Şimdi Ara

TURKNET PACKET LOSS SORUNU 3 AYDIR ÇÖZÜLEMİYOR. (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.022
Cevap
12
Favori
68.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LifeDelay L kullanıcısına yanıt
    sorun yok rahat olsun için kullanıyorum ben
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu packet loss sorunu ne zaman çözülecek ?
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Turknet ekipleri ciddi anlamda beceriksiz.
  • NOCHIMERA kullanıcısına yanıt
    Evet hocam kullanıyorum şuan sorunsuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cthulhuftaghn18

    Aynı sorun millenicomda-süperonline altyapısı- da var. Paketim 50/5 mbps fiber olup ping'i normal değerler de lakin Warzone da paket kaybı %180'i görüyor. Bu konuyla alakalı millenicom'un yaptığı tek şeyse teknik servisi ekibini evime yönlendirip, beni aptal yerine koyup modem resetlemek. onu birinci sınıfa giden çocuk da yapar. bunların teknik destekten kast ettikleri modem resetleyip, hız testi yapmak başka bir şey değil. ha birde muğlak cevaplarla geçiştiriyorlar. bugün evime gelen teknik elemana paket kaybını gösterdiğim halde bana youtube, google gibi sitelere giriyorsa videoları oynatıyorsa üzerine hız testi de normalse bizlik bir sıkıntı yoktur, oyundan kaynaklıdır diyor. gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

    dipnot: uzak durulması gereken internet servis sağlayıcısı


    @millenicom
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhfear

    @millenicom da sıkıntılı dun pm dem mesaj attım size geçiş yapicam arkadaşlar arasın dedim.. Yeni müşteri kazanacaksınız belki bende sonrada burdaki arkadaşlarda geçiş yapacak arayan soran yok.. Demekki yeni müşteriye ihtiyaçları yokk.
    Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.
  • LifeDelay L kullanıcısına yanıt
    Network ekibinden alacağımiz geri dönüş göre bir yol izleyecegim. Sayet çözüme kavuşmazsa Türk telekom a geçiş sağlayacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Network ekibinden gelen bir cevap falan yok hiçbiri konuyu anlamıyor otomatik cevapla geçiştiriyor resmen salak yerine koyuyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Batuhan022 B kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri artık 2-3 günde bir yazıyorlar. Onda da yazdıkları çalışmalar devam ediyor tarzı cümleler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MarlonDaniel kullanıcısına yanıt
    Türk telekoma geçince yine bişey farketmiycek zaten turknet ttnin altyapısını kullandığı için üstüne bide 2 sene taahhüt gircek :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom da olup bu sorunu yaşayan var mı? Ben hiç görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarlonDaniel -- 29 Mart 2020; 11:1:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorun bendede vardı division oynuyorum 10 dakikada bir oyundan atıyordu. 5 defa destek açtım hepsinde aynı mesajı gönderdiler. Bende milenicoma geçtim. Fakat o dada dün akşam ilk defa oyundan attı. Acaba midemle de alakası olabilirim olayın. Asus AC51 kullanıyorum. Pazartesi modemi degistircem kontrol etmek icin. Ben PlayStation da yaşıyorum bu sorunu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fallofday kullanıcısına yanıt
    Benimde modem asus dsl-ac750. Başka modem olmadigi için değiştirme şansım yok. Hocam siz denedikten sonra yazarsınız o zaman

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • asiruhfear kullanıcısına yanıt
    Ben yaklaşık 2 sene önce @millenicom a WhatsApp üzerinden ulaşmaya çalıştım. Turknet 75 mbps teklif ediyor siz ne kadar hız sağlayabilirsiniz dedim. Adres sordular 41 mbps dediler. Arada ciddi fark var neden böyle dedim. Network ekibiyle görüşüp dönüş yapacaklardı üzerinden 2 yıl geçti neredeyse dönüş yapan olmadı :D Belki hala konu üzerinde tartışma yapıyorlardır haklarını yemeyeyim hemen :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 29 Mart 2020; 11:53:19 >
  • fallofday kullanıcısına yanıt
    huawei modemde aynı sorunu yaşıyordum asus ac51 e geçtim bende. sorun var. modemde değil yani sorun ISS kaynaklı. boş yere modem almayın zira ben alalı 2 hafta oldu
  • Arkadaşlar bugün network ekibi beni arayacakmis sanırım. Beklemedeyim bende. Konuştuktan sonra gelişmelerden sizi haberdar ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiç baskı yapmadım müşteri hizmetlerine sessizce bekledim. Beni bugün aramışlar telefon meşgulmuş ve mail göndermişler, bu mail benim kafayı yememe sebep oldu arkadaş anlamıyorum zaten arayıp yada yazıp baskı yapmıyorum neden benimle 10 gündür şunu gönderin şunu yapın dedikten sonra bir sorun yoktur deniyor? Gelen mail;

    Bize iletmiş olduğunuz destek kaydınıza istinaden sistemde kayıtlı numaranızdan aradım ulaşamadım. Sistemde gerekli kontrolleri sağladım ancak herhangi bir teknik problem bulunmamaktadır. Daha sonra sorun yaşamanız durumunda bize destek kaydı oluşturabilirsiniz.
    iyi günler dilerim
  • PhanarGarden P kullanıcısına yanıt
    Bu sorun Müsteri hizmetleri ile falan çözülecek bir şey degil. Bir arkadaş aynısını vodafone ile yaşamıştı ne yaptı etti vodafone mühendisleri ile iletişime geçti ve halletti. Bizim durumda bu şekilde. Özel olarak üstüne düşülmesi gerekn bir konu bu. Belki de ufak bir güncelleme ya da farkli bir müdahale ile düzelecek bir şeydir bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarlonDaniel -- 29 Mart 2020; 14:27:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jahrein’e mi yazsak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rcnbkts R kullanıcısına yanıt
    Açıkçası yukarıda baya tanıdıkları vardır diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.