görmezden gelirdim. Başıma gelince akıllandım. Bu gün kargo ile gelen Sinbo Elektrikli Cezve'nin kutusunu kontrol ettiğimde ezik vs. olmadığı için kargocuyu yolladım. Kutusunu açtığımda ise içindeki kartonun deforme olduğunu daha sonra kendisinin de iç tabanının deforme olduğunu gördüm. 2. el olmasına razı olarak kullanmaya çalıştığımda ürünün evin sigortasını attırdığına tanık oldum. Çok kez denememe (farklı priz, farklı ev) her defasında aynı şey oldu. Basbaya bozuk ürün yollamışlar. Sevindiğim tek nokta 65TL lik çok daha pahalı olmayan bir üründe HB'nin ne denli bir firma olduğunu öğrenmiş oldum. Siz siz olun satıcısı Hepsiburada olmayan ürün almaya çalışın.
    -----‐------------------------------
    Ek: İade için aradığımda tutanak tutmadıysanız bizde değil dediler. Kargocuyu eve çağırıp kahve mi ikram etseydim ki?
    Satıcı Hepsiburada'nın ta kendisi
    YİNE BİR HEPSİBURADA 2.EL VAKASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeforRelic -- 7 Nisan 2020; 21:46:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • suçu neden hepsiburadaya attin anlamadim.?hepsibuarada sadece bi site.hepsiburadanin icinde türkiyenin farkli sehirlerinden satciliar var..ha yok hepsiburadanin kendi yani hepsiburada isimli kendi firmalarinda aldiysa haklisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldığınız ürün üretm hatası da olabilir. İade/değişim talebinde bulunun ayrıca hangi satıcıdan aldınız o da önemli. Peşinen karalamak yapmak pek mantıklı değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nikneym0

    suçu neden hepsiburadaya attin anlamadim.?hepsibuarada sadece bi site.hepsiburadanin icinde türkiyenin farkli sehirlerinden satciliar var..ha yok hepsiburadanin kendi yani hepsiburada isimli kendi firmalarinda aldiysa haklisin
    "Siz siz olun satıcısı Hepsiburada olmayan ürün almaya çalışın." Satıcı Hepsiburada'nın ta kendisi.

    YİNE BİR HEPSİBURADA 2.EL VAKASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeforRelic -- 7 Nisan 2020; 21:39:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ee iade edin. her zaman kutunun içini açıp sigorta attırıp attırmadığını kontrol mü edecekler. geri almıyosalar o zaman yazarsın
  • LifeforRelic kullanıcısına yanıt
    iatanbulda bunlarin bi ptt şubesi var ismi hepsibuarda pttnin
    ..5-6günde yola cikaramamislardi kargoyu.satici hepsiburada idi pttnin adi hepsibuarada idi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    ee iade edin. her zaman kutunun içini açıp sigorta attırıp attırmadığını kontrol mü edecekler. geri almıyosalar o zaman yazarsın
    Yazıya eklemeyi unutmuşum. İade için aradığımda tutanak tutmadıysanız bizlik durum yok manasında bir cümle kurdurlar. Kargocuyu eve çağırıp kahve mi ikram etseydim ki? Ayrıca bu konuyu açmamdaki neden çare bulmak değil. Çare bulmak için açtığım konu şikayetvar.com'da. Başımdan geçen bir olayı forum halkına dikkatli olmaları için foruma aktardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeforRelic -- 7 Nisan 2020; 22:24:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutanağa gerek yok, istedikleri kadar takla atsınlar, seve seve iade almak zorundalar, kanun var. Yine de diretirse tüketici hakem heyetine başvurunuzu 14 gün dolmadan yapın, salgından dolayı uzayabilir ama sonuç alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Tutanağa gerek yok, istedikleri kadar takla atsınlar, seve seve iade almak zorundalar, kanun var. Yine de diretirse tüketici hakem heyetine başvurunuzu 14 gün dolmadan yapın, salgından dolayı uzayabilir ama sonuç alırsınız.
    Ürünü benim bozduğumu iddia edeceklerini düşünüyorum. Yine de iade almak zorundalar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava konusunda bir bilgim yok. İsterseniz forumdaki "Hukuk" bölmüne açın konuyu.@LifeforRelic
  • Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LifeforRelic kullanıcısına yanıt
    Hemen bozulan ürün ayıplı üründür zaten, bence site üzerinden iade süreci başlatın ve yolladığınız kargo fişini saklayın, iade almazlarsa o fiş ile tüketici hakem heyetine başvurup yine yola getirirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Hemen bozulan ürün ayıplı üründür zaten, bence site üzerinden iade süreci başlatın ve yolladığınız kargo fişini saklayın, iade almazlarsa o fiş ile tüketici hakem heyetine başvurup yine yola getirirsiniz.
    Iade nedenine ne yazmalıyım? Boş mu bırakmalıyım arızalı mı yazmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Ürün bozuk olduğu için ürün bedelinin iadesini talep ediyorum." Bu bir yasal haktır. Size serviste tamir de teklif edebilirler, ki o da haklardan biridir ama tüketici bunu kabul etmek zorunda değil çünkü yeni alınmış bir ürün. Servisten ya da kargodan herhangi bir yazı almak zorunda değilsiniz, beyanınız yeterli, güzelce paketleyip içinde faturasıyla yollayın ama faturadan bir kopya mutlaka alın, fotokopi ya da tarayarak olabilir, sonra kargo fişini de saklayın ki tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekirse elinizde belge olsun.

    Şunu da koyalım, güzel bir derleme;https://www.tusoder.org.tr/bilincli-tuketici-olarak-ayipli-mal-karsisinda-haklarinizi-biliyor-musunuz/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LifeforRelic kullanıcısına yanıt
    hocam hepsiburada bu tip durumlarda müşteriyi zorlamıyor genelde. eminim bir yanlışlık olmuştur. ben de yıllardır bu siteden alışveriş yaparım. beğenmediğim için pişman olduğum ürünü bile geri aldıklarını bilirim bir dene istersen.
  • highfro kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri iadesi olmaz Sinboyla muhattap ol diyince böyle düşündüm. İade ediyorum şuan. Devamını yazarım olmazsa konuyu güncellerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LifeforRelic -- 8 Nisan 2020; 10:36:33 >
  • Bu gün iade kabul edildiği mesajı geldi. Çağrı merkezini haklarını bilmeyen, gözetmeyen insanları caydırmak için tembihlemişler. Eğer aynı durumdan muzdarip olup Google'a aratıp burayı bulduysanız iade ekine Cayma hakkımı kullanıyorum tarzı bir ifade ile sorun yaşamazsınız. İlgilenen ve cevap yazanlara da teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kolay İade seç, ürünü beğenmedim de ve ürünü geri gönder.
    üründe problem varsa problem olduğunu sakın söylemeden işlem yap.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.