Şimdi Ara

PG279Q 85hz üzerine çıkmıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. monitörümüm panelinde oluşan bir leke için garantiye gönderdim ve bana değişim yapıp monitörü gönderdiler.

    Bu kez de monitör 85 Hz üzerine çıkmıyor. Göndermeden önce böyle bir problem yoktu. DDU ile driver silip yükledim. kabloyu söktüm çıkardım ama nafile. Söküp takınca 165 hz'i seçiyorum ama ekran gidip-gelip kendi otomatik 85hz e düşüyor. Sİzce sorun nedir ?

    Kullandığım kablo:https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07FLC3BRT/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1







  • DisplayPort 1.1 max değeri 85hz'dir

    Bir şekilde monitörü DisplayPort 1.2 standardında çalışmaktan alıkoyan bir durum var.Monitörün ve ekran kartının giriş çıkışlarını tekrar kontrol edebilir misiniz? Tam oturmamış olabilir.

    Yada monitörle birlikte gelen mini display port kablosuyla bir deneme yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyae -- 23 Mart 2020; 0:34:36 >
  • spyae kullanıcısına yanıt
    Şu an elimde 2 kablo da mevcut 2siyle de aynı durumu yaşıyorum. Pc'ye restart atınca ya da monitörü kapatıp açınca bazen düzeliyor. Mesela az önce düzeldi. Oyun oynarken anlayabilmek için vsync'i açtım. 10 dk 120-140 arasında giderken fps 10 dk sonra, ekran bir gidip geldi ve 85'e kilitlendi. Belirli süre çalıştığından oturmama durumu olduğunu sanmıyorum kontrol ettim. Şöyle bir düşüncem var. Monitör ısınınca böyle bir sorun yaratabilir mi ? çünkü kabloların olduğu hizada panel çok sıcak. Diğer kısımları bu kadar sıcak değil.
  • Sıcaklıktan dolayı olduğunu zannetmiyorum ama mümkün.

    Güç kablosunu da kontrol edebilir misiniz? Farklı bir prizde de deneyebilirsiniz.
  • spyae kullanıcısına yanıt
    Değiştirdim ama maalesef aynı sonuç. Internette bu sorunu yaşayan bir kaç kişiye daha rastladım. Hepsi de çözüm olarak kablo değişikliğini söylemiş. Garantiden yeni geldiğini de düşünürsek , paneli düzeltip girişi arızalı göndermiş olabilirler mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kill3rvib3

    Değiştirdim ama maalesef aynı sonuç. Internette bu sorunu yaşayan bir kaç kişiye daha rastladım. Hepsi de çözüm olarak kablo değişikliğini söylemiş. Garantiden yeni geldiğini de düşünürsek , paneli düzeltip girişi arızalı göndermiş olabilirler mi ?
    Her şey mümkün fakat tüm seçenekleri gözden geçirdikten sonra bir karara varmalısınız.
    https://www.reddit.com/r/techsupport/comments/8ttabq/144hz_monitor_stuck_at_85hz/

    internette bir sürü bu sorundan muzdarip kişi var.Farklı çözümler önerilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyae -- 23 Mart 2020; 2:0:5 >




  • spyae kullanıcısına yanıt
    Bu attığınız postu da okjmuştum. Ortak herkes kablodandır diyor ama tekrar bir düzelttim tak çıkar yaparak. 10 dk yine oyuna daldım düzeldi ve tekrar 85e döndü. Asus ile görüşmem gerekecek. 1 haftaya garantisi bitiyor. Bitmeden yollarım en azından tekrar. Yardımınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kill3rvib3 -- 23 Mart 2020; 2:2:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • OSD ayarlarına baktınız mı orada DP versiyon seçme olması lazım hangisi seçili?
  • Fatic kullanıcısına yanıt
    Versiyon seçme seçeneğini göremedim. Displayport deep sleep kapattım.
    PG279Q 85hz üzerine çıkmıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende PB287q var,giriş seçeneklerinden DP üzerine gelince 1.1 veya 1.2 seçeneği sunuyor o yüzden sordum.Bu arada sorun çözülmüş gibi duruyor
  • Fatic kullanıcısına yanıt
    1 saat oyunda açık bıraktım. Alt+tab yapıp masaüstüne döndüm, nvidia denetim masasından çözünürlükle oynadım ettim. Bozulmadı. Ama çok nadir kesik kesik siyah ekran gelip gidiyor. Dün akşam kanset etti ama. Bir şekilde kapatıp açıyorum 165hz oluyor. Sonra birden 85e düşüyor. Asus ile görüştüm rma kapsamında tekrar gönderin ilgilenelim diyorlar. 29 mart son gün garanti, bir iki gün iyice kullanıp izliyeceğim, sorun tekrar olursa gönderirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.