Şimdi Ara

Corsair Benim İçin Bitmiştir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
2
Favori
8.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corsair Void Wireless modeli kablosuz oyuncu kulaklığını 3.5 sene kadar önce almıştım. Üründen oldukça da memnundum. Ta ki içindeki batarya bitene kadar. 3.5 sene li-po piller için zaten öngördüğümüz bir ömür, elbette bitecek. Buraya kadar hiç bir sorun yok. Kulaklık şu anda 20 dakika bile çalışmıyor, yani pil tamamen öldü. Buraya kadar her şey normal.

    Pil tedariği için öncelikle yetkili servis olan Boğaziçi Bilgisayar'ı aradım. Durumu anlattım ve garantisi bittiği için ücreti mukabilinde yeni pil takılmasını istedim. Bu üründe pil değişimi yapamayacaklarını söylediler ilk olarak. Dedim ki tamam o zaman ücreti neyse yatırayım bana bataryayı gönderin değişimini kendim yapabilirim dedim. Ürünün bataryasının ellerinde olmadığını, bu değişimi hiç bir üründe yapamadıklarını belirttiler. Sonrasında garantisi devam etse ne olacaktı dedim. Pil eskimesi ürünün çalışmadığı anlamına gelmez bu yüzden yapabileceğimiz bir şey yok dediler bu sefer. Benim de tepem attı. 3 dolarlık pil için 100 dolarlık ürünü çöpe atayım yani deyince de malesef yardımcı olamıyorum, kablosunu takıp kullanabilirsiniz dedi bir de pişkin pişkin. Ulan ben kablolu kulaklık istesem yarı fiyatına aynı ürünün kablolu modelini alırdım zaten...

    Neyse dedim ki ortadoğu ülkesi burası alıştık zaten servislerin bu tavırlarına, gittim Corsair ana sitesi üzerinden RMA açtım. Dedim ki bunu direk çözerler, daha önce logitech mouse'da başıma gelmişti bu batarya olayı, ücretsiz yeni ürün gönderdiler. Corsair da yapar elbet bir şeyler dedim. Maile gelen cevap, üzgünüz böyle bir desteğimiz bulunmuyor oldu. Aynı şekilde cevap olarak dedim ki bana ücreti mukabilinde pili gönderin masrafların tümünü karşılayacağım. Buna da olumsuz cevap geldi. Yine aynı şekilde 3 dolarlık pil için 100 doları çöpe mi atayım, bu sizin amiral gemisi olarak lanse ettiğiniz bir kulaklık dedim. Bu konuda yardımcı olamayız deyip ancak yenisini alırsanız bir miktar indirim kuponu ayarlayabilirim dedi...

    Gelelim sadede. Ben bu güne kadar ram'inden kasasına, sıvı soğutmasından fanına, klavyesinden kulaklığına hatta mouse pad'ine kadar Corsair almış birisiyim. Firmayı sevdiğim ve "güvenilir" olduğuna inandığım için. Ancak verdikleri cevaplar karşısında bu güne kadar hatta ettiğimi anladım.
    Bu konuşmalar bitince Logitech yetkili servisini aradım, dedim ki başıma böyle böyle bir iş geldi, ben şimdi G933 bir kulaklık alsam başıma aynı şeyler gelse siz ne yapıyorsunuz bu durumda diye sordum. Logitech'in ürettiği ürünün "en az 5 yıl" yedek parçasını ürettiğini, garantisi bitmediyse ücretsiz olarak gereken parçayı yolladıklarını, hatta üründe kronik problem varsa sorgusuz yenisini gönderdiklerini belirttiler. Teşekkür edip kapattım.

    Bir daha Corsair'den çöp almam çöp. Dalga geçer gibi "kabloyu takıp kullanabilirsiniz eheh eheh" diye kikirdedikleri anda bu firma benim için tamamen bitti. Elimdeki sistem eskidiğinde ve yeni parçalar gerektiğinde asla bir daha Corsair almayacağım.

    Sizleri de bilgilendirmek istedim aynı zamanda. Eğer ki wireless bir ürün alıyorsanız bilin ki batarya ömrü bittiğinde ürününüz çöp olacak...

    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir
    Corsair Benim İçin Bitmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acaluka -- 5 Mart 2020; 22:39:0 >







  • Mailleşmenin tarihi ve buraya açtığım konunun tarihleri arasındaki farka bakarsan 10 dakika bile boş vaktim olmadığını anlayabilirsin. Sen baba parasıyla aldığın için peşine düşmüyor olabilirsin, ben düşerim. 5 dolarlık mal için de düşerim. Çünkü firmalar sattıkları ürünün arkasında durmak ZORUNDALAR. Senin gibi babasına ağladığında önüne yenisi gelen tipler yüzünden olay bu noktaya geldi zaten. Buna müşteri memnuniyeti diyoruz. Yapmadığın takdirde müşterini rakip firmaya kaptırırsın bu kadar basit.

    Ayrıca 100 dolar için yazık yazmışsın. Tanımadan etmeden böyle bir ithamda bulunmak da senin ne kadar boş olduğunu gösteriyor.

    Bak bakalım bu güne kadar kulaklıklara kaç para ödemişim. Sonra bir daha düşün.

    Soldan sağa sırasıyla
    Presonus HD9
    Beyerdynamic DT770 Pro 80 ohm
    Audio Technica ATH-M40x
    Yamaha HPH-MT8
    Reloop RH-3500 Pro (Bak bu ürün tam 12 yıllık. Sağlam yapan yapıyor yani, senin gibi bilinçli eskitme diye bıkbık konuşanlara pay bırakmıyor)
    Corsair Void Wireless

    Bunların dışında burada olmayan alıp memnun kalmayıp sattığım da en az 10 kulaklık vardır. O yüzden birine bir şey yazarken birazcık düşünün.
    Bunları alırken hepsini saatlerce araştırmışımdır. Parasının hakkını vermesi için. Corsair'i de bu yüzden aldım fakat üzdü ve hakkımı arıyorum. Bunun neresi boş insanlık bi açıklarsan sevinirim.
    Şimdi uza, konu dışında boş muhabbetler vardır orada oyalan...

    Hocam baktım ancak uygun pillerin hepsi 2 soketli, bu 3 soketli bir pil. Çok araştırdım sadece buna uygun 2 satıcıda buldum. O da en az 1000 adet gönderiyor. Arada yine bakıyorum tabi denk gelirse alcam...

    Logitech yeni nesil kulaklıklarında çok büyük kolaylık yapmış bu sorun için. Batarya direk kapağın altında ve telefon bataryası gibi. Kablo falan yok, çıkar yenisini tak şeklinde. Hem kendilerine kolaylık hem bizlere...
  • ÇOK BÜYÜK FİRMALARIN TEKNİK SERVİSLERİ BERBAT
  • Soketine bakıp aliexpressten uyumlu pil alıp yola devam.
  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Hocam baktım ancak uygun pillerin hepsi 2 soketli, bu 3 soketli bir pil. Çok araştırdım sadece buna uygun 2 satıcıda buldum. O da en az 1000 adet gönderiyor. Arada yine bakıyorum tabi denk gelirse alcam...

    Logitech yeni nesil kulaklıklarında çok büyük kolaylık yapmış bu sorun için. Batarya direk kapağın altında ve telefon bataryası gibi. Kablo falan yok, çıkar yenisini tak şeklinde. Hem kendilerine kolaylık hem bizlere...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acaluka -- 5 Mart 2020; 22:38:11 >
  • acaluka kullanıcısına yanıt
    4 adet G933 kullaniyorduk hepsinde pil sorunu vardi. Logitech hiçbirşey yapmadi. Sadece aldiginiz yere yollayin diyip kestirip atti. Fatura kayip alinan yer bilinmedigi için yolluyamadik hayli ile. Zaten pil gümrükden geçmiyor malesef. Ancak rma ile şansinizi deniyebilirsiniz yeni ürün istiyebilirsiniz faturaniz var ise bozuk diyip rma açin. Fatura yoksa zaten corsair Garantisiz sayilir. Pil gibi seyler gönderilmiyor malesef garantisi doldugu için de birşey yapamamalari normal. Corsair de kutu icerigine sahte şey yazamiyacagina göre yollasada elinize ulaşmiyacak garanti de olmadigi icin tamamen insafiyata kaliyor. Yani o çok ovulen Diger firmalar Emin olun daha beter ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam daha önce bir kere mouse değişimi yaptılar bana. Bir kez de eski klavyemi temizlerken shift tuşunun altındaki metali tutan diş kırıldı. Garantisi de bitmişti bu arada. Klavye modelime uygun çıkma bir shift tuşu elinizde varsa gönderebilir misiniz diye rica ettim. Kargo parasını bile kendileri ödeyip komple tuş takımı yollamışlardı. Baya bi poşet tuş geldi kapıma kadar. Telefonda bana bu şekilde konuştular, daha önce de 2 kere başıma gelen pozitif olaydan dolayı yazdım. Dedikleriniz de mutlaka doğrudur. Sırf bu yüzden artık mümkün olduğunca AA pillerle çalışan ürün alıyorum...
  • Bende de birinci versiyon void var pili ölünce bununla değiştirdim ilk halinden bile daha uzun gidiyor pil ömrü.
    https://www.pilburada.com/power-xtra-px403442-560mah-soketli-li-polymer-pil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkürler, bu 3 soketlileri bir türlü bulamamıştım. Ancak bu pilin daha çok gitmesi imkansız gibi. Void orjinal pili 1000 mAh, pil de 523459 ölçülerinde. Yani sizin aldığınız pil buna gmre nispeten daha küçük. Ancak yapacak bir şey yok, alıp bunu kullanıcam artık. Aslında aynı ölçülerde 1500 mAh piller buldum ama hiç biri TR ye gönderilmiyor.
    Alsım bir adet, tekrar teşekkür ederim. Olduğu kadar artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 900 mahıda var bunuda alabilirsin.Zaten ilk mesajımdaki linki yanlış kopyalamışım asıl bunu atacaktım.
    https://www.pilburada.com/power-xtra-px603048-37v-900-mah-li-polymer-pil-soketli-pcm-15a-4946

    Biraz karıştır 1000 lik falanda vardır.
    https://www.pilburada.com/lithium-polymer?sayfa=2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 7 Mart 2020; 4:58:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Hocam kralsın...
    Ben bu siteyi gördüm aslında ama hep 2 soketliler var gibi geldi o yğzden biraz bakıp kapatmıştım. Siz gönderince arada 3 soketliler de varmıs şimdi fark ettim. Bu 60mm kalınlıkta olanı alınca siyah bracketi takmadan kullanmıslar hep redditte. Ama kullanıma engel değil. İkisinden de alıyorum birer tane, ilk yolladığınız kesin olur zaten de 60 lık olan da olırsa tadından yenmez. Tekrar teşekkür ederim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acaluka kullanıcısına yanıt
    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
    Dediğiniz gibi bende batarya sabitleme plastiğini takmadan 900 lükle değiştirdim o şekilde kullanıyorum. Bu arada vidalarını sökmek gerçekten acı veriyor dikkatli açın kulaklık çizilmesin.
    Buda rehber videosu batarya üzerinde barkod olan kulakta diğerini sökmeye gerek yok.
    https://www.youtube.com/watch?v=G5Whr25CrTw&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İngilizcende ne dediğini sadece Türkçe bildiğim için anladım kuramıyorsan daha basit cümle kurman lazım kullandığın dil kaba okurken beni rahatsız etti gerçekten.

    Not para ile değiştirmeleri lazım ama uluslarası değil burdaki servisi bunu yapması lazım yine berbat bir servis vakası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 7 Mart 2020; 8:22:11 >
  • Her şeyin kablolusu makbuldür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun öncelikle. Umarım sorunu çözersin

    Teknik servis desteğine gelince, son 3 senedir logitech harici ürün almıyorum. Varsın öteki firmanın ürünü bir tık daha iyi olsun. Sonuçta teknolojik alet. Ve teknoloji biraz şans işi. Arkadaşınla aynı kulaklığı, fareyi alsan bile onunki sağlam çalışırken seninki bozuk çıkabilir. E ürün hatalı çıkınca ya da kullanıcı hatası bile olsa bozulunca firma arkasında durmayacaksa ben ne yapayım öyle firmayı?

    Son zamanlarda suistimal edildiği için birçok şirket haklı olarak temkinli yaklaşıyor. Ama ben son yıllarda 2 kez g300s faremi+ arkadaşımın klavyesini değiştirdim logitechten. Gerekli bilgileri adamlara verip 3 4 düzgün mailden sonra sıfır kapalı kutu ürün gönderdiler adamlar. Bunun bir tık üstü yok zaten. Kargo dahil hiçbir şeye karışmadım. Ups kapımı çaldı ve Hollandadan gelen paketi verdi sadece.

    Kısacası ben logiteche transfer olalı yıllar oluyor. Başka ürün bir tık daha kaliteli diye logitechten caymıyorum. Kesinlikle her kuruşum helal olsun adamlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aldığınız ürünün fatura tarihinden itibaren kullanım ömrü boyunca yedek parça bulundurma zorunluluk süresi var. Kulaklığın türkçe kullanım klavuzunda kullanım ömrü yazar, bilgisayar ürünlerinde ve telefonlarda bu süre 5 yıldır. Muhtemelen kulaklıktada bu süre 5 yıldır. Faturası varsa, edevlet üzerinden tüketici hakem heyetine yazıp ürün değişimi yada para iadesi talep edebilirsin.
  • g930 var 2014de aldım amazondan,halen ilk günki gibi 8saat gidiyor pili
  • harun26180 H kullanıcısına yanıt
    Kulaklıklar için 3 yıl bu süre maalesef. Yönetmelikte yazıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kablo candır gerisi heycandır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsair'den bu güne kadar her hangi bir sorun yaşamadım bu yüzden bu konuda destek olmadıkları için üzüldüm.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.