Şimdi Ara

Vodafone Fiber İzmir Ping Artışı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık bir bucuk senedir vodafone fiber 100mbit kullanıyorum geçen haftaya kadar pinglerden memnundum, 45 civarı ping alıyordum frankfurt' taki sunuclardan ingiltere 50 55 arası idi, ama ne olduysa son bir hafta on gündür pinglere +15-20 eklendi, geforce now da 44 ping alırken 60 lara çıktı başka bu sorunu yaşayan var mı
    arıza kaydı açınca klasik cevap almaktan korkuyorum "99 pinge kadar normal bla bla"

    Vodafone Fiber İzmir Ping Artışı


    Vodafone Fiber İzmir Ping Artışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkie -- 11 Mart 2020; 23:38:3 >



  • Sağ olsunlar bütün İzmir'i CGN contexte soktular. 200mbit internet sayfa açmıyor. Milyar dolarlık firmasınız madem 3 kuruş paranın peşine düştünüz, bari kurduğunuz CGN sunucunun trafik günücü insan gibi yapın da sayfa açabilelim. Büyük rezilsiniz. Bu ülkeye giren hangi firma olursa olsun bu ülkenin rezilliklerine 2 günde adapte oluyor. Yönlendirdiğim portların hiç biri çalışmıyor. Çağrı merkezi zaten arıza anonsu almış durumda. Bu memlekette yaşamak bir ceza.
  • volkie kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu yaşıyorum. MH hiç bişey yapamayız kayıt oluştursak bile ilgilenmezler dedi. Twitter da post attım beni arayıp hız sorununuz varmış dediler. Ne hızı ping sorunu diyorum, adam kalkmış wifi ayalarınızı güncelliyorum o zaman diyo. Bilgisiz insanlarla sözleşme yapmışız, gerçi hemen hemen hepsi aynı bunların. Sorun bana özel sanmıştım ama değilmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şaşkınspor kullanıcısına yanıt
    sizin semt neresi hocam benim karşıyaka bostanlı,
    aynen bende Superonline vardı daha önce aynı vaka oldu, mh arayınca sana dediklerini yapmayı söylemişlerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 aylık vodafone fiber abonesiyim. Aynı sorunu yaklaşık 1 aydır yaşıyorum. Daha önce hiç sorun yaşamamıştım.

    Arıza sonrası 100’lü IP bloğumu 188’e aldılar, sorun çözüldü. Kısa bir süre sonra tam tersi işlem yapıp IP bloğumu 100’e geri aldılar. Ne olduysa bundan sonra olmaya başladı.

    Multiplayer oyunlarda NAT değerim kapalı duruma geldi. DMZ, port ne yaptıysam işe yaramıyor. Ping değerlerim 40-50 civarıyken, 80-100 arası geziyor.

    Vodafone’da hiç konuşmadıysam 25 kişi ile görüştüm. Bir o kadar da mail attım sorunu çözmediler. Aksine 9tl karşılığında statik IP tanımlayalım diye geçiştirdiler.

    Arıza kayıtlarım 26 gündür açık ve sorun devam ediyor. BTK’da çözüme yardımcı olmadı.Umutsuz bir şekilde bekliyorum.

    Yer İstanbul/Kartal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 12 Mart 2020; 13:5:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benımde sabah aynı sorun oldu 100le baglıyan ip atadılar type 3 suan nasıl düzelticem
  • anlaşılan sadece İzmir de değil sorun, Vodafone yurtdışı çıkışlarında sıkıntı var demek
    ben Vodafone online işlemlerden şikayet kaydı oluşturdum ping ile alakalı, en azından bilgisiz mh temsilcisi ile uğraşmiyorsun. daha detaylı inceleniyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hatlarınız CGN'ye alınmış ping sıkıntısı bu yüzden gibi duruyor. İyi ayarlama yapamamışlar CGN'de. Dedikleri gibi statik ip satın alıp çözebilirsiniz bu sorunu. Onun dışında Vodafone'un network ekiplerine ulaşıp iletmeniz gerek ki aksiyon alsınlar. MH'nin ise oraya ileteceğini hiç sanmıyorum bu sorunu. @VII_outLaw hocam ekiplere ulaşıp paket kaybı sorununu çözdürebilmişti. Belki bu soruna da el atabilir
  • Şuan da izmir genelinde fiber neredeyse çöktü. 100 mbitlik internetle 5 mbit civarı hız alıyorum ve pingler fırladı. Vodafone bu aralar bişeyler deniyor ama bakalım hayırlısı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • volkie kullanıcısına yanıt
    Onu söylemen iyi oldu bak , ben de şansımı orda deniyim, eyvallah.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CGN dediğiniz şey bir ip havuzu falan mı, neden biz oraya aktarıldık. Sosyal medya dan çözmeye çalışıyorum ama çok geç dönüş yapıyolar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şaşkınspor kullanıcısına yanıt
    Sorun bende mi dedimde sizde de aynı sorun varmış 10mbps'i zor görüyorum tek yaptıkları kayıt oluşturduk demeleri bunun için mi para ödüyoruz anlamıyorum ki
  • muslumgurses kullanıcısına yanıt
    Aradım çok yoğun çağrı alıyoruz o bölgeden dedi, bir iki değişiklik yapıcam modeminizde dedi, o kadar. Modem de yaptıkları değişiklik ne zaman işe yaradı ki sanki. Acil müdahele edilmesi lazım izmire

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 100 ip degiştirmiyolar müs hizmetleri sizde aynı mı durum Sayfalar resimler falan açılırken agırlık var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arnold Schwarzenegger -- 12 Mart 2020; 22:24:11 >
  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı var genel olarak, yukarıya yazmıştım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 95 le başlayan ip var bende de aynı sorun başladı dün yoktu sanki
  • Aynı sorun bendede var.
  • Hızlar düzeldi tekrar şuan, pingim eskisine yakın sonuçlar çıkarıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şaşkınspor

    Aradım çok yoğun çağrı alıyoruz o bölgeden dedi, bir iki değişiklik yapıcam modeminizde dedi, o kadar. Modem de yaptıkları değişiklik ne zaman işe yaradı ki sanki. Acil müdahele edilmesi lazım izmire
    Modeme uzaktan erişim sağlayıp bir nevi resetleme işlemi yapıyorlar. Bizim modemin arkasındaki reset tuşuna basmamız ile aynı kapıya çıkan bir işlem. Bu da hiç bir işe yaramıyor. Kaç kişi kullandığım modeme bu işlemi yaptı sayısını hatırlamıyorum.

    Aşağıdaki adrese girip iletişim kısmından şikayet kaydı oluşturun.
    https://www.jetfatura.com/jetfatura1/formLogin.aspx

    Ayrıca netyardim@vodafone.com adresine şikayetinizi mail atın.

    Müşteri hizmetleri ile görüşmek sadece zaman kaybı, alınan şikayetin aciliyetini bildirmekten başka bir işe yaramıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 12 Mart 2020; 22:45:55 >
  • Şaşkınspor kullanıcısına yanıt
    Hocam ozaman bunlarda bir tutarsızlık var, bende İzmir'deyim hiç bir sorun bildirmediler sadece kontrol edilecek denildi ve arıza kaydı oluşturuldu okadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Hatlarınız CGN'ye alınmış ping sıkıntısı bu yüzden gibi duruyor. İyi ayarlama yapamamışlar CGN'de. Dedikleri gibi statik ip satın alıp çözebilirsiniz bu sorunu. Onun dışında Vodafone'un network ekiplerine ulaşıp iletmeniz gerek ki aksiyon alsınlar. MH'nin ise oraya ileteceğini hiç sanmıyorum bu sorunu. @VII_outLaw hocam ekiplere ulaşıp paket kaybı sorununu çözdürebilmişti. Belki bu soruna da el atabilir
    Hocam bana yapılan uygulamayı mühendisler fiberdeki ( daha doğrusu modeme yapılan bir uygulama gibi geldi bana ) her alt yapıya yaptılar.

    Dün genel bir durumdan dolayı sıkıntı varmış evde değildim ama hanım cs go oynuyordu ping ping diyip duruyordu.

    Oyunlarda ping packet loss günlük bir arıza yoksa yoktur. MaşaAllah akıyor benim ki. Avrupayi durumdayım :)
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.