Şimdi Ara

Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, bulunduğum yerde altyapı yok diye turkcell süperbox aldım,
    * fakat alır almaz speed test yaparak rezil bir hızı olduğunu gördüm ve hemen müşteri hizmetlerini aradım.

    * şebeke bazlı dediler kayıt açtılar, "kontrol edip,size döneceğiz" dediler dönen olmadı.

    * ardından bir kaç gün sonra tekrar aradım dönen yok ben sizin hizmetinizden memnun kalmadım dedim iptal etmek istiyorum dedim, benden cayma bedeli istediler. "14 gün içinde cayabiliyorum bildiğim kadarıyla" dedim, hayır ücret ödeyeceksiniz cayma bedeli dediler.
    * bunun üzerine şikayetvar.com!a kaç şikayet yazdım hatırlamıyorum, hiç birinde dönmediler. aradan geçti 5 -6 ay hala adam akıllı hizmet alamıyorum.

    * alırken 120 lira dediler, fatura geldi 140 lira. resmen soygunculuk. iptal de edemiyoruz, kaldık ortada. cevapta vermiyorlar hiç bir talebe ya da mesaja, görünürde insanlara karşı mesaj yazıyorlar döndük diye hala dönen yok.

    * çareyi twitter da aradım, baktım ki herkes benim gibi sorun yaşamış/ yaşıyor.

    demem o ki;

    ben düştüm, siz düşmeyin arkadaşlar bunların eline







  • Ekip kuruluma geldiğinde test yapmadın mı? Bu nedir neyin nesidir bir test edelim demedin mi?

    Ayrıca evde başka Turkcell kullanan varsa bir test et ordan, önceliklendirme problemi olabilir.

    129 liralık pakettesin diye tahmin ediyorum, vergiler vs eklendiğinde 140 liraya geliyor.

    Olası şikayetlerde önce BTK sonra THH kullanmak lazım.

    Ayrıca uygulamadan tekrar yazılı bir talep aç, önceki talebim için neden bilgi verilmedi diye bas kalayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    yok hocam ailem ve ben türktelekomluyuz, getiren kişi motosikletle geldi elinde çocuğu tutmuş hat içinde takılı dedi bıraktı gitti. yeni taşınmıştık ilgilenemedik hemen haliyle ev işleri ile uğraşıyorduk. sonradan deneyip baktım. fiyatını kesinlikle hak etmiyor rezil birşey, en son çare olarak düşünülmeli imiş meğer superbox. hiç bir şekilde dönüş yapmıyorlar. resmen sırtımda kambur. artık bende thh düşünüyorum
  • Tiglat Pileser kullanıcısına yanıt
    Thh den önce yine uygulamadan talep aç, önceki talebin için bi kalayla mutlaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteliydi oysa ki her yerde çekerdi nasıl oldu bu iş

    Onlara göre Size 2mbps hızı veriyorsa sorun yoktur .

    Yerleşim yeri biraz daha gelişene kadar yeni istasyon kurulana kadar sorun devam eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Kaliteliydi oysa ki her yerde çekerdi nasıl oldu bu iş

    Onlara göre Size 2mbps hızı veriyorsa sorun yoktur .

    Yerleşim yeri biraz daha gelişene kadar yeni istasyon kurulana kadar sorun devam eder
    szilere güncel olan bir kaç görsel atayım twitterdan, twitter bunlarla dolu. yakın zaman içerisinde yazılmış hepsi dikkat ederseniz. süperbox gerçekten pişmanlık

    Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !




  • Tiglat Pileser kullanıcısına yanıt
    Adı var başka birşeyi yok kanıp aldanıp gidiyor millet kullanmaya çalışıyor

    Benim evde senelerdir sorunlu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiglat Pileser kullanıcısına yanıt
    Bayi satma peşinde çalışanlarda sözde kalite ama pek bilgisi yok satayımda gerisi beni ilgilendirmez düşüncesin de

    Sizde ekstra faturada yazar vergiler vardır twett atanda da

    Bayi Çalışanları fiyat yükseleceği için akıllı SANıyorya kendini bahsetmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstad ben her şeyden memnun ilerlerken faturayla yaktılar benide. BTK şikayet oluşturdum, 4 gündür işletme cevabı bekleniyor şaka gibi.

    Superbox kullanıcısıyım.10mbps hızında sınırsız internete 129.90tl karşılığında aboneliğim vardı.Bunu 20mbps ye çıkarmak istedim.Yetkili firmayı aradım 20mbps ye geçmek istediğimi ilettim.Kendileri işlemi tamamladığını ,gelecek olan faturada anormallik olabileciğini ve bu durumda kendilerini aramam dahilinde bu anormalliği çözeceklerini söylediler.Sonunda faturada bi anormallikle karşılaştım.Kendilerini arayıp böyle bir sorunla karşılaştığımı,kendilerini aramam dahilinde çözeceklerini söylediklerini ilettim.Ama bana, arkadaşımız adına özür dileriz,yapacağımız bir şey yok dediler.

    Ek olarak fotografları bırakıyorum.Fotografın birinde Şubat ayının 10'unda hem 10mbps lik paket,hem de 20mbps lik paketin yansıdığını görüyoruz.

    Bir diğer fotografta ise aynı ay içinde hem 20mbps lik paketi hem 10mbps lik paketi 29 gün boyunca kullandığım gözüküyor.Nasıl oluyorda 2 paketi birden bir ay içinde kullanıyorum.

    Buna ilaveten bana sorunu çözeceklerini iletip nasıl oluyorda arkadaşımız adına özür dileriz diyorlar bu benim mi sorunum?

    Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !

    Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Haklısın hocam, düştük bir kere. İnşallah taahhüt bitince birşey çıkarmadan bende iptal ettirebilirim. Ondan bile korkuyorum, iptal etmek içinde para ister bu ahlaksızlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arthur7 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.

    Malesef, Türkiye'nin en güvenilir kurumları bile birşey yapamıyor demek ki bunlara. Baksanıza adamlara BTK ya şikayet ederim diyorum 14 gün içinde aradım diyorum. İstediğiniz yere edebilirsiniz diyor. Ben böyle yüzsüzlük görmedim. Adının önünden Türk ü sildirmeli, bizim milleti hak etmiyor bu operatör.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstad ben BTK ya şikayet ettim sonuç alabildim.


    Turkcell Süperbox Pişmanlıktır !!! Almayın, Aldırmayın !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiglat Pileser kullanıcısına yanıt
    Bu firmadan herşey beklenir yaparlar
  • superboxtan memnun olan bitek benmiyim😂 8 ay oldu valla cok memnunum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende şimdi tüketici haklarına başvurdum. Bana 10 mbps ile idm ile saniyede 10 mb görürsün diye kandırdılar.
    Bununla ilgili hem whatsapp konuşmaları hemde telefon konuşmaları mevcut. Halbuki o hızı görmem için azami 80 mbps olmalıydı. Nasıl olduysa boşluğuma geldi.

    1 gün sonra iptal etmek istediğimde 650 lira masraf çıkartıyorlar.

    Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Sikayetvar yazdım. Superonline şikayet hattı oluşturdum.

    Daha detaylısı aşağıda. https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-sizin-icin-ne-onemli
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.