Şimdi Ara

God of War OVERRATED! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
4.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ChelseaSmile kullanıcısına yanıt
    Oyunda counter mekaniği çok iyi. Uzaktan savaşmaya zorlamıyor oyun. Counter değil sürekli dodge yapmaya kalkarsan sıkıcı gelebilir.
    Ama maalesef neredeyse sırf balta var oyunda ama envai çeşit skill var. Tabii keşke gow 3’de olduğu gibi çok silah olsaydı ama onu da yapsa peygamberliğini ilan ederdi oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GOW hayranı olarak söylüyorum, sonuna kadar haklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ironi mode on:

    görüyorum ve arttırıyorum Dark Souls bir balon nedenleri sayıyorum;

    1- Oyun gerçekten çok zor ölmekten oyun oynayamıyorusun

    2- RPG öğeleri tatmin edici değil bir Witcher değil bence

    3- Türe yeni bir soluk getirdiği külliyen yalan

    4- oyun fazla karanlık insan daralıyor oynarken

    5- Bosslar yaratıcılıktan uzak ve oyundaki düşmanlar kendini tekrar ediyor.


    ironi mode off:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamer-x -- 23 Mart 2020; 19:53:13 >
  • Zevkler ve renkler farklıdır bunu iyi anlamak lazım. Mesela ben 2018 versiyon god of war'ı çok daha fazla sevdim önceki oyunlar eğlenceliyken bu oyun benim için özeldi. Mesela rdr2 herkese hitap eden bir oyun değil bence ama benim en iyi oyunlar listemde tepede. Herkes her oyundan aynı zevki almaz. Ama başarısı kanıtlanmış bir oyuna ovarrated denmesi adil değil. Eksiklikleri var denir geçilir. Eksiksiz oyun ya da eser yok zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlık ve giriş cümlesi faul, eleştirilerinde haklı olduğun yerler olabilir o ayrı ama şu oyuna balon denmez ayıptır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl balon şu oyuna laf edenlerdir






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ziromen

    Başlık ve giriş cümlesi faul, eleştirilerinde haklı olduğun yerler olabilir o ayrı ama şu oyuna balon denmez ayıptır.
    Haklısınız hocam balon derken aslında hakkettiğinden fazla değer gördüğünü söylemek istemiştim. Yoksa oyunun bir suru artısı var ve günümüz oyun piyasaninin çöplüğünü göz önüne alırsak GoW yine de oynanabilir bir oyun oluyor.

    Hoş 200 milyon dolar bütçeyi ortalama üstü bi stüdyoya versen, arkasına da sonynin limitsiz destegini ve oyun sektöründe hatırı sayılır bi markaya oyun yapma fırsatı versen, daha iyisini yapmaları çok da zor olmasa gerek.

    Günümüzde AAA oyunların çoğu 30 ila 100 milyon dolar arası bütçeyle yapiliyor. Rakamın büyüklüğü burdan idrak edilebilir.

    Bu bütçeyle yapılan oyunda bi zahmet animasyonlar, seslendirmeler, grafikler iyi olsun zaten. Onu da yapamayacaklarsa kapatıp dükkanı gitsinler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.youtube.com/watch?v=-U25u-qH8Pw

    çok iyi değil mi allahını seven bir cevap yazsın şuraya :)
  • dark dragon kullanıcısına yanıt
    Bu ülkede ciddi şekilde, toplumsal bir "okuduğunu anlamama" sıkıntısı var. Ben bu oyuna GoTY verilmesi yanlıştı, markanın arkasında sony olmasa goty alamazdı diyorum, adam balon olmadığını kanıtlamak için "bak GoTY almış" diye resmini atıyor.

    Bu ödüllerde, ign incelemelerinde ağır şekilde marka baskısı var. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Markalı oyunlara metacriticten bakın çoğunun site incelemesi ile kullanıcı incelemeri arasında 15-20 puan far var. En yeni örnekler Death Stranding ve Doom Ethernal. Yani kullanıcı oyunu beğenmese bile, yapımcılar incelemecilere yüksek puan vermeleri için baskı yapıyor. Bu şekilde boostlanmış ortalama bir oyun toplum algısında "çok iyi" olarak kalıyor. İnsanlara bireysel fikir belirtmektense "bu kadar insan yanılıyor olamaz" deyip geneli kabullenmek kolay geliyor.

    Çiftlik bank vs toplumsal dolandırılma vakalarının altında da aynı bilinç yatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChelseaSmile -- 25 Mart 2020; 10:36:14 >




  • ChelseaSmile kullanıcısına yanıt
    İşte bu yüzden nice çöp burada laf yemiyor hocam, Days Gone saçma sapan buglarla, inanılmaz FPS düşüşleriyle ve eh işte dedirten hikayeyle geldi buarad şaheser ilen edildi. Order 1886'da gömülmesine rağmen burada şaheser niye Sony arkasında. Death Stranding zaten herkesin malumu kargocu simülasyonu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark-Samurai kullanıcısına yanıt
    İsteyen istediği konuyu açabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ChelseaSmile kullanıcısına yanıt
    Yani diyorsun ki bütün o puanlar, gameawards, gdc, bafta’da aldığı goty ödülleri falan her şey yalan dolan baskı ile alınmış. Oyun aslında balon. Gerçekten büyük oyunu görmüşsün helal olsun. Peki Days Gone ve Death Stranding’e 6 civarı puanlar neden vermiş ign, aynı baskılar bu sefer işlemiş mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibine katıldığım noktalar var.
    Overrated demek balon demek değil, abartılmış demektir. RDR2 gibi bir oyunun çıktığı yılda GotY olan oyun bence de abartılmıştır. Oyun çok güzel, yılın en iyi 2. oyunu, neslin ilk 5 oyunu arasında rahat yer bulur ama RDR2'yi geçmek nedir? Çıktığı dönemde RDR2 hakkında o kadar olumsuz yorumlar yazıldı ki 1. oyundan sıkıcı olacağına kesin emin olarak oynadım oyunu. Ama harikaydı.

    Tamamen ayrı bir türe döndü tamam ama God of War'da, GoW3'te aldığım zevki alamadım ben. GoW 3'te efsanevi boss dövüşleri, silah çeşitliliği ve oyunun akıcılığı çok daha iyiydi. Ancak Ascension (metası zorla 80'e çıkmış, kullanıcı puanı 7.6 olan bir God of War oyunu çöptür, adı God of War olunca kafada otomatikman 8 puanla başlıyor insanlar zaten oynamaya) çöpüyle gördük ki Santa Monica artık hack'n slash konusunda doyuma ulaşmış, daha fazlası gelmezdi. Onun için tür değiştirmesi oyunun iyi olmuş.

    Oyun blades of chaosa geçene kadar çok sıkıcı. Blades of chaostan sonra combat sistemini sevdim ben açıkçası, daha akıcı ve zevkliydi. Benim asıl takıldığım nokta hikaye. Kratos nasıl ölmedi, nasıl İskandinavya'ya geldi biz 8 yıldır bu soruların cevabını bekliyorduk. Oyun 8 yıl sonra bu soruların cevabını bırak soruların kendisini bile unutturmaya çalışmış bir hikayeyle gelmişken insanların hikayeye bayılması beni hayrete düşürdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Rabbit Slims -- 25 Mart 2020; 11:29:8 >




  • Medya insanlara istediklerini düşünüyor.2017de de botw hak etmemişti o sene çok daha iyi oyunlar çıkmıştı.Ha bi de bizim satılmış medyamız var o ayrı olay.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jack Rabbit Slims kullanıcısına yanıt
    Aslında RDR2 4 tane ödül aldı aynı sene. Önemli de ödüller aldı hatta. Yaşadığı değişimin hak ettiği ödüllerdi. Ben de RDR2'ye bayılıyorum kendi nezdimde. Ancak detaylı baktığımızda oyun, RDR1'den RDR2'ye çok büyümüş, inanılmaz derecede çeşit ve detay artmış bir içeriğe sahip olsa da GTA evreni ile benzer bir şekilde, büyük mirasın büyük devam oyunu olarak görüldü birçok insan tarafından. Hakeza ben de öyle görüyorum.

    GOW'un bu ödülü almak konusundaki en büyük farkı bence senin de bahsettiğin değişim yaşaması. Seneler sonra tamamen önceki seriden kopuk olarak oyun oynanış şekli, hikaye, karakterler derken bence yenilenmiş halini herkese iyi geçirdi. Kaldı ki 13 yıllık bir serüvende büyük bir değişim ve cesaret işiydi bu.

    İki oyun da benim içi 10/10 diyebileceğim güzellikte. Ancak yılın en iyi ödülü konusunda böyle düşündüğüm için yazasım geldi. :)




  • kesinlikle haklısın, "balon" bu oyun için çok uygun bir ifade.. hayvan gibi grafik kas, leş gibi oyun yap işe yaramıyo be, bkz. gow 45gb lik bir çöp iken 12gb lik sekiro vuruyo tokadı geçiyo.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.