Şimdi Ara

HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
10.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
265 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, siz forumdaşların da yararlanması adına, geçtiğimiz günlerde indirime giren bu ürünühttps://forum.donanimhaber.com/bitti--142286762 sıcak fırsatlarda paylaşarak açtım. Bunun dışında birkaç arkadaşıma da aynı ürünü aldırdım. Bugün kargo geldi ve doğal olarak HB kutusunun dışında hasar olmadığı için tutanak tutturmadım. Ürünü açtım ve ürün kutusunun kenarında siyah bir bant vardı. Hepsiburada ürünün sanki güvenlik bandı varmış gibi kullanıcıya ittirmeye çalışmış. Sıfır olup olmadığını kutu içerisini açana dek anlayamazsınız. Her neyse güvenlik yani şeffaf bant bildiğiniz gibi siyah bir bant değil, şeffaf ve yuvarlak olur. Resimlerde de göreceğiniz üzere bunlar ikinci el ürünü bana ittirmeye çalıştılar.

    Her neyse siyah bandı söktüm ve kutu içerisini açtım. Aksesuar - molex, pciex vs. kabloları bulunan - plastik torbanın açık ve amatörce bantlanmış olduğunu gördüm. Daha sonrasında yine forum üyesi olan bir arkadaşıma ürünün nasıl geldiğini sordum. Kendisi ürünün plastik ambalajla kaplı geldiğini sıfır olduğunu söyledi. Oysa ki benim ürünüm bu şekilde gelmemişti.

    Daha sonrasında HB müşteri hizmetleirni aradım, durumu anlattım. "Biz ikinci el ürünleri müşterilerimize geri göndermiyoruz, iade gelen ürünleri de yollamıyoruz dedi." İçimden koca bir yav he he çektim. "Tutanak tutturdunuz mu?" diye bile sordu. Klasik Hepsiburada müşteri hizmetleri. Her neyse, yaptıklarının ne kadar ucuz ve adice olduğunu belirttim, yetkililerine bağlanmak istediğimi söyledim. Tabiki bağlamadı. Ürünün incelenmesi için geri göndermemi istedi. Bak bak bak inceleyeceklermiş bir de. Bir musibet bin nasihatten iyidir derlermiş. Bundan sonra değil HB'den PSU, çöp dahi almam.

    Whatsapp destek hatlarına bağlandım. Bana verdikleri cevabı görseniz kafayı yersiniz. Ürünün açılıp açılmadığının anlaşılması için distribütöre yollayacakmışım ürünü. Bak bak bak. Aynı zamanda iadenin durumunun ne olacağı konusunda da kesin konuşmuyorlar. İade almayabilirler bile. Servis raporu lazımmış açık olup olmadığı hususunda. Gerçekten komedi bunlar. İade için rapor olmadığı için almayabiliriz dediler. Şaka yapıyorlar bence.

    14 günlük yasal iade hakkım ve ürünü kullansam dahi iade şansım var. Bunu da biz mi öğretelim.? Distribütörü aradım, "abi senle dalga geçiyolar hepsiburadayı aramamışsın sanırım biz nerden anlayalım sizden önce kullanıp kullanılmadığını" dedi. Üzerine Linkedin üzerinden Free Premium alarak HB'nın üst düzey yetkililerine mesaj atmaya başladım. Taner timirci, Murat Emirdağ vb. Hepsiburada linkedin kurumsal hesabının altına yorum yazdım.

    Ertesi sabah 08.59 da sosyal medyadan ezgi hanım aradı. Ürünün iadesinin kabul edileceğini söyledi. İnceleme kelimesinin yanlış anlaşılmaması gerektiğini belirtti. Ama ben sosyal medyada sesimi duyurmamış olsaydım veya LinkedIn profillerine mesaj atmamış olsaydım uğraşacaklarını hiç düşünmüyorum. Bu tür olaylar dönemler çok arttı. Hepsiburada resmen müşteriyi keriz durumuna sokuyor. İade edilmiş ürünleri Amazon misali kondisyonuna göre ikinci el satmak yerine sıfırmış gibi imaj vermeye çalışıyor. Dolayısıyla da müşteri yemeyince çirkefe yatıyorlar.

    Ekşi sözlük başlığımız:https://eksisozluk.com/hepsiburadanin-ikinci-el-urun-gondermesi--6402162


    Bana gelen aksesuar plastiği

    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !


    Siyah bantla yapılan sıfır gibi göstermek için yapılan amatörlük

    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !


    Bu da arkadaşıma ulaşan sıfır plastiğinde ürün

    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !


    Siyah bant 2
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !


    Arkadaşıma gelen paketteki şeffaf bant.

    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !



    Lütfen konuyu öne çıkaralım arkadaşlar.



    Mesajların yayınlanmasının suç unsuru olduğunu bildiğim için yayınlayamıyorum ama bu firmanın yaptığı iğrençliği gözler önüne sereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 11 Mart 2020; 14:35:41 >







  • Rezalet gibi rezalettir
    Bu kacinci hepsiburada rezaleti
    Bunlara saglam bi boykot sart oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok şaşırdım, özellikle satıcısı yine hb olan bir ürün için müşteriye özürler dilemeleri gerekirken ''inceleyeceğiz'' demişler.
    rezalet gibi rezalet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Rezalet gibi rezalettir
    Bu kacinci hepsiburada rezaleti
    Bunlara saglam bi boykot sart oldu
    Maalesef durum bu. Ben de bir sıkıntı yaşamamıştım şu zamana kadar ancak böyle yüzsüz bir müşteri temsilcisi ve hizmetleri görmedim.

    Konuyu öne çıkarın arkadaşlar size zahmet.
  • UP
  • Bende arkadasımızla aynı zamanda aldım. Ürünü sıfır ambalajlı gelen benim.(2 arkadasım daha aldı onlara da sıfır jelatinli geldi) burada hb nin yaptıgı büyük ayıptır kendi satıyor birde ürünü. Whatsap mesajınıda okudum komedi gibiler resmen:) yokuşa sürecekler muhtemelen tüketici hakem heyetinden her türlü alırsın paranı kardeşim skıntı yok. Ayrıca açılmış ürünü adam nasıl kanıtlasın resim ceker sen açtın derler kolayı var. 14 gün İade cayma hakkı diye birşey var ondan bile habersiz bu hepsiburada. Monitor alacaktm bugun bu sebepten vazgectm adamlar ölü piksel cıksa siz yaptınız diyip onuda almaz:)
    Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün gariplikler seni buluyor Erdem şaka bir yana, hb'de farklı satıcıların bu tarz çakallıklarını duymuştum birkaç kez. Ama kendisinin bunu yaptığı, yapacağı ve hatta düşüneceği bile aklıma gelmezdi. Aynı güç kaynağından ben de aldım kasımda. Jelatinli, güvenlik bantlı geldi. Sana iadeden gelen bir ürün gönderilmiş. Bariz belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şans abi. Hepsiburada ile daha önce yaşadığım 2 tane problem sonucu THH'ye gittim. Biri devam ediyor, diğeri ret. Adamları mı var anlamıyorum ki. Şimdi de THH'ye gidip, ayıp oranında indirim veya değişim isteyeceğim. Ürün stoklarda yok, ne yapıp ediyorlarsa bulsunlar. Sıfırını teslim etsinler. İade için de zorluk çıkaracakları belli, bari THH'ye bu sebepten gider en olmadı yaşadığım sıkıntıyı gidermeye çalışırım. @avanak_abdi

    Eyvallah. Whatsapp mesajlarını paylaşsam, forum komple irrite olur. Hep beraber topluca kafayı yeriz burada. @BlackEagle_03
  • arkadaşlar amazon varken hb alınırmı ürün bırkın bu uyanık hb yı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir elin nesi var, iki elin sesi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun hocam, hepsiburada bu aralar sapıttı banada 2 hafta önce kullanılmış laptop yolladılar hala iadesiyle uğraşıyorum bundan sonra kürdan dahi almam.Direk thhye başvurun hocam hbye kalsa aylarca iade yapmazlar

    2 hafta önceki konum:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-kullanilmis-urun-gonderdi--142219401



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arslan0058 -- 9 Mart 2020; 22:43:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslan0058

    geçmiş olsun hocam, hepsiburada bu aralar sapıttı banada 2 hafta önce kullanılmış laptop yolladılar hala iadesiyle uğraşıyorum bundan sonra kürdan dahi almam.Direk thhye başvurun hocam hbye kalsa aylarca iade yapmazlar

    2 hafta önceki konum:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-kullanilmis-urun-gonderdi--142219401
    Geçmiş olsun. Sizin konunuzu görmüştüm. O kadar para verip kullanılmış cihaz almak insana koyuyor. Tam karaktersizlik. Bu kanun tanimaz firmalar daha ne kadar at koşturacak bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dublex06

    arkadaşlar amazon varken hb alınırmı ürün bırkın bu uyanık hb yı
    Şans hocam. Bu üründen bir sürü insan satın aldı. İhale bana patladı. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hiç uğraşmayın beğenmedim seçeneği ile iade edin.
    Malesef artık böyle oluyor bu işler bende bunu öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yapılan tamamiyle rezalet ama 14 gün iade hakkınında istisnaları var. Mesela ambalaj, bant, mühür gibi koruyucu unsurları açınca iade edemiyorsun bilgisayar sarf malzemelerinde. İade koşullarını mutlaka okuyun alışveriş yapmadan önce. Yanlış bilgi olmaması açısından yazdım yanlış anlama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vexra -- 10 Mart 2020; 2:31:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HB bunu hep yapıyor. Nasıl "iade edilen ürünleri" satmıyorlarmış??? Kaç kez iade edilen cep telefonlarının tekrar satıldığına şahit oldum. Markalaştıktan sonra bu tür olaylar çok olmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • black friday da anında fatura kesip 2 ay hem parama el koydular hem ürünü yollamadılar.

    ürünün 3. taksidini öderken iadesi gerçekleşti.

    kasım ayından beri tek siparişim yok kafam kulağım rahat.
  • Hepsiburada artık bitmiş durumda bu kaçıncı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiçbirşey demeden iade edin hocam. Aynı sorunu bende yaşamıştım aldığım ürünün kablo girişlerinde çizikler vardi hiçbirşey demeden iade ettim aynı gün para iadesi yaptılar. Başka firmadan satin aldim sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.