Şimdi Ara

Civic Sedan 1.5 / 1.5 Tsi Leon Fr (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
3.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hearthland kullanıcısına yanıt
    CVVD kesinlikle süslü bir VTEC değil, CVVT ile karıştırıyor olabilirsiniz, koeniggseg FreeValve bu işin top noktası o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hearthland kullanıcısına yanıt
    2000lerde 1.6 altı turbolu araç çok yoktu genelde 1.8 veya 2.2 gibi bizim ülkemizde tutulmayacak hacimlerde oluyordu, Turbo saablar, turbo roverlar hayvan gibi gidiyordu hatırlarsınız. 1.4 TSi 160 Hp olan ilk nesil motorlar ve GTi Cupra grubundaki motorlar zaten yağ yakma ve kırılmasıyla ünlü motorlar onlara kimse sorunsuz diyemez, 1.5TSi sa görüldüğü kadarıyla uzun ömürlü olacak gibi. FD6 demişsiniz ama o dönemlerde japon araçları ciddi manada ilerleme kaydetti (Lexus her zaman lükstü onu dışarda tutuyorum) avrupalıların yaptığını yapmaya başladılar ve araçları çok daha albenili hale geldi. Başta dediğim gibi Leon ve Civic buradan ne dersen de olmayacaktır alıcak adam sürüp beğendiğini almalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sadece atmosferik motordan bahsetmiyorum, donanım bakımından Avrupa araçlarından geridelerdi ve arıza vermiyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Hiç bir zaman geride olmadılarbfonanımda. Dünya tr den ibaret değil. Sorunsuzluğun en önemli olduğu ülkelerde hep japonlar öne çıktı. Özellikle 2000li yıllardaki sağlamlığı japonlara daha sorunsuz imajı kattı. O zamanki motor teknolojileri de farklı değildi. Hepsi atmosferikti.

    Yıllarca en sorunsuz en güvenilir marka lexus seçildi dünyada. 99 lexusumda bile bir ton donanım vardı. Elektrikli radyo anteni vardı. Bozulacak olsa o bozulur. Eski olup CD çaları bozulmayan çok araç görmedim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bizim ülkemizde boş corollalara sağlam deniypr amerikada lexuslara crownlara sağlam deniyor fark bu hocam, lüks japonlar ve lüks Avrupalılar kıyas dışı bırakılırsa segment rakipleri arasında avrupalılar daha teknolojikti veya donanımlıydı ama daha sağlam değildi. Gerçi kıyaslamak çok mantıksız karakter bakımından çok farklı araçlar, günümüzde araçlar birbirinin aynısı oldu eskiden böyle değildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Nesi teknolojikti mesela? Alman dediğin kim var vw den başka toyota rakibi? Vw de olup toyota olmayan hangi donanım var? Eskiden vw modelinde hangi donanım vardı da japonlarda yoktu? Avensis ne zaman passattan donanımsız oldu? Yaris ne zaman polodan donanımsız oldu? Asıl donanımsız olanlar vw ler. Civic ben kendimi bildim bileli donanımlı bir araçtı mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    VW opsiyon üzerine çalışan bir marka para hırsıyla işletiliyor, Avrupalı diyorum Alman demiyorum ki. Sienalar Marealar Tempralar boş araçlar mıydı? Volvolar donanımsız mıydı? Opel Vectra A lar B ler teknoloji yoksunu muydu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Turbo tam olarak onu yapıyor işte. 1.6 litre motora turboyu bağlıyorsunuz 2.3-2.5 litre atmosferik performansı alıyorsunuz. Sadece tork verme karakteri değişiyor biraz o kadar.
    Ayrıca bütün atmosferikler 1.6 litreden ibaret değil, 2 litre ve üstü atmosferiklerin alt devirleri gayet canlıdır. 2.5 litre bir atmosferikte 1500'lü devirlerde dahi 170-180 nm tork vardır, zaten piyasadaki çoğu downsized turbolu motorların değerleri de bu civarlarda.

    CVVD gibi teknolojileri atmosferik teknolojisi olarak nitelendirmek pek doğru değil. Çünkü bütün içten yanmalı motorlara uygulanabilecek sistemler.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    CVVD atmosferik teknolojisi demedim ki, siz CVVD nin ne olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Yağ basıncı ile 2 farklı krank yüksekliği sağlamaktan daha farklı bir sistem çok daha komplike ki 2.0T motorda kullanılıyordu yanlış hatırlamıyorsam. 2.5 motorda alt devirde 170-180nm tork olamaz hocam zor, max torkları 240-260Nm oluyor zaten ki onu da devirlendikçe sağlıyor. Hacimli atmosferik güzel bir şey, V10 favorimdir çığlık çığlığa gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Teknoloji yoksunu demiyorum ben. Avrupalı da olup japonda olmayan bahsettiğiniz donanımları, teknolojileri merak ediyorum. Hani şu arıza çıkaran teknolojiler var ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    O teknolojileri şimdi nasıl hatırlayalım hocam, kim bilir ne modellerde neler vardı unuttuk. İlk xenon BMW 7 serisindeydi onu hatırlıyorum, dijital gösterge tempradan önce yoktu galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda hayat onda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 118i alsana dostum, leon civic nedir? Bence tenekeden farksiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt
    118i mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Sence teneke olmayan nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    118i mi ?
    He bu saydiklarindan iyidir, tek basima suruyorum diyor, 118 in tek sikintisi arka yasam alani, geri kalan herseyde daha iyi arac. Hem yurutme maliyeti daha ucuz, bakim 1.5 yilda bir ve hondadan daha ucuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karti -- 26 Mart 2020; 0:9:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    0-100 cvt ve manuel fabrika verisinde bile aynı denebilir. İlaveten manuelde mükemmel vites değiştirmek gerek, cvt her zaman fabrikada değerinde. Leon egzost izler ancak. Hatta bir süre sonra kaybolup gider Civic.

    2. olarak vosvos oranları 0-100 için ayarlayan dolandırıcı bir firma tüm dünyada rakamlara oynadıklar belgeli. Civic rakamlara takılmaz, gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda1043

    140 lik 150 lik fr’la geçerler hevesin kaçar hocam leonun arka diz mesafesi filan çoğu c sınıfı araçtan geniş yanlız leon alırsanız bolca trim sesine maruz kalırsınız ki bu sorunda çoğu hb araçta var
    Stoksa gel rs ile deneyelim. Hayal dünyasından yorumlar bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Verimsiz?
    0-200 Civic rs 32 saniye, tsi 40? 45?
    10bin km ortalam tüketimim 6.0lt.
    Nilüfer Gemlik işe gidiş geliş 50km paralı otoban kullanmadan polis kontrolü, ışık rapma 4.7lt 5.0lt 120 140 basarsam 5.5lt. 182 beygir 1400 kg nasıl verimli olacaktı açıklasana?

    Ha burada istediğin arabayla deneyelim 1.6 motora kadar, satmayan extreme modeller hariç hepsi egzosumu izler.
  • civic hb 1.5rs'e bindim. arka bagaj kısmından çok ses geliyordu, pandizot yerine farklı bir şey var. motoru gayet güzel. şanzıman hantal, performansı törpülüyor. arka diz mesafesi, bagajın sedanlarla yarışır düzeyde olması tercih sebebim olur.
    leon'da dsg var. aslında güzel şanzıman fakat arıza konusu ürkütüyor. bendeki imajı biraz apaçi işi araba oldu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.