Şimdi Ara

500 km menzilli Polestar 2'nin üretimine başlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Duyurulduğu günden bu yana Tesla Model 3’e rakip olarak gösterilen elektrikli Polestar 2, Çin’in Zhejiang eyaletindeki Luqiao fabrikasında üretim bandına çıktı. Polestar 2’nin Avrupa’daki müşteri teslimatları Temmuz ayında başlayacak.



    Markanın ikinci seri üretim modeli olan Polestar 2, çatı şirketi Geely’e ait olan Luqiao fabrikasında üretilen ilk tamamen elektrikli araç olacak. Söz konusu fabrikada halihazırda Volvo XC40’ın Çin’de satılan versiyonu ve onun platform ikizi olan Lynk & Co 01 üretiliyor. Ülkede patlak veren koronavirüs salgınına rağmen üretime devam eden fabrikada dezenfekte işlemleri, çalışanların ateşlerinin ölçülmesi ve maske dağıtılması gibi önlemler alınmış.



    Ayrıca Bkz.Çinli üretici Geely'den koronavirüs önlemi: Sattığı araçların anahtarını drone ile teslim edecek



    Üretim sürecinin ilk 12 ayı Polestar 2’nin Launch Edition adı verilen versiyonuna ayrılmış. Serinin en tepesinde bulunan bu çift motorlu versiyonun başlangıç fiyatı 59 bin 900 euro olarak açıklanmıştı. Toplamda 408 beygir güç ve 660 Nm torka sahip olan araçta 78 kWh batarya bulunuyor. Bu da Polestar 2’nin 0-100 km/s hızlanmasını 5 saniyenin altında tamamlamasına ve WLTP ölçümlerine göre 500 kilometre sürüş menziline sahip olmasına imkan sağlıyor.



    Polestar 2’nin en önemli özelliklerinden biri de yeni Android temelli bilgi-eğlence sistemiyle gelecek ilk araçlardan biri olması. 11 inçlik dokunmatik ekran üzerinden kontrol edilebilen sistemde Google Asistan, Google Haritalar ve Google Play Store gibi uygulamalar dahili olarak geliyor. Bunun dışında akıllı telefonun anahtar olarak kullanılabilmesi, Pilot Assist yarı otonom sürüş sistemi ve yeni Pixel LED teknolojisine sahip farlar da Polestar 2’nin dikkat çeken özellikleri arasında.



    Polestar 2’nin tek elektrik motoruna sahip giriş seviyesi versiyonları da satışa sunulacak. Bu versiyonların Avrupa’daki başlangıç fiyatı da 39 bin 900 euro olacak açıklanmıştı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili
    Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili







  • Son Yıllarda Volvo Araçların Dizaynları Dışardan Düzelirken İçerden Bozulmaya Başladı. Ben Bu Tip Dev Ekranları Hiç Sevmiyorum. Koy 8 İnç Tablet Ekranı Gibi Bişey Hem Dikkat Dağıtmasın Hemde Her İşe Yarasın. Sanki Arabayı Bırakıp PUBG Oynamaya Başlayacakmışız Gibi Kaba Kaba Ekranlar
  • Tesla gibi elektrikli araclarin abidik gubidik tasarimli olmamasi gerektigini anlayan ikinci firma. Diger firmalar nedense elektrikli deyince orasindan led fiskiran burasindan isik yanan sagindan acayip tasarim solundan baska tasarim arac anliyorlar.

  • Araba 60.000 eur

    Kabaca avrupada Aylik 3000 eur para kazanan birisi icin 2 yillik maasi asagi yukari ki fiyat biraz pahali olmus

    Model 3 un avrupa satis fiyati 40.000 eur

    Elektrikli araclar yayginlasmadan tabana inme sansi suan icin bir hayal ama teknoji hizli ilerliyor bu araclarin 15-20 bin eur gibi rakamlari gormesi yakin zamanda mumkun

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadjimurat

    Araba 60.000 eur

    Kabaca avrupada Aylik 3000 eur para kazanan birisi icin 2 yillik maasi asagi yukari ki fiyat biraz pahali olmus

    Model 3 un avrupa satis fiyati 40.000 eur

    Elektrikli araclar yayginlasmadan tabana inme sansi suan icin bir hayal ama teknoji hizli ilerliyor bu araclarin 15-20 bin eur gibi rakamlari gormesi yakin zamanda mumkun
    Bu nasil mantik hocam ? Polestar'in baslangic fiyati 40.000 euro. Tesla model 3 un baslangic fiyati ise 49600 euro. Arada nerdeyse 10.000 euro fark var.
  • Bu hibrit araçların dizaynı kesinlikle petrol yakitli araçlardan çok daha hoş oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son Yıllarda Volvo Araçların Dizaynları Dışardan Düzelirken İçerden Bozulmaya Başladı. Ben Bu Tip Dev Ekranları Hiç Sevmiyorum. Koy 8 İnç Tablet Ekranı Gibi Bişey Hem Dikkat Dağıtmasın Hemde Her İşe Yarasın. Sanki Arabayı Bırakıp PUBG Oynamaya Başlayacakmışız Gibi Kaba Kaba Ekranlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet DOĞAN -- 25 Mart 2020; 0:31:54 >
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    insanların isteklerine ayak uyduruyorlar birde ihtiyaç var iphone nasıl 3.5 inçde ısrar etmedi 4 4.7 5.5 5.8 6.5 diye ürünler çıkardı çünkü hem talep var hemde kullanırken 3.5 ile ne kadar sıkıntı yaşanacağı ortada arabada ki o ekranda da arabanın bir sürü özelliğini o ekrandan görüyorsun harita açıyorsun bir sürü şey var 8inç ile bu sıkıntı olur 10.1 bile o mesafeden küçük bence

  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    Artık ekranlara alıaşacağız. eskiden az erkan vardı ayda yoktu, o yüzden dikkat dağıtıyordu. Şimdi ise heryer ekran oalcağı için eskisi kadar dikkat dağıtmayacaktır ve alışıyoruz da artık ekranlara.

  • RIP model 3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadjimurat

    Araba 60.000 eur

    Kabaca avrupada Aylik 3000 eur para kazanan birisi icin 2 yillik maasi asagi yukari ki fiyat biraz pahali olmus

    Model 3 un avrupa satis fiyati 40.000 eur

    Elektrikli araclar yayginlasmadan tabana inme sansi suan icin bir hayal ama teknoji hizli ilerliyor bu araclarin 15-20 bin eur gibi rakamlari gormesi yakin zamanda mumkun
    Görebildiğim en ucuz model 3, iki yaşında ve dikkat edin arka tekerden itişli. 44 bine €'ya yakın

    500 km menzilli Polestar 2'nin üretimine başlandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geleceğin arabaları elektrik veya hidrojenli olacaktır. Temiz havalara hoşgeldin diyeceğiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Görebildiğim en ucuz model 3, iki yaşında ve dikkat edin arka tekerden itişli. 44 bine €'ya yakın



    Alıntıları Göster
    Yalnız ilandaki araçlar en üst donanıma sahip. Ve menzillerinde de farklılıklar var. Tesla model 3 en üst donanımı olan aracı 600km yi geçiyordu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    uzun menziller daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    Fiyat/ menzil gibi bir karşılaştırma amaçlı eklememiştim.Sadece arkadaş Model 3 Teslalar 40 bin den başlıyor diye yazdığı için ekledim.Fiyat/Menzil yada güç karşılaştırması için bence Polestar2 yi kullananların görüşlerini beklemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Araç fiyatlarında menzil, batarya maliyeti doğru oranda artıyor hocam. Model 3 40bin dolar civarında satılan modeli 400km civarında menzil verirken en üst donanımı 600km yi geçiyor, haliyle fiyatı da artıyor. Haklısınız polester de yollara çıkıp müşteri ile buluştuğunda asıl kıyaslama o Zaman ortaya çıkacak. Bu rekabet biz müşterilere yarayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    uzun menziller daha ucuz
    Nasıl olacak o dediğin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    motorları daha güçsüz performansı düşük, arkadan itiş.. long range modellerinin menzili performans modellerinden uzun

    https://www.tesla.com/models/design#battery



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 26 Mart 2020; 20:36:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.